POKLICNI TEČAJ

Izobraževalni program: TURISTIČNI TEHNIK

KATALOG ZNANJ

Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996

1. IME PREDMETA

DELOVNA PRAKSA

2. ŠTEVILO UR

Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.

Letnik

Oblike izobraževalnega dela

 

Teorija (ur)

Vaje (ur)

Skupaj (ur)

1.

 

252

252

skupaj

 

252

252

*  T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;

** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.

3. USMERJEVALNI CILJI

Pri predmetu dijaki:

  • uporabijo znanje, ki so si ga pridobili pri predavanjih, seminarjih in vajah,

  • spoznajo in sodelujejo pri pripravah projektov o poslovanju hotelsko-turističnih podjetij in trženju,

  • spoznavajo najnovejšo tehnologijo, ki se uporablja v gostinstvu in turizmu,

  • spoznajo pomen skrbi za varnost pri delu,

  • razvijajo si občutek pripadnosti skupini,

  • zavedo se pomena timskega dela in dobrih medsebojnih odnosov ter ustvarjalne delovne klime.


  • 4. OPERATIVNI CILJI

    Vsebine in informativni cilji

    Formativni cilji

    Socializacijski cilji

    Posebnosti v izvedbi

     

    Dijaki

    Dijaki

     

    1. Spoznavanje delovnih postopkov v hotelu ali turistični agenciji

  • spoznajo uporabnost teorije v konkretnih razmerah pri turističnem oziroma hotelskem poslovanju;

  • si pridobijo praktične izkušnje in nove informacije;

  • spoznajo pomen samostojnega dela, kvalitete dela in natančnost;

  • Spoznajo delo v skupini in si pridobijo občutek pripadnosti kolektivu.

    Spoznajo pomen kakovosti dela in odgovornosti.

     

    2. Vključevanje v zahtevnejše delovne postopke v prodaji, recepciji, turistični poslovalnici, pri organizaciji izletov

  • se usposobijo za opravljanje del v posameznih enotah turističnih podjetij in hotelih;

  • Si pridobijo občutek za kakovost opravljenega dela.

     

    3. Sodelovanje pri organizaciji večjih akcij, izvedba zahtevnejših nalog v agenciji, vodenje izleta, organiziranje prireditev

  • razvijajo si poklicne spretnosti;

  • naučijo se sistematike;

  • sodelujejo pri konkretnih nalogah;

  • naučijo se analizirati opravljene naloge in ugotavljati napake;

  • Se usposobijo za samostojno delo.

    Se naučijo pozitivnih odnosov do sodelavcev in gostov (spoštovanje, razumevanje, toleranco).

     

    5. POVEZANOST Z DRUGIMI PREDMETI

    Znanja, ki se povezujejo z delovno prakso:

  • turizem,

  • gospodarsko poslovanje,

  • gostoljubje.

    6. OKVIRNI SEZNAM LITERATURE

    Literatura je navedena pri posameznih predmetih, ki so najbolj povezani z delovno prakso

    7. POSEBNOSTI ZA IZVEDBO

    Delovna praksa poteka v gostinskih in turističnih podjetjih, ki imajo reference za to delo in so ustrezno verificirana.