Izobraževalni program: EKONOMSKO KOMERCIALNI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
POSLOVNO SPORAZUMEVANJE V ANGLEŠKEM JEZIKU
POSLOVNO SPORAZUMEVANJA V NEMŠKEM JEZIKU
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
112 |
112 |
|
skupaj |
112 |
|
112 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Vprašalniki, testi |
|||
|
|
Zavedati se motivacije. |
|
Osnovna direktna komunikacija |
|
|
|
|
|
Razvijati vrednote: vljudnost, participativnost, komunikativnost, fleksibilnost, strpnost, kooperativnost do sodelavcev. |
Vaje iz komunikacije. Vaje za utrjevanja besedišča in slovnice potekajo ob vseh vsebinah. |
Telefoniranje, sprejem telefonskih sporočil, naročanje |
|
|
|
|
|
Razviti sposobnost hitrega in primernega odziva. Razvijati sposobnost pisnega in ustnega sporazumevanja, kooperativnost. |
Vaje sporazumevanja po telefonu. Poslovno dopisovanje. |
Oblikovanje poslovnega pisma in ovojnice |
|
Pridobiti sposobnost pisnega sporazumevanja in identifikacije problema. Pokazati iniciativnost. Ločevati bistvenega od nebistvenega. Usposobiti se za pisno sporazumevanje: pisanje poslovnih dopisov, razumevati poslovne procese. |
Vaje poslovnega dopisovanja. |
Pisanje zapiskov, povzetkov in poročil |
|
|
|
|
|
Pridobiti osnovne spretnosti in sposobnost razumevanja stvarnih razgovorov, sestankov, zapisovanja bistva, povzemanja. Usposobiti za oblikovanje važnejših zapiskov in poročil, ki jih potrebujejo delavci v podjetju. |
Vaje oblikovanja zapiskov in poročil. |
Organizacija podjetja |
|
|
|
|
|
Ugotoviti poslovno identiteto. Upoštevati poklicno etiko. Razvijati odnos do poklicnih »skrivnosti«. Ugotoviti pomen identifikacije posameznika s cilji podjetja. |
Vaje predstavitev podjetji |
Mednarodna trgovina - poslovna korespondenca v mednarodni trgovini |
|
|
|
|
|
Povezovati teoretična znanja različnih predmetov. Razviti sposobnost upoštevanja pravil sporazumevanja pri osnovnem poslovnem dopisovanja v angleškem jeziku. Razvijati sposobnosti: komunikativnost, iniciativnost, inovativnost. |
Poslovna korespondenca v mednarodni trgovini. |
Denarni posli |
|
|
|
|
|
Usvojiti sposobnost razumevanja, logičnega sklepanja in reagiranja v |
Vaje s števili, opomin. |
|
|
dejanskih situacijah. Upoštevati odločnost, strpnost, sposobnost reševanja konfliktov, komunikativnost, kooperativnost, iniciativnost. |
|
Reševanje problemov |
|
|
|
|
|
Oblikovati sposobnost v dejanskih situacijah priznavanja nepravilnosti, nesprejemanje. Razvijati komunikativnost in sposobnost reševanja konfliktov. |
Vaje reševanja različnih problemov. |
Poslovna potovanja - obisk poslovnih partnerjev |
|
|
|
|
|
Upoštevati poklicno identiteto in etiko. Razvijati zavest o strokovni odgovornosti. Pridobiti sposobnost suverenega sprejema poslovnih partnerjev, primernega vljudnega izražanja in obnašanja. Upoštevati pravila vedenja v delovnem okolju, kooperativni odnos do sodelavcev in strank. |
Vaje dialogov Iskanje informacij Vodenje pogovora |
Marketing |
|
|
|
|
|
Povezovati teoretična znanja različnih predmetov. Razviti sposobnost v dejanski situaciji predstaviti in opisati proizvod ali uslugo. |
Opisovanje izdelka z vajami. Primerjanje Vaditi komunikacijo in upoštevati njena pravila. |
|
|
Povezovati teoretična izhodišča različnih predmetov. |
|
Delovni procesi |
|
|
|
|
|
Utrditi komunikacijo, razvijati motivacijo za samoizobraževanje in iniciativnost. |
Pri vajah utrjevati rabo trpnika pri opisovanju procesa izdelave izdelkov. |
Delovno mesto in kariera |
|
|
|
|
|
Razviti in poglobiti sposobnost predstaviti sebe, svoje življenje, šolanje, kariero, interese, prepričati sogovornika. Razviti življenjsko zrelost. |
Oglasi Prijave Intervjuji |
Pogajanja |
|
|
|
|
|
Razviti sposobnost uspešnega pogajanja v dejanski situaciji. Usvojiti pravila poslovne etike. |
Trening pogajanj |
Znanje se preverja in ocenjuje:
Pri vajah delo poteka v manjših skupinah ter vključuje vse spretnosti jezika: bralno in slušno razumevanje, pravilno uporabo jezika, pisanje in govor. Snov izhaja iz naravnih situacij oz. dejanskih situacij v praksi ter se najprej uvede, posreduje dijakom, nato pa se vadi in utrjuje na dejanskih primerih. Pri utrjevanju ustnega sporazumevanja ima veliko vlogo iskanje informacij ipd. Ob različnih slovničnih vajah (dopolnjevanja, izbiranja, utrjevanja) ter seznanjanjem s funkcionalnim jezikom se dijaki naučijo pravilnega, natančnega in primernega sporazumevanja ter samozavestnega in primernega obnašanja.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktično izobraževanje |
|
|
Gospodarsko poslovanje |
|
|
Računovodstvo in uporaba računalnika v računovodstvu |
|
Poslovna matematika in statistika |
|
|
|
Ekonomija |
|