SREDNJE POKLICNO IZOBRAŽEVANJE

Izobraževalni program: KONSTRUKCIJSKI MEHANIK (ds)

KATALOG ZNANJ

Sprejeto na 42.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 6. 10. 2000

1. IME PREDMETA

TEHNOLOGIJA KONSTRUKCIJ

Z vsebinskimi področji:

  • tehnologija izdelave in montaže kovinskih elementov gradbenih konstrukcij,

  • varstvo pri delu,

  • tehnologija izdelave in montaže jeklenih konstrukcij,

  • elektrotehnika, naravoslovje, hidravlika, pnevmatika,

  • mehanika, strojni elementi, dvigala in transportne naprave,

  • ekonomika in organizacija.

    2. ŠTEVILO UR

    Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.

    Letnik

    Oblike izobraževalnega dela

     

    Teorija (ur)

    Vaje (ur)

    Skupaj (ur)

    1.

    126

    28

    140

    2.

    64

    16

    80

    3.

    64

    16

    80

    skupaj

    254

    60

    316

    * T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;

    ** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.

    3. USMERJEVALNI CILJI

    Pri tem predmetu vajenci spoznajo in pridobijo teoretične osnove in poklicna znanja ,potrebna za usposobitev za konkretno delo pri izdelavi in montaži elementov in konstrukcij.

    Vajenci naj:

  • poznajo temeljna znanja s področja elektrotehnike, pnevmatike in hidravlike;

  • poznajo tehnično dokumentacijo in obvladajo branje tehničnih risb;

  • poznajo tehnologijo in tehnološke postopke izdelave kovinskih elementov gradbenih

  • konstrukcij;

  • obvladajo tehnike in tehnologije montaže kovinskih elementov gradbenih konstrukcij;

  • obvladajo tehnike in tehnologije izdelave ter montaže jeklenih konstrukcij;

  • poznajo tehnologije spajanja tankih pločevin in profilov;

  • poznajo posebnosti tlačnih posod in načine njihovega preizkušanja;

  • poznajo postopke izdelave tlačnih posod;

  • poznajo lastnosti in zahteve ognjeodpornih vrat in pregradnih sten;

  • obvladajo znanja o transportnih sredstvih in njihovem varnem obratovanju v obratovalnicah in na gradbiščih;

  • znajo organizirati lastno delo na gradbišču;

  • poznajo postopke montaže in delovanje dvižnih in voznih motornih pogonov;

  • znajo izmeriti izmere gradbišča in jih prevzeti;

  • znajo načrtovati in pripraviti delo ter kontrolirati in oceniti rezultate dela;

  • znajo racionalno organizirati lastno delo;

  • poznajo predpise o varstvu pri delu in ukrepe za preprečevanje delovnih nezgod.


  • 4. OPERATIVNI CILJI

    1. letnik

    INFORMATIVNI CILJI

    formativni cilji

    Socializacijski cilji

    Posebnosti v izvedbi

    Elektrotehnika

    Vajenci

    Vajenci

     

  • vloga in pomen elektrotehnike

  • elektični naboj

  • električno polje

  • spoznajo pomen elektrotehnike pri delu na poklicnem področju

  • poznajo lastnosti električnega naboja

  • znajo pojasniti, kako naelektrimo telesa

  • znajo ločiti med prevodniki in izolatorji

  • znajo ponazoriti električno polje s silnicami

  • Si razvijajo tehnično razgledanost.

     

    Električni tok

     

     

     

  • pojem električnega toka

  • učinki električnega toka

  • poznajo zvezo med električnim nabojem in električnim tokom

  • znajo ločiti vrste toka in določiti jakost električnega toka

  • spoznajo učinke električnega toka: kemičnega, toplotnega in magnetnega

  • znajo določiti področja uporabe učinkov električnega toka

  •  

    VAJE: merjenje električnega toka z ampermetrom.

    Električna upornost

  • spoznajo učinek električne upornosti v električnem tokokrogu

  • znajo določiti potrebne vrednosti upornosti v tokokrogu ali izračunati že obstoječe

  • znajo izračunati nadomestni upor pri vzporedni ali zaporedni vezavi električnih upornikov

  •  

    VAJE:

  • ugotavljanje upornosti s pomočjo merilnika upornosti

  • vzporedna in zaporedna vezava upornikov.

