SREDNJE POKLICNO IZOBRAŽEVANJE

Izobraževalni program: AVTOKLEPAR (ds)

KATALOG ZNANJ

1. IME PREDMETA

OSNOVE STROJNIŠTVA

s predmetnimi področji:

  • informatika, CAD,

  • tehniško risanje,

  • fizika, mehanika, strojni elementi,

  • strojeslovje.

    2. ŠTEVILO UR

    Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.

    Letnik

    Oblike izobraževalnega dela

     

    Teorija (ur)

    Vaje (ur)

    Skupaj (ur)

    1.

    135

    45

    180

    2.

    64

    16

    80

    3.

    60

    15

    75

    skupaj

    259

    76

    335

     

    3. USMERJEVALNI CILJI PREDMETA

    Predmet je podpora ostalim strokovnim predmetom in je temelj za čitanje in razumevanje tehniške dokumentacije ter sposobnosti tehniškega komuniciranja. Daje osnovno znanje za uporabo informacijskih sistemov in računalnika. Pomaga izgrajevati tehniško kulturo (izrazoslovje, razumevanje osnovnih pojmov, itn.), indentifikacijo s poklicem, pozitiven odnos do novih tehnologij in navaja učence na natančnost in zanesljivost pri reševanju problemov.

    Vajenci naj:

  • obvladajo osnove računalništva in informatike, tako da bodo sposobni samostojno uporabljati uporabniške programe s področja stroke (npr. urejevalnik teksta in preglednic, programi za vodenje strojev, diagnostičnih naprav, spremljanje proizvodnje oziroma dela itn.);

  • bodo sposobni matematično reševati tehnične probleme iz svojega strokovnega področja ter razumeli analitične in grafične statistične prikaze;

  • obvladajo in razumejo splošne principe (zakone, odnose) v strojništvu;

  • znajo uporabiti in narisati enostavne delavniške risbe strojnih delov in sestavne risbe manjših sklopov v skladu s standardizacijo ter izdelavo in uporabo tabel in diagramov;

  • znali čitati, uporabiti in narisati ter razvijati karoserijske dele oziroma ustrezne plašče teles;

  • obvladali znanja o vrstah tehničnih risb in njih uporabi

  • znajo brati delavniške, sestavne in shematske risbe s posebnim poudarkom na čitanju vezalnih shem električnih, elektronskih, pnevmatičnih in hidravličnih sistemov;

  • poznajo in znajo izbrati, načrtovati, izdelati in kontrolirati strojne dele oziroma elemente, ki se uporabljajo pri gradnji;

  • bodo sposobni samostojnega opravljanja dela, strokovnega odločanja, spremljanja in osvajanja novih znanj na svojem poklicnem področju;

  • poznajo sestavne dele, sklope, naprave, sisteme motornih vozil in voznih sredstev ter motorja z notranjim izgorevanjem, njihove tehnične rešitve (izvedbe), funkcijo, gradiva za izdelavo ter principe delovanja;


  • 4. OPERATIVNI CILJI PREDMETA

    1. LETNIK

    Informativni cilji

    Formativni cilji

    Socializacijski cilji

    Posebnosti v izvedbi

     

    Vajenec/dijak:

    Vajenec/dijak:

     

    Tehnična in tehnološka dokumentacija, standardizacija in tipizacija, formati, merila, črte na risbah.

    Zna našteti vrste risb, pozna pomen standardov, zna našteti standarde SIST, DIN in ISO ter ve, kako priti do njih.

    Pozna značilnost A formatov po DIN, zna pri risanju uporabiti merilo, izbrati pravilni tip črt.

    Razvija občutek za red in urejenost ter pedantnost.

     

    Tehnična pisava, geometrijske konstrukcije, elipsa, evolventa, vijačnica,.krožni prehodi.

    Zna s svinčnikom napisati besedilo v tehnični pisavi in z ustreznim orodjem in s svinčnikom narisati za poklic značilne geometrijske konstrukcije.

    Razvija občutek za natančnost in estetiko, za odgovornost za opravljeno delo, odnos do strokovnih standardov, zavest o potrebi po kvaliteti,...

    VAJA: Riše geometrijske konstrukcije in piše tehnično pisavo.

    Pravila kotiranja.

    Zna uporabiti pravila kotiranja, loči vzporedno kotiranje od zaporednega, zna uporabiti znak F, Œ in R.

    Iz risbe zna prebrati kotirane mere s poudarkom na oblikah iz pločevine.

