Izobraževalni program: EKONOMSKO KOMERCIALNI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
EKONOMIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
56 |
56 |
112 |
skupaj |
56 |
56 |
112 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Ekonomija je temeljni ekonomski predmet. Pri predmetu se dijaki usposobijo, za:
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Ekonomski problem in gospodarjenje |
|
|
|
|
|
Oblikovati in razvijati ekonomsko logiko racionalne izbire in smotrnega ekonomskega ravnanja v družbi. Ugotavljati pomen sodelovanja med ljudmi za dvig kakovosti življenja v družbi. Razvijati ustrezen odnos do skupnega življenjskega prostora. Izpopolniti se za timsko delo in sprejemanje argumentov drugih. |
Vaje: |
Gospodarska dejavnost in gospodarski subjekti |
|
|
|
|
|
Oblikovati in razviti ekonomsko logiko racionalnega ekonomskega odločanja v družini. |
Vaje: |
Produkcija kot tehnični in družbeni proces |
|
|
|
|
|
Pridobiti sposobnosti za kakovostno sodelovanje v procesih odločanja v fazi proizvodnje v vlogi producentov, občanov. |
Vaje: |
|
|
Motivirati za poglabljanje in nadaljnje širjenje znanj na tem področju. Vzpodbuditi interes za povečanje produkcijske aktivnosti in gospodarnosti. Razviti podjetniški interes. |
|
Trg in konkurenca |
|
|
|
|
|
V okviru delovanja tržnega mehanizma razumeti delovanje podjetja in ravnanje gospodinjstev. Motivirati za nadaljnje usposabljanje na tem področju. Oblikovati in pojasniti svoja mnenja in stališča o dogajanjih na trgu. |
Vaje: |
Razdelitev dohodkov |
|
|
|
|
|
Razvijati sposobnost za sodelovanje v procesih odločanja o vprašanjih razdelitve. Reševati socialna vprašanja v družbi. |
Vaje: |
|
|||
Potrošnja |
|
|
|
|
|
Razviti logiko racionalnega ekonomskega ravnanja - trošenja v družbi. |
Vaje: |
Družbeni produkt Slovenije in njegova uporaba |
|
|
|
|
|
Razviti razumevanje ekonomskih problemov v slovenski družbi in ustvariti interes za temeljitejše nadaljnje usposabljanje. Razviti interes za sodelovanje in prizadevanje ljudi za dvig kvalitete življenja v Sloveniji. |
Vaje: |
Ekonomski sistem in ekonomska politika |
|
|
|
|
|
Razviti skrb za sodelovanje in prizadevanje vseh subjektov za dvig kvalitete življenja v Sloveniji. |
Vaje: |
Znanje se preverja in ocenjuje:
Pogoj, ki ga morajo dijaki izpolnjevati za opravljanje izpita iz posameznega predmeta, so opravljene vaje.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktično izobraževanje |
|
|
Gospodarskim poslovanje |
|
|
Računovodstvo in uporaba računalnika v računovodstvu |
|
|
Poslovna matematika in statistika |
|
|
Poslovno sporazumevanje v tujem jeziku |
|