  • Električna napetost

     

     

     

  • nastanek električne napetosti

  • viri električne napetosti

  • spoznajo različne možnosti za nastanek električne napetosti: kemični viri, indukcija, sončne celice

  • dobijo občutek za pojem napetosti in medsebojno razlikujejo posamezne vrste napetosti

  • znajo izbrati ustrezno napetost za posamezni uporabnik

  • znajo ločiti posamezne vire napetosti in razumejo njihovo delovanje in uporabnost

  • Si razvijajo sposobnost

    Reševanja problemov s področja tehnike.

    VAJE: merjenje električne napetosti z voltmetrom.

    Varnost.

     

     

     

  • varnost pri delu z električnim tokom

  • zaščitni ukrepi

  • varovalke

  • spoznajo nevarnosti električnega toka za človeško telo

  • razumejo pomen in namen zaščitnih ukrepov

  • spoznajo namen in vrste varovalk ter princip njihovega delovanja

  • Si razvijajo čut za nevarnost električnega toka in pomembnost zaščite.

     

    Električni tokokrog

     

     

     

  • zgradba električnega tokokroga

  • simboli v električnem tokokrogu

  • načrti priključitve in vezave

  • oznake priključkov

  • spoznajo elemente električnega tokokroga: enopolnega, dvopolnega, enofaznega, trifaznega

  • znajo ločiti posamezne tokokroge, določiti posamezne elemente in pojasniti vezavo ampermetra in voltmetra v električnem krogu

  • poznajo osnovne simbole električnih tokokrogov ter znajo na osnovi simbolov iz načrta ugotoviti posamezne elemente in naprave

  • spoznajo električne vezalne načrte in jih znajo čitati

  • Si razvijajo sposobnost logičnega razmišljanja.

    VAJE:

  • risanje sheme električnih tokokrogov

  • čitanje električnih vezalnih načrtov.

  • Ohmov zakon

     

     

     

  • padci napetosti

  • spoznajo padec napetosti in v zvezi z njim nastale probleme

  • znajo določiti velikost padca napetosti in mesta njegovega nastanka

  •  

    VAJE: merjenje velikosti padcev napetosti.

    Električna moč in delo

  • spoznajo pojem električne moči in dela

  • znajo izračunati in oceniti moč ter porabljeno delo porabnika električne energije

  • Pridobivajo občutek za porabljeno energijo in smisel za varčevanje.

    VAJE: izračun moči in porabljene energije.

    Kondenzatorji in tuljave

     

     

     

  • kondenzatorji

  • tuljave

  • magnetizem

  • spoznajo zgradbo, delovanje in vrste kondenzatorjev

  • znajo navesti področja uporabe kondenzatorjev

  • spoznajo induktivnost in zgradbo ter uporabo tuljav

  • spoznajo permanentni magnet in elektromagnet

  • Spoznajo povezavo med fizikalnimi zakonitostmi in praktično uporabo.

    VAJE: primeri praktične uporabe.

    Kratek stik

     

     

     

  • nastanek, posledice in zaščita pred kratkim stikom

  • spoznajo problem kratkega stika in njegove posledice

  • poznajo pomen izolacije vodnikov

  •    

    Električni stroji

     

     

     

  • generatorji

  • transformatorji

  • usmerniki

  • elektromotorji

  • spoznajo stroje za pridobivanje električne energije kot naprave za pretvarjanje energij

  • spoznajo pomen, uporabnost in vrste transformatorjev

  • spoznajo potrebo po usmerjanju izmeničnih tokov

  • poznajo razliko med enosmernimi, enofaznimi in trifaznimi elektromotorji

  • vedo, kje se elektromotorji uporabljajo, poznajo zgradbo in kako z njimi ravnamo

  • poznajo glavne karakteristike, možnosti regulacije števila vrtljajev in spreminjanja smeri vrtenja

  •  

    VAJE:

  • priklop eno in tri faznega elektromotorja

  • spreminjanje smeri vrtenja in merjenje števila vrtljajev.

  • Elektronika

  • spoznajo pomen elektronike in vrste ter pomen posameznih elektronskih elementov

  •    

    Razsvetljava na delovnem mestu

  • spoznajo vrste in pomen razsvetljave na delovnem mestu

  •    

    Oskrba z električno energijo

         

    Varnostna napetost

  • poznajo pomen, funkcije in vrste električnih razdelilnih naprav v obratovalnici in na gradbišču

  • poznajo pomen uporabe varnostne napetosti

  •  

    VAJE: čitanje shem.