    Razvija občutek za natančnost.

    VAJA: Vadi kotiranje teles in oblik ter branje mer iz risb.

    Prostorske projekcije- izometrična IP, dimetrična

    Pravokotna projekcija PP geometrijskih teles.

    Risanje v pravokotni projekciji na osnovi izometrične projekcije.

    Risanje v izometrični projekciji na osnovi pravokotne projekcije. Skiciranje modelov.

    Uporabijo pravila risanja v posameznem načinu risanja za prikazovanje geometrijskih teles in strojnih delov.

    Pri tem razvijajo občutek za prostorsko predstavljivost, natančnost, za uporabo določenih načinov prikazovanja strojnih delov v praksi, ločijo prednosti in slabosti posameznih načinov prikazovanja teles, znajo skicirati osnutek strojnega dela kar v delavnici.

     

    Vaje:risanje projekcij geometrijskih teles,risanje v  IP na osnovi PP, risanje v PP na osnovi IP.

    Posebni pogledi, prerezi in poenostavitve pri risanju.

    Znajo narisati in kotirati preproste strojne dele z uporabo pravil za posebne, prereze, četrtinske, delne in zvrnjene prereze.

    Znajo prebrati risbe, ki prikazujejo strojne dele na poenostavljen način, prav tako pa znajo sami uporabiti ta pravila risanja pri prikazovanju enostavnih delov.

    Razvija sposobnost za doslednost.

    VAJA: Vadi risanje in kotiranje in branje risb strojnih delov z uporabo pravil posebnih pogledov in prerezov ter poenostavitvami prikaza.

    Osnove opisne geometrije. Prebodi, preseki in predori teles.

    Se naučijo razlikovati prebode, preseke in predore pri enostavnih geometrijskih telesih ter narisati in razviti plašče teles.

     

    VAJA: Razvijanje plaščev enostavnih geometrijskih teles z in brez predorov.

    Razvijanje enostavnih plaščev teles.

    Znajo narisati preseke in predore enostavnih geometrijskih teles in razviti plašč.

     

    VAJA: Razvijanje plaščev enostavnih geometrijskih teles z in brez predorov.

    Risanje in razvijanje plaščev karoserijskih delov.

    Znajo brati, narisati in razviti plašče karoserijskih delov.

     

    VAJA: Branje, risanje in razvijanje karoserijskih delov.

    Risanje delov nadgradenj (profili, cevi, ipd.).

    Znajo brati in narisati konstrukcijske dele nadgradenj.

    Poznajo simbole za zvarne spoje in zvare.

     

    VAJA: Branje in risanje konstrukcijskih delov nadgradenj.

    Risanje vijakov oz. navojev.

    Spoznajo vrste navojev in njih označevanje ter prikazovanje navojev na risbah.

    Znajo narisati in kotirati risbo vijaka ali matičnega navoja.

     

    Vaja:Risanje in kotiranje strojnih delov z navoj.

    Označevanje stanja površin.

    Znajo brati znake, s katerimi so na delavniških risbah označene kakovosti površin oziroma obdelave in določiti potreben postopek za dosego te kakovosti. To posebej velja za znake, s katerimi je označena površinska zaščita.

    Znajo predpisati oz. označiti kakovost površine.

     

    Vaja: označevanje kakovosti (stanja) površin oz. kvalitete obdelave.

    Tolerance, lega in velikost tolerančnega polja - ISO tolerančni sistem.

    Kotiranje toleriranih mer.

    Znajo iz tabel poiskati vrednosti odstopkov za določene tolerance, določiti mejni meri in izračunati velikost tolerance.

    Razumejo pomen tolerančnega sistema pri zagotavljanju kakovosti in zamenljivosti delov.

     

    Vaje: za izbrano toleranco določiti odstopke, mejni meri, velikost tolerance, lego tolerančnega polja, označevanje in kotiranje toleriranih mer.

    Ujemi, tolerance prostih mer, tolerance oblike.

    Razumejo pomen ujemov, ločijo vrste ujemov ter sisteme ujemov in njih izbiro glede na funkcijo izdelka.

    Znajo iz tabel za izbrani ujem poiskati in izračunati zračnost ali presežek ter določiti vrsto ujema ter ga grafično predstaviti.

    Poznajo pojem toleranc prostih mer in določiti dopustne odstopke.

    Poznajo znake za prikazovanje toleranc oblike in razumejo njih pomen.

