Izobraževalni program: EKONOMSKO KOMERCIALNI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
GOSPODARSKO POSLOVANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
84 |
56 |
140 |
skupaj |
84 |
56 |
140 |
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
|||
Gospodarstvo in gospodarjenje |
|
|
|
|||
|
|
Razvijati motivacijo, odgovornost, vztrajnost, odločnost. Najti poklicno identiteto; Upoštevati poklicno etiko. |
||||
Podjetje |
|
|
|
|||
|
|
Razvijati sposobnosti za sodelovanje, potrpežljivost in soodgovornost. Uzaveščati relacije: človek - znanost - tehnika - delo, posameznik - podjetje – družba. Upoštevati odnos do poklicnih »skrivnosti«. |
Ekskurzija: obisk trgovskega podjetja in industrijskega obrata. Projektno delo:
|
|||
Prodajna pogodba, sklepanje, veljavnost, korespondenca in komuniciranje |
|
|
|
|||
|
|
Zavedati se samostojnosti pri delu, odgovornosti, sposobnosti reševanja konfliktov. Osvajati iniciativnost. Imeti kooperativen odnos do sodelavcev in strank v proizvodnem in poslovnem sistemu. |
Video delavnica: kako uspešno prodajati? |
|||
Plačilni promet |
|
|
|
|||
|
|
Razviti odgovornost, toleranco. Razviti iniciativnost. |
Projektno delo:
|
|||
|
|
Osvojiti sposobnost delovanja v konfliktnih situacijah, življenjsko zrelost. Upoštevati poklicno identiteto in poklicno etiko. |
|
|||
Trgovina - notranja, zunanja in posredniki |
|
|
|
|||
|
|
Razviti odgovornost. Najti možnosti za delovno kariero. Ugotoviti poklicno identiteto. Motivacija za samoizobraževanje. |
Video delavnica. Organizacija poslovnega procesa v trgovinskem podjetju. |
|||
Storitvene dejavnosti, bančništvo, zavarovanje, transport, turizem in gostinstvo |
|
|
|
|||
|
|
Razviti zavest o strokovni odgovornosti in zahtevah kvalitetnega poklicnega dela oz. Storitve. Upoštevati pravila vedenja v delovnem okolju. Razvijati kooperativen odnos do sodelavcev in strank v storitvenih dejavnostih. |
Vaje:
|
|||
Marketing |
|
|
|
|||
|
|
Zavedati se potrebne motivacije, odgovornosti. Delovati v konfliktnih situacijah, Povezovati teorijo in prakso. Spoznavati metode reševanja praktičnih problemov. |
Vaje: instrumenti marketing mixa. |
|||
Menedžment |
|
|
|
|||
|
|
Usposobiti za samostojno reševanje problemov. Razviti spoznavne procese in sposobnosti. Spoznati metode reševanja praktičnih problemov. |
Vaje: metode sodobnega menedžmenta. |
Znanje se preverja in ocenjuje:
Pogoj, ki ga morajo dijaki izpolnjevati za opravljanje izpita iz posameznega predmeta, so opravljene vaje.
Izpit se izvaja na način in po postopku, ki velja za poklicno maturo.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktično izobraževanje |
|
|
Računovodstvo in uporaba računalnika v računovodstvu |
|
|
Poslovna matematika in statistika |
|
|
Ekonomija |
|
|
Poslovno sporazumevanje v tujem jeziku |
|