    Energija, energijski tok

     

     

     

  • oblike, pretvorbe, ohranitev energije (1. gl. zakon)

  • energijski viri

  • varčevanje z energijo

  • poznajo vrste energij, osnovne značilnosti, pretvorljivost, enote, energijski tok – moč, toplotni tok

  • zna izračunati delo, toploto, moč

  • poznajo različne energijske vire, razlikujejo pomen obnovljivih virov

  • spoznajo ukrepe racionalne rabe energije, recikliranje

  • Razvijajo sposobnost racionalne rabe energije, materiala in časa.

     

    Prenos energije in toplotni stroji

     

     

     

  • zmožnost pretvorljivosti energij (2. gl. zakon)

  • znajo opisati osnovne načine za prenos energije in poznajo pojem izkoristka

  • poznajo delovanje toplotnega stroja in njegov izkoristek

  • razumejo, da vseh oblik energije ni mogoče pretvoriti v delo

  •  

    VAJE: delovanje toplotnih strojev s pomočjo modelov.

    Hidravlika

     

     

     

  • splošni pojmi

  • značilnosti in uporabnost hidravlike

  • osnovne zakonitosti hidrostatike in hidrodinamike

  • spoznajo osnovne pojme, prednosti in slabosti ter uporabnost hidravlike

  • spoznajo osnovne zakonitosti hidrostatike (hidrostatični tlak, tlak zaradi delovanja zunanjih sil, hidravlični

  • prenos) in hidrodinamike (enačba kontinuitete, trenje in tlačne izgube)

  • Razvijajo sposobnost.

    Reševanja tehniških problemov s pomočjo hidravlike.

    VAJE: merjenje tlakov tekočin.

    Hidravlične naprave

     

     

     

  • hidravlične črpalke

  • hidravlični motorji in delovni valji

  • hidravlični razvodniki, ventili, rezervoarji, filtri in vezni elementi

  • hidravlične stiskalnice

  • spoznajo elemente hidravličnih naprav, njihove funkcije, sestavne dele in simbole za njihovo predstavitev na shemah

  • poznajo elemente hidravličnih stiskalnic in povezavo med tlakom, silo in gibom bata

  •  

    VAJE: prikaz in preizkus delovanja posameznih hidravličnih komponent v specializirani učilnici.

    Pnevmatika

     

     

     

  • splošni pojmi

  • značilnosti pnevmatike

  • pridobivanje stisnjenega zraka

  • spoznajo osnovne zakonitosti pnevmatike

  • spoznajo prednosti, slabosti in uporabnost pnevmatike

  • poznajo postopek pridobivanja stisnjenega zraka in poznajo elemente postrojenja

  • poznajo uporabnost stisnjenega zraka

  • Razvijajo sposobnost reševanja tehniških problemov s pomočjo pnevmatike.

    VAJE: ogled kompresorske postaje in razvodnega omrežja.

    Pnevmatske naprave

     

     

     

  • pnevmatski motorji

  • pnevmatski razvodniki

  • ventili

  • tlačne posode

  • spoznajo elemente pnevmatskih naprav, njihovo funkcijo, sestavne dele in simbole za njihovo predstavitev na shemah delovanja

  •  

    VAJE: prikaz in preizkus delovanja posameznih elementov v namenski učilnici

    Vzdrževanje hidravličnih in pnevmatskih sistemov

  • naučijo se identificirati, lokalizirati in odpraviti osnovne napake na hidravličnih in pnevmatskih sistemih

  • Pridobivajo občutek za redno kontroliranje in vzdrževanje naprav.

     

     

    2. letnik

    INFORMATIVNI CILJI

    formativni cilji

    Socializacijski cilji

    Posebnosti v izvedbi

     

    Vajenci

    Vajenci

     

    Osnovni pojmi o tehnologiji konstrukcij

  • znajo definirati pojem in naloge tehnologije konstukcij in poznajo osnovne vrste konstrukcij in njihove značilnosti

  • Razvijajo sposobnost reševanja tehniških in tehnoloških problemov.

     

    Kovinski elementi gradbenih konstrukcij

     

     

     

  • okna, vrata, podkonstrukcije oblog in fasad, pregradne stene, stopnice, ograje, zaščitni pokrovi

  • vrste kovinskih oken in vrat

  • vrste okovja

  • poznajo različne izvedbe kovinskih oken in vrat, njihove značilnosti in namen uporabe

  • poznajo različne vrste in izvedbe okovja ter specifičnosti njihove uporabe

  • Razširjajo področje strokovnih znanj in se tako motivirajo za delo.