     

    Vaje: za izbrani ujem določiti odstopke, mejne mere, velikost tolerance ujema, lego tolerančnih polj, določiti vrsto ujema, izbira ujema glede na izbrani sistem ujemov.

    Izbira dopustnih odstopkov prostih - netoleriranih mer.

    Tolerance oblik.

    Delavniška risba.

    Znajo narisati delavniško risbo preprostega strojnega dela.

    Na delavniški risbi znajo poiskati potrebne podatke za pripravo in izdelavo strojnega dela.

     

    Vaje:izdelava delavniške risbe, branje delavniških risb.

    Sestavna risba.

    Znajo razbrati podatke, ki jih vsebuje risba, ločiti posamezne sestavne dele (po potrebi tudi naskicirati), določiti standardne dele in jih oznake.

    Razumejo povezavo med sestavno in delavniškimi risbami ter pomen kosovnice.

    Na osnovi sestavne risbe naprave oz. sklopa znajo določiti postopek montaže.

     

    vaje: Branje sestavnih risb, določitev podatkov pomembnih za naročilo, izdelavo oz. montažo. Skiciranje enostavnih delov iz sestavne risbe. Izdelati načrt montaže.

    Uporaba in sestavni deli računalnika.

    Osnove operacijskega sistema in dela z WINDOWS.

    Poznajo uporabnost računalnika in njegove važnejše dele ter oznake.

    Znajo izvesti osnovne manipulacije z datotekami in prilagoditi nastavitve lastnim potrebam.

     

    VAJA: Delo z računalnikom v računalniški učilnici.

    Oblikovanje besedila.

    Znajo napisati in oblikovati besedilo ter spoznajo primerne oblike dopisov in drugih pisnih dokumentov ter uporabiti preproste ukaze za samodejno oblikovanje, shranjevanje, tiskanje, ipd.

     

    VAJA: Delo z računalnikom v računalniški učilnici.

    Preglednice in grafi.

    Znajo oblikovati preglednico, uporabiti enostavne funkcije in izdelati grafe.

     

    VAJA: Delo z računalnikom v računalniški učilnici - urejevalnik besedil.

    Baze podatkov.

    Znajo izdelati formo za vstavljanje podatkov v bazo podatkov, vnašati podatke in le-te podatke.

     

    VAJA: Delo z računalnikom v računalniški učilnici - baza podatkov.

    Uporabniški računalniški programi z delovnega področja (npr. poslovanje s strankami, z delovnimi nalogi, v skladišču, ipd.).

    Spoznajo uporabniške računalniške programe, njihov pomen za poslovanje, osnovna navodila za uporabo, ipd.

    Pridobiva poklicno identiteto, odnos do delavnice in strank.

    VAJA: Delo z računalnikom v računalniški učilnici - preglednice in grafi.

    Osnove računalniško podprtega risanja CAD.

    Spoznajo delo s programskim paketom za računalniško podprto risanje.

    Znajo narisati enostavne risbe strojnih delov.

     

    Vaja: Delo z računalnikom v računalniški učilnici - risanje s programskim paketom CAD.

    Osnove računalniško podprtega risanja CAD.

    Znajo risbo opremiti s potrebnimi podatki (mere -kotiranje, označiti kakovost oz. stanje površin, ipd.).

     

    Vaja: Delo z računalnikom v računalniški učilnici - risanje s programskim paketom CAD.

    Osnove računalniško podprtega risanja CAD.

    Znajo izdelati delavniško risbo enostavnega strojnega dela in jo iztiskati.

     

    Vaja: Delo z računalnikom v računalniški učilnici - risanje s programskim paketom CAD.

    Motorji z notranjim zgorevanjem (batni motorji - Otto motor, Diesel motor) – osnove.

    Znajo ločiti posamezne vrste batnih motorjev in znajo definirati prednosti in slabosti posameznih izvedb.

       

    Razvoj in vrste motornih vozil, sestavni deli in naloge posameznih delov motornega vozila:

  • motor, sklopka, menjalnik, prenos moči, diferencial, karoserija, krmilni mehanizmi, vzmetenje, zavore, kolesa - osnove.

  • Se seznanijo z zgodovinskim razvojem vozil in spoznajo glavne dele motornega vozila ter njih funkcijo.

       

    2. LETNIK

    Informativni cilji

    Formativni cilji

    Socializacijski cilji

    Posebnosti v izvedbi

    ISO sistem merskih enot.

