POKLICNI TEČAJ

Izobraževalni program: GOSTINSKI TEHNIK

KATALOG ZNANJ

Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996

1. IME PREDMETA

DELOVNA PRAKSA

2. ŠTEVILO UR

Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.

Letnik

Oblike izobraževalnega dela

 

Teorija (ur)

Vaje (ur)

Skupaj (ur)

1.

 

252

252

skupaj

 

252

252

*  T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;

** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.

3. USMERJEVALNI CILJI

Dijaki:

  • uporabijo znanje, ki so si ga pridobil v šoli,

  • razvijajo motivacijo za poklic s pomočjo prakse in literature,

  • razvijajo ročne spretnosti pri različnih opravilih,

  • spoznavajo najnovejšo tehnologijo v gostinstvu,

  • razvijajo občutek za pripadnost skupini in dobre medsebojne odnose,

  • zavedo se pomena varnosti pri delu.


  • 4. OPERATIVNI CILJI PREDMETA

    Vsebine in informativni cilji

    Formativni cilji

    Socializacijski cilji

    Posebnosti v izvedbi

     

    Dijaki

    Dijaki

     

    1. Spoznavanje vseh delovnih postopkov v hotelskem ali gostinskem obratu in njegovih enotah

  • spoznajo uporabnost pridobljenega znanja v konkretnih razmerah o gostinskem poslovanju;

  • pridobivajo si nove, tudi specifične praktične izkušnje;

  • Spoznajo pomen dela v skupini, obenem si pridobijo občutek pripadnosti in odgovornosti.

    Zavedajo se pomena kvalitete dela, ki je potrebna za uspeh podjetja.

    Spoznavajo pomen samostojnosti dela, odgovornosti za kvalitetno izvedbo delovnih nalog in doslednost izvajanja.

     

    2. Vključevanje v delovne postopke(zahtevnejše prireditve) oziroma organizacije dela

  • si utrjujejo znanja in spretnosti za opravljanje zahtevnejših del  ter si pridobivajo nova spoznanja  in izkušnje v gostinsko-hotelskih podjetjih;

  • Razvijajo si občutek za odgovornost.

     

    3. Sodelovanje pri organizaciji večjih aktivnosti in pri organizaciji večjih prireditev

  • si razvijajo poklicne spretnosti;

  • si pridobijo širši pogled na organizacijo in njeno zahtevnost;

  • z analizo opravljene naloge odpravljajo pomanjkljivosti.

  • Dijaki se preizkušajo v samostojnem delu.

    Naučijo se odgovornosti tako do gostov kot do vseh sodelavcev.

    Zavedo se pomena stalnega strokovnega spopolnjevanja in uvajanja novosti.

     

    5. OBVEZNE OBLIKE PREVERJANJA IN OCENJEVANJA ZNANJA

    Znanje se preverja in ocenjuje:

  • pisno (dnevnik praktičnega dela oziroma poročilo o delovni praksi).

    6. POVEZANOST Z DRUGIMI PREDMETI

    Praktično izobraževanje je povezano z vsemI predmeti programa, predvsem pa z znanjem iz predmetov:

  • gostinsko poslovanje

  • hrana in pijače

  • kuharstvo

  • strežba

    7. POSEBNOSTI PRI IZVEDBI PREDMETA

    Delovna praksa poteka v gostinskih in turističnih podjetjih, ki imajo reference za to delo in so ustrezno verificirana.