     

    Tehniški predpisi

  • razlikujejo standarde in tehniške predpise

  • poznajo področja uporabe tehniških predpisov

  • Razvijajo odnos do standardov in tehniških predpisov.

    VAJE: delo s katalogi standardov in tehničnih predpisov.

    Ognjeodporna in zvočno izolacijska vrata in pregradne stene

  • poznajo tehniške zahteve in konstrukcijske posebnosti ognjeodpornih in zvočnoizolacijskih vrat oziroma pregradnih sten

  •    

    Kovinski polizdelki

     

     

     

  • standardni polizdelki

  • posebni profili

  • poznajo osnovne oblike ulitkov, jeklenih polizdekov (palic, trakov, profilov, pločevin, cevi) in polizdelke neželeznih kovin

  • poznajo nekatere posebne oblike profilov za izdelavo kovinskih gradbenih elementov

  • poznajo postopke njihove izdelave in možnosti vgradnje okovja

  • znajo s pomočjo tabel določiti potrebne parametre za izdelavo

  •  

    VAJE:

  • računanje razvite dolžine pločevin in določanje ustrezne

  • zaokrožitve glede na debelino pločevine.

  • Postopki spajanja tankih pločevin in profilov

  • poznajo postopke spajanja tankih pločevin in profilov, kot so:

  • kovičenje

  • spajanje z zgibi,

  • postopki varjenja, lotanje, lepljenje

  •  

     

    Zvočna zaščita aluminija s plastičnimi oblogami

  • poznajo postopke zvočne izolacije aluminija s plastičnimi oblogami

  • Dopolnjujejo in razširjajo osnovna tehnološka znanja.

     

    Kovinske stopnice in ograje

     

     

     

  • določanje števila stopnic glede na vgradne mere

  • določanje delitve dolžin

  • spoznajo različne izvedbe stopnic in stopniščnih ograj in ustrezne tehnične predpise

  • znajo, glede na vgradne mere, izračunati potrebno število stopnic z upoštevanjem predpisanih mer stopnic

  • znajo izračunati enakomerno in neenakomerno delitev dolžin za namestitev pregrad ali za vrtanje izvrtin

  •  

    VAJE: računanje potrebnega števila stopnic in delitve dolžinskih mer pri ograjah.

    Vozni, zaporni in dvižni mehanizmi

     

     

     

  • princip delovanja in elementi voznih mehanizmov

  • ležaji

  • poznajo glavne elemente voznih mehanizmov in njihove značilnosti

  • poznajo karakteristične izvedbe in njihovo uporabnost

  • poznajo pomen ležajev in pravila za montažo in demontažo

  • Razvijajo čut za doslednost in natančnost.

    VAJE: katalogi ležajev in navodila proizvajalcev.

    Ujemanje posameznih elementov

     

     

     

  • ISO sistem toleranc in ujemov.

  • princip delovanja in elementi

  • zapornih mehanizmov

  • princip delovanja in elementi dvižnih mehanizmov

  • na osnovi funkcije strojnih delov spoznajo različne vrste ujemanj

  • poznajo iso tolerančni sistem in razumejo pomen ujemov

  • znajo s pomočjo tabel določiti velikost ohlapa odnosno presežka

  • poznajo povezavo kvalitete površine s postopki obdelave

  • poznajo delovanje in sestavne dele ključavnic in drugih zapornih mehanizmov

  • poznajo vlogo in izvedbe vzmeti

  • poznajo izvedbe dvižnih mehanizmov, sestavne dele in

  • načine montaže

  •  

    VAJE:

  • določanje toleranc, presežkov in ohlapov s pomočjo tabel

  • izračun potrebne velikosti protiuteži dvižnega mehanizma.

  • Tlačne posode in rezervoarji

     

     

     

  • elementi tlačnih posod

  • gradiva tlačnih posod

  • postopki izdelave bombiranih elementov tlačnih posod

  • varjenje rotacijskih elementov tlačnih posod

  • preizkus tesnosti zvarov

  • poznajo, pojme tlačna posoda, vrste tlačnih posod in elementi tlačnih posod

  • poznajo lastnosti gradiv tlačnih posod in pojav lezenja gradiv

  • poznajo postopek rotacijskega globokega vleka

  • poznajo značilne varilne priprave za varjenje elementov tlačnih posod

  • poznajo vodni preizkus tesnosti zvarov

  •  

    VAJE: ugotavljanje odvisnosti trdnosti od temperature s pomočjo tabel.