    Osnove standardizacije. Slovenski in mednarodni standardi.

    Znajo določiti osnovne merske enote za posamezne veličine, jih pretvarjati enote in računati z njimi.

    Se seznanijo s pojmom standardizacija in njegovim pomenom za gospodarstvo.

    Spoznajo sistem standardov in njih uporabe.

    Vajenci razvijajo odnos do strokovnih standardov in identifikacijo s poklicem. ozaveščajo relacije človek - znanost - tehnika – delo.

    Vaja: Preračunavanje z merski enotami.

    Delo s katalogi standardov, bazo standardov, uporaba standarda.

    Zakoni statike, notranje sile, zunanje sile, sestavljanje sil s skupnim prijemališčem.

    Moment sile v ravnini, ravnotežnostni pogoj.

    Znajo analitično in grafično sestavljati in razstavljati sile.

    Znajo izračunati moment sile in razumejo ravnotežnostni pogoj.

    Razumejo in znajo ugotoviti vpliv sil na strojni del.

    .

    Vaje: Sestavljanje in razstavljanje sil, moment sile v ravnini.

    Težišča črtovja, likov, teles.

    Statična stabilnost teles.

    Znajo določiti težišča črt, črtovja, likov in teles.

    Razumejo in znajo izračunati oz. določiti statično stabilnost - ravnotežje teles oz. ugotoviti, kdaj pride do prevrnitve ( npr. pri žerjavu, naloženem vozilu, itn.).

     

    Vaje: Določanje težišča, izračun stabilnosti telesa.

    Napetosti in deformacije. Trdnost. Varnost. Dopustna napetost.

    Natezna in tlačna napetost. Ploščinski tlak.

    Strižna napetost.

    Se seznanijo z diagramom napetost - deformacija ter ob tem s pojmi - napetost, deformacija, meja plastičnosti, trdnost ter natezni preizkus.

    Se seznanijo s pojmom varnosti, vrstami varnosti, dopustno napetostjo in uporabo tabel dopustnih napetosti.

    Znajo iz tabel poiskati podatke o lastnostih različnih gradiv.

    Znajo na praktičnih primerih določiti vrsto obremenitve in pripadajoče napetosti.

    Znajo dimenzionirati in izračunati napetosti pri enostavnih primerih na nateg, tlak oz. strig obremenjenih delih.

     

    Vaje: Natezni preizkus, analiza diagrama napetost - deformacija.

    Preračun napetosti in dimenzioniranje pri nategu, tlaku, površinskem tlaku, strigu.

     izračun vztrajnostnih in odpornostnih momentov.

    Vztrajnostni in odpornostni moment prereza.

    Vpliv oblike prereza na trdnost oz. nosilnost.

    Upogibna napetost.

    Torzijska napetost.

    Uklonska napetost.

    Razumejo pojme vztrajnostni in odpornostni moment prereza in znajo s pomočjo tabele določiti vrednost odpornostnih momentov za standardne prereze. Razumejo vpliv prereza na nosilnost, predvsem pločevinskih nosilcev.

    Znajo dimenzionirati in izračunati napetosti pri enostavnih primerih na upogib oz. torzijo obremenjenih delih.

    Razumejo uklonsko obremenitev ter napetost in vpliv prereza ter vpetja na nosilnost.

     

    Vaje: Preračun napetosti in dimenzioniranje pri upogibu, torziji.

    Uporaba tabel za določitev vztrajnostnih in odpornostnih momentov.

    Gibanja - hitrost, pospešek.

    Premočrtno in krožno gibanje.

    Merjenje hitrosti, vrtilne hitrosti.

    Znajo izračunati hitrost, pot in čas pri enakomernem, pospešenem in pojemajočem gibanju.

    Razumejo pospešek in njegov vpliv na gibanje motornega vozila.

    Se seznanijo z merilnimi postopki in merilnimi napravami za merjenje hitrosti.

     

    Vaje: Izračun hitrosti, poti, časa, pospeška oz. pojemka pri različnih oblikah gibanja.

    Drsno in kotalno trenje.

    Znajo podati odnos med normalno silo, silo trenja in tornim koeficientom pri drsnem in kotalnem trenju ter izračunati sile trenja.

     

    Vaje: Izračun sile trenja, kotalnega upora in njegovega vpliva na motorno vozilo.

    Delo, energija, moč, izkoristek.

