Izobraževalni program: FARMACEVTSKI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
FARMACEVTSKA TEHNOLOGIJA
SEMINARSKA – PROJEKTNA NALOGA Z ZAGOVOROM
Na izpitu ocenjujemo:
Vsebine |
Znanja (cilji) |
Učna in delovna sredstva |
Zdravila in razvoj oblikovanja zdravil |
Kandidati |
|
|
|
|
Biofarmacevtski parametri |
|
|
|
|
|
Fizikalno-kemijske osnove oblikovanja zdravil |
|
|
|
|
|
Farmacevtsko tehnološki postopki |
|
|
|
|
|
Plinaste farmacevtske oblike |
|
|
|
|
|
Tekoče farmacevtske oblike |
|
|
|
|
|
Poltrdne farmacevtske oblike |
|
|
|
|
|
Trdne farmacevtske oblike |
|
|
|
|
|
Sterilne farmacevtske oblike |
|
|
|
|
|
Izvlečki iz drog |
|
|
|
|
|
Nove farmacevtske oblike |
|
|
|
|
|
Kakovost in stabilnost zdravil |
|
|
Ekološki vidiki pri izdelavi zdravil |
|
|
|
|
Pri pripravi izpitnih nalog ter vprašanj upoštevajte »Navodila za pripravo in izvedbo 2. Izpitne enote«, pripravil CPI.
Zgradba izpitne enote:
Izpit iz farmacevtske tehnologije lahko dijaki nadomestijo s seminarsko nalogo z zagovorom.
Vprašanja na izpitnem listku
Vprašanja so kompleksna, jasna, nedvoumna ter ustrezno razčlenjena.
Pri sestavljanju izpitnih listkov upoštevati preglednico vsebin in taksonomskih stopenj ter tako zagotoviti ustrezno pokritost vsebin ter zahtevnost ustnega izpita. Vprašanja morajo zajeti znanja iz razumevanja in uporabe (55%) ter iz analize, sinteze in vrednotenja (45%).
Pri ustnem izpitu dijaki ne uporabljajo pripomočkov.
Seminarska naloga. Osnovni namen seminarske naloge je, da kandidat širše in globlje obravnava določeno strokovno področje. S seminarsko nalogo mora kandidat pokazati določeno raven teoretskega in praktičnega znanja ter sposobnost samostojne uporabe strokovnih virov pri obravnavi teme.
Kandidat opravlja seminarsko nalogo samostojno v šolskem letu, v katerem opravlja poklicno maturo, skladno s pisnim sklepom izpitnega odbora ter »Navodil za pripravo in izvedbo 4. Izpitne enote«.
Obseg in vsebina zagovora sta predvsem vezani na posamezne izpitne naloge.
VSEBINE |
ZNANJA (CILJI) |
Teme so lahko izbrane iz vseh farmacevtskih predmetov, zato kandidatov ne moremo omejiti z v naprej določenimi vsebinami |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seminarska naloga se izdeluje med šolskim letom, v katerem opravlja poklicno maturo. S pisnim sklepom se opredeli začetek, dokončanje in rok oddaje naloge. Zagovor se opravi v rednih rokih za poklicno maturo po sprejetem razporedu izpitov.
Kriteriji za ocenjevanje seminarske (projektne) naloge:
|
Kriteriji |
DeležI |
1. |
načrtovanje obravnavane teme |
20% |
2. |
izbira in uporaba ustreznih metod dela |
20% |
3. |
analiziranje, interpretiranje in vrednotenje rezultatov dejstev in podatkov |
30% |
4. |
predstavitev obravnavanega problema v jezikovno ustrezni obliki |
10% |
5. |
zagovor |
20% |
|
SKUPAJ |
100% |
Za kandidate je priporočena literatura in drugi viri objavljena v vsakoletnem Katalogu učbenikov za poklicne in strokovne šole za posamezno šolsko leto, ki ga izdaja Center RS za poklicno izobraževanje oziroma Zavod RS za šolstvo.
Dijak lahko izbere tudi druge vire, ki so potrebni za izdelavo seminarske-projektne naloge.