Izobraževalni program: TEKSTILNI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
TEHNOLOGIJA KONFEKCIJE
Na izpitu ocenjujemo:
Vsebine |
Znanja (cilji) |
Učna in delovna sredstva |
Značilnosti dela v oblačilni industriji in razvojne tendence |
|
|
Priprava dela za krojenje |
|
|
|
|
|
Faza krojenja |
|
|
|
|
|
Računalniško podprta proizvodnja (CIM, CAD, CAM, CAE, CAQ, PPS) |
|
|
Navadni šivalni stroj |
|
|
|
|
|
Specialni šivalni stroj |
|
|
|
|
|
Agregati in roboti |
|
|
Računalniško podprto šivanje in integrirana delovna mesta |
|
|
Senzorji |
|
|
Faza likanja |
|
|
|
|
|
Fiksiranje |
|
|
|
|
|
Notranji transport |
|
|
|
|
|
Načini konfekcioniranja posameznih materialov |
|
|
|
|
|
Šivalni sukanec |
|
|
Preseki šivov |
|
|
Kakovost |
|
|
|
|
Zgradba izpitne enote:
Vprašanja na izpitnem listku
Vprašanja so kompleksna, jasna, nedvoumna ter ustrezno razčlenjena. Pri sestavljanju vprašanj za izpitne listke moramo upoštevati preglednico vsebin in taksonomskih stopenj (znanje, razumevanje, uporaba, analiza, sinteza,vrednotenje) ter tako zagotoviti ustrezno pokritost vsebin ter zahtevnost ustnega izpita.
Vprašanja naj zajemajo znanja iz razumevanja in uporabe (60%) ter iz analize, sinteze in vrednotenja (40%).
* Delež posameznega vprašanja v oceni ustnega izpita.
Dovoljeni pripomočki pri ustnem izpitu so določeni v poglavju 3.
Za kandidate je priporočena literatura in drugi viri objavljena v vsakoletnem Katalogu učbenikov za poklicne in strokovne šole za posamezno šolsko leto, ki ga izdaja Center RS za poklicno izobraževanje oziroma Zavod RS za šolstvo.