    Znajo opredeliti pojme delo, energija, moč, izkoristek. Poznajo vrste energij in pretvarjanje energije, izgube itn.

    Poznajo merske veličine za delo, energijo in moč ter obvladajo preproste preračune.

    Razumejo vpliv izgub na izkoristek in kakšne tehnične ukrepe lahko izvedemo za izboljšanje le tega.

     

    Vaje: Izračun moči in izkoristka.

    Strojni elementi - opredelitev, vrste.

    Standardna števila. Standardi strojnih elementov.

    Znajo opredeliti pojem strojni element - strojni del in jih razvrstiti v skupine.

    Znajo razložiti uporabo standardov strojnih elementov in standardnih števil pri standardizaciji in tipizaciji.

    Pridobivajo spoznanja o povezanosti življenja in tehnike ter možnost za delovno kariero.

     

    Oblikovanje strojnih delov.

    Razumejo, da je konstrukcija strojnih delov odvisna od namena uporabe, cene, uporabljenega material, števila kosov in drugih kriterijev.

    Se seznani s pomenom oblikovanja izdelka na trženje.

    Spozna značilnosti obdelovalnih postopkov litja, kovanja, valjanja. odrezovanja, itn.

       

    Razstavljive zveze.

    Navoj. Vijaki, matice, podložke in vijačna varovala.

    Poznajo oblike vijakov, matic in podložk ter njih namen oz. uporabo. Znajo določiti standardno oznako s pomočjo tabel. Znajo izbrati ustrezen način varovanja vijačnih zvez pred odvijanjem.

    Znajo izvesti preprosti trdnostni izračun vijaka in izbrati ustrezen vijak (trdnostni razred).

     

    VAJA: Preprosti trdnostni izračun vijaka in uporaba standarda pri določanju standardnih označb.

    Zatiči, sorniki in osna varovala.

    Poznajo oblike zatičev in sornikov ter njih namen oz. uporabo. Znajo določiti standardno oznako s pomočjo tabel. Znajo našteti primere uporabe.

    Poznajo primeri pravilne uporabe zatičev in sornikov. Določijo potrebna varovala in načine varovanja zvez.

    Navajajo se  na uporabo standardiziranih strojnih delov oz. elementov.

    VAJA: Trdnostni izračun zatiča in sornika ter uporaba standardov za izbiro in označevanje zatičev in sornikov.


    3. LETNIK

    Informativni cilji

    Formativni cilji

    Socializacijski cilji

    Posebnosti v izvedbi

    Zveze pesta z gredjo.

    Poznajo elementov in izvedb zvez pesta in gredi ter njih namen oz. uporabo.

    Znajo določiti standardno oznako moznikov, zagozd in utornih gredmi s pomočjo tabel.

    Znajo našteti primere uporabe.

     

    VAJA: Izbira in kontrola moznika in določitev standardne označb.

    Nerazstavljivi spoji - kovičenje, varjenje, lotanje, lepljenje.

    Poznajo elemente, postopke in izvedbe nerazstavljivih spojev.

    Znajo določiti, katera vrsta nerazstavljive zveze ustreza določenim zahtevam. Vedo, kako se pripraviti obdelovanec za izdelave izbranega spoja.

    Prikazovanje zvarov na risbah.

    Pridobiva spoznanja o povezanosti elementov v celoto.

    Vaje: Branje risb zvarjenih delov. Izbira postopka varjenja in priprave varjencev.

    Vzmeti.

    Poznajo oblike vzmeti ter njih namen oz. uporabo. Znajo določiti oz. izbrati primerno vrsto vzmeti, standardno oznako s pomočjo tabel. Znajo našteti primere uporabe.

    Poznajo pojma karakteristike vzmeti, vzmetne konstante.

    Poznajo pravila za vgradnjo določene vrste vzmeti pri motornih vozilih.

     

    VAJE: Skiciranje namestitve vzmeti pri motornih vozilih.

    Osi in gredi.

    Razlikujejo os in gred ter njih obremenitve.

    Poznajo oblike osi in uporabo na motornih vozilih.

    Poznajo oblike, uporabo in konstrukcijske posebnosti gredi na motornih vozilih. Razumejo vpliv dinamične obremenitve na trdnost gredi in pomen pravilne izdelave in montaže.

       

    Ležaji. Definicija. Prednosti, slabosti.

    Drsni ležaji - namen, način delovanja, vrste.

    Kotalni ležaji - vrste, izbira, vgradnja.

