Izobraževalni program: SLIKOPLESKAR (ds)
MATERIALI S KEMIJO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
54 |
30 |
84 |
2. |
22 |
10 |
62 |
3. |
22 |
10 |
32 |
skupaj |
98 |
50 |
148 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenec:
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Kemija v slikopleskarski stroki |
Vajenec |
Vajenec |
|
|
|
Pozna pomen ločevanja med kovinami in nekovinami. Razvija odgovornost in odnos do različnih vrst reakcij. Razvija skrbnost in ekološko odgovornost pri delu z bazami in kislinami. |
Vaja: kemijska reakcija. Vaja. Baze. Vaja: nevtralizacija. Vaja: soli. Vaja: estri. |
fizika v slikopleskarski stroki |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost pri spremembi materialov, ki nastanejo pod vplivom toplote. |
Vaja: topnost materialov. Vaja: viskoznost. Vaja: trdnost in elastičnost materialov. Vaja: zračna vlažnost. Vaja: toplota. |
slikanje in pleskanje |
|
|
|
|
|
Pridobi predstavo o barvi kot svetlobnem pojavu in vplivu na človekovo počutje. |
Vaja:barva kot svetlobni pojav. Vaja.(2uri):barva kot material- |
podlage |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost in poklicno identifikacijo. |
VAJA: podlage mineralnega sestava. VAJA: kovinske podlage. VAJA. Lesene podlage. VAJA. Steklo. VAJA. Ostale vrste podlag. VAJA. Faktorji, ki vplivajo na podlago. VAJA. Odstranjevanje produktov korozije. VAJA. Izolacija in nevtralizacija podlage. VAJA. Impregnacija podlag. VAJA. Grundiranje podlag. |
veziva |
|
|
|
|
|
Spozna pomen uporabnosti veziv za kvalitetno delo. |
VAJA. Apno. VAJA. Cement. VAJA. Vodno steklo. VAJA. Voidoodporna organska topila. VAJA. Kostni, kožni in ribji klej. VA JA. Emulzija. VAJA. Disperzija. |
laki |
|
|
|
|
|
Razvija pozitiven odnos do varovanja okolja. |
VAJE (10ur): ugotavljanja lastnosti smol. |
|
|||
topila in razredčila |
|
|
|
|
|
Spozna pomen topil in razredčil v slikopleskarski stroki. Razvija odgovoren odnos do varovanja okolja. |
Vaje (4ure): lastnosti topil. |
barvila |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost pri delu. Razvija odgovornost za varovanje okolja |
Vaja (4ure): določanje vsebnosti barvil. |
dodatki |
|
|
|
|
|
Razvija skrbnost in ekološko zavest pri ravnanju z materiali. |
VAJA (2uri): lastnosti dodatkov. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Tehnologija |
|
|
Varstvo pri delu |
|
|
Praktični pouk |
|