    Materialno poslovanje

  • znajo čitati materialne dokumente

  • poznajo postopek pri prevzemu in predaji materialov in sestavnih delov

  • znajo s pomočjo računalnika identificirati sestavne dele sklopov

  • Pridobivajo poklicno idenditeto in razvijajo odnos do strank in sodelavcev.

    VAJE: izpolnjevanje materialnih dokumentov.

    Transport elementov

     

     

     

  • priprava elementov za transport

  • dvigala in transportne naprave v obratovalnici

  • elementi dvigal in transportnih naprav (vrvi,verig,oprijemal

  • pogonskih motorjev)

  • poznajo dimenzijske omejitve pri transportu in načine transportiranja

  • poznajo princip delovanja in karakteristične predstavnike dvigal in dvigalnih naprav

  • poznajo izvedbe in značilnosti vrvi in bremenskih verig in znajo glede na obremenitev s pomočjo tabel izbrati ustrezno vrv oziroma verigo

  • poznajo karakteristične izvedbe prijemal in njihove značilnosti

  • poznajo značilnosti pogonskih motorjev in znajo na osnovi podatkov iz tablice identificirati pogonski motor

  • poznajo vlogo zavor pri dvigalih in princip njihovega delovanja

  •  

    VAJE:

  • izbiranje ustreznih vrvi, verig in oprijemal s pomočjo tabel in katalogov

  • pregled, popis in analiza karakterističnih podatkov s tablic pogonskih strojev v obratovalnici.

  • varnostni ukrepi pri nakladanju, prevozu in razkladanju

  • poznajo varnostne predpise s področja nakladanja, prevoza in razkladanja

  • Si razvijajo čut za izbiro in uporabo ustreznih dvigal in transportnih sredstev.

     

     

    3. letnik

    INFORMATIVNI CILJI

    formativni cilji

    Socializacijski cilji

    Posebnosti v izvedbi

     

    Vajenci

    Vajenci

     

    Organizacija dela na gradbišču in varnostni predpisi za delo na gradbišču

  • poznajo pravila organiziranja dela na gradbišču

  • poznajo splošne varnostne predpise za delo na gradbišču in varnostne predpise za delo z električnim tokom

  • Pridobivajo smisel za red in organizacijo in za delo na terenu.

     

    Gradbeni načrti

  • znajo čitati gradbene načrte

  •  

    VAJE: čitanje gradbenih načrtov, primerjava s strojniškimi načrti.

    Pomožne konstrukcije,delovni in zaščitni odri

    Dvižne in transportne naprave na gradbiščih

  • poznajo najpogostejše izvedbe in značilnosti delovnih in zaščitnih odrov

  • znajo izbrati ustrezen oder ali skicirati izvedbo pomožne konstrukcije za potrebe montaže

  • poznajo izvedbe in lastnosti ročnih in motornih dvigalnih naprav

  • znajo določiti nosilnost žerjava v odvisnosti od dolžine ročice

  • poznajo možnosti uporabe mobilnih dvigal

  • znajo izbrati prijemala glede na obliko in maso elementa

  •  

    VAJE: določanje velikosti dopustnega bremena v odvisnosti od dolžine ročice žerjava.

    Načini kontrole in priprave gradbenih odprtin za montažo kovinskih elementov

  • znajo določiti izhodišče za merjenje

  • znajo meriti s tračnimi merili

  • kontrolirati s cevno vodno tehtnico in svinčnico ter se seznanijo z drugimi postopki, ki se uporabljajo pri izdelavi in montaži konstrukcij (laserska merila, teodolit, …)

  •  

    VAJE: določanje izhodišča merjenja.

    Načini pritrjevanja kovinskih elementov na nekovinske materiale

     

     

     

  • sidra

  • kovinski in plastični vložki

  • stezni vijaki

  • znajo izbrati način pritrjevanja glede na zahteve, funkcionalnost in vrsto gradiva

  •    

  • Postopki vgradnje kovinskih gradbenih elementov

  • poznajo postopke vgradnje, načine centriranja in načine tesnjenja vgradnih elementov

  • Pridobivajo poklicno idenditeto.

    VAJE: izdelava tehnološkega postopka vgradnje kletnega okna.