    Mazanje - mazivo, mazalne naprave.

    Tesnenje. Tesnila.

    Razlikujejo drsne in kotalne ležaje ter poznajo njih dobre in slabe lastnosti in področja uporabe in nalogo ležajev.

    Poznajo konstrukcijske izvedbe drsnih ležajev, materiale za drsne ležaje, pravila za vgradnjo, vzdrževanje in mazanje.

    Poznajo konstrukcijske izvedbe kotalnih ležajev, njih namen uporabe, pravila za vgradnjo, vzdrževanje in mazanje. Znajo določiti dimezije kotalnega ležaja s pomočjo tabel, razumejo osnovno oznako kotalnih ležajev.

    Poznajo maziva za ležaja in mazalne naprave. Znajo določiti roke za menjavo maziva pri napravah.

    Poznajo načine tesnenja in tesnila pri ležajih.

       

    Gredne vezi in sklopke.

    Ločijo in poznajo namen uporabe grednih vezi in sklopk. Na osnovi kataloga znajo izbrati enostavne primere grednih vezi. Poznajo značilnosti grednih vezi in sklopk na vozilih.

     

    Vaja: Izračun premera osi oz. gredi. Skica gredi z upoštevanjem pravil pravilnega oblikovanja.

    Prestavno razmerje. Izkoristek prenosnika.

    Torni in jermenski prenosniki.

    Verižni in zobniški prenosniki.

    Znajo izračunati prestavno razmerje in izkoristek pri posameznih prenosnikih. Poznajo delitev mehanskih prenosnikov.

    Poznajo prednosti in slabe lastnosti posamezne vrste prenosnika.

    Poznajo izračun osnovnih mer jermenskega prenosnika s klinastimi jermeni in zobniškega prenosnika z valjastimi zobniki z ravnimi zobmi.

    Poznajo osnovne kriterije za vzdrževanje prenosnikov. Znajo s pomočjo katalogov naročiti rezervne dele.

     

    VAJA: Izračuni prestavnega razmerja pri različnih prenosnikih določanje standardne označbe klinastega jermena s pomočjo tabel.

    Vaje: Preračun osnovnih elementov zobniških prenosnikov.

    Cevni vodi, zveze, elementi cevnih vodov.

    Poznajo vrste cevi po materialu in namenu uporabe ter cevne toge in elastično cevne zveze. Poznajo elemente cevnih vodov.

    Poznajo primere in posebne zahteve uporabe na motornih vozilih.

    Prepoznajo posamezne elemente in njihovo funkcijo znotraj sistema.

    Znajo brati risbe cevnih sistemov (shematsko risanje, simboli za elemente cevnih vodov) in s pomočjo risbe razložiti funcijo delovanja sistema ter iskanja napak oz. motenj.

       

    Mehanizmi.

    Poznajo osnove delovanja in vzdrževanja mehanizmov pri motornih vozil, transportnih napravah, kmetijskih in gradbenih strojih, ipd..

       

    Poslovanje obrtne delavnice-uporaba računalniških programov.

    Znajo uporabljati računalniški program za pripravo informacij, spremljanje in obdelavo dokumentov, za izdelavo kalkulacij pri postavljanju predračunov, ocenitvi škode, ipd. s katerimi se bodo dnevno srečevali v delavnici.

    Pridobijo poklicno identiteto, odnos do dela obratovalnice, odnos do strank,..

    Vaje: Vnos podatkov, izdelava spremljajočih dokumentov, analiza opravljenega dela, izdelava enostavne kalkulacije za poškodovano vozilo.

    Iskanje podatkov o vozilu s pomočjo računalnika na - CD ROMu, v mreži.

    S pomočjo računalnika se znajo priključiti na baze podatkov in jih poiskati ter izpisati.

     

    Vaja: Iskanje želenih podatkov s pomočjo računalnika.

    Razvijanje plaščev s pomočjo računalnika

    Spoznajo računalniško podprto risanje šablon, mrež, plaščev, ipd.

       

    5. OBVEZNE OBLIKE PREVERJANJA IN OCENJEVANJA ZNANJA

    V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:

  • pisno (vaje),

  • ustno.

    6. POVEZANOST Z DRUGIMI PREDMETI

    Predmet Osnove strojništva je praktično povezan z vsemi strokovnimi predmeti in s praktičnim poukom, saj mnogim daje potrebno osnovo za dopolnjevanje in nadgradnjo znanja.