    Naprave za avtomatsko zapiranje, odpiranje in regulacijo

     

     

     

  • mehanična, hidravlična in pnevmatska zapirala

  • motorni pogoni

  • končna stikala, senzorji

  • poznajo delovanje in lastnosti naprav

  • poznajo načine preizkušanja in posebnosti montaže

  • znajo čitati načrte za montažo in povezavo posameznih elementov

  • znajo ugotoviti motnje v delovanju in poznajo postopke za popravila

  • poznajo delovanja končnih stikal in senzorjev

  • poznajo postopek nastavitve končnih stikal in senzorjev

  •  

    VAJE: vadijo čitanje montažnih načrtov.

    Jeklene konstrukcije

       

     

  • vrste in oblike jeklenih konstrukcij

  • risanje jeklenih konstrukcij

  • materiali jeklenih konstrukcij

  • znajo definirati pojem jeklena konstrukcija in našteti vrste jeklenih konstrukcij

  • ločijo pojme: nosilec, paličje, lok, viseči most

  • poznajo posebnosti risanja in kotiranja jeklenih konstrukcij

  • poznajo glavne lastnosti jekel za jeklene konstrukcije in vrste profilov

  •  

    VAJE: izdelava risbe preproste jeklene konstrukcije.

  • vrste obremenitev jeklenih

  • konstrukcij

  • znajo s pomočjo tabel določiti dimenzije in maso profilov

  • poznajo vrste obremenitev in njihov vpliv na nosilnost konstrukcije

  • poznajo utrujenost gradiva

  •    

  • vozlišča jeklenih konstrukcij

  • poznajo pojem vozlišča in načine njihovih izvedb

  •    

  • kovičena vozlišča jeklenih konstrukcij

  • poznajo postopek vročega kovičenja, vrste kovic za jeklene konstrukcije

  • postopke saniranja kovičnih zvez

  •    

    Vijačena vozlišča jeklenih konstrukcij.

     

     

     

  • prilagodni vijaki

  • trdnosni razredi

  • označevanje vijakov in matic

  • razlikujejo med različnimi vrstami vijačnih spojev

  • poznajo izvedbeno in funkcionalno razliko med matičnimi in prilagodnimi vijaki

  • poznajo trdnostne razrede in kvalitete vijakov

  • znajo, za znano breme, oceniti potrebne dimenzije oziroma potrebno število vijakov

  • znajo določiti moment za privijanje

  • poznajo standardno oznako vijakov

  •  

    VAJE:

  • risanje in skiciranje različnih vrst vijačnih spojev

  • določanje trdnosti in meje tečenja vijakov na osnovi trdnostnega razreda.

  • Zvarjena vozlišča jeklenih konstrukcij

     

     

     

  • varjeni stiki votlih profilov paličja

  • poenostavljeno risanje in kotiranje zvarov

  • postopki kontrole zvarov in načini odpravljanja napak

  • poznajo pravila za izbiro zvarnih spojev in za pripravo zvarnih žlebov

  • poznajo načine oblikovanja vozlišč iz votlih profilov

  • poznajo pravila poenostavljenega kotiranja in označevanja zvarov na risbah

  • poznajo postopke kontrole zvarov in najpogostejše napake zvarov

  • poznajo postopke za odpravo varilnih napak

  •  

    VAJE:

  • risanje risbe zvarjencev z uporabo simbolov za zvare

  • analiza posnetkov napak zvarov.

  • Montaža in demontaža jeklenih konstrukcij

  • poznajo postopek montaže in demontaže jeklenih konstrukcij, upoštevajoč njihove posebnosti in varnostne pogoje

  •    

    Izdelava projektne naloge

  • znajo, na osnovi sestavne risbe jeklene konstrukcije, izdelati risbe posameznih elementov

  • predvideti zaporedje delovnih operacij za izdelavo in sestavo

  • določiti potrebna orodja in priprave za izdelavo in montažo

  • določiti potrebno število izvajalcev in potreben čas izdelave in montaže

  • Znajo povezati pridobljena znanja.

     

    5. OBVEZNE OBLIKE PREVERJANJA IN OCENJEVANJA ZNANJA

    V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:

  • pisno (vaje),

  • ustno.

    6. POVEZANOST Z DRUGIMI PREDMETI

    Velika je povezanost tega predmeta s predmeti: osnove strojništva, tehnologija z gradivi in praktični pouk.

    Znanja

    Povezava s predmetom

     

    Predmet

    Znanja

  •  

  •  

  •