Izobraževalni program: ČRKOSLIKAR (ds)
TEHNIČNO IN STROKOVNO RISANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
28 |
28 |
56 |
2. |
16 |
16 |
32 |
3. |
16 |
16 |
32 |
skupaj |
60 |
60 |
120 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Tehnično in strokovno risanje posreduje temeljno strokovno teoretično znanje, ki je osnova in dopolnilo praktičnemu pouku.
Pri predmetu vajenci:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
OSNOVE TEHNIČNEGA RISANJA |
Vajenec |
Vajenec |
VAJE |
|
|
Pridobiva občutek za natančnost in urejenost pri delu. |
|
BRANJE NAČRTOV |
|
|
|
|
|
Razvija samostojnost pri uporabi tehnične dokumentacije. |
|
PROJEKCIJE |
|
|
|
§ izometrija, § dimetrija, |
|
Postaja suveren v poklicni komunikaciji skozi tehnično risbo. |
VAJE § z enim bežiščem § z dvema bežiščema |
OSNOVNE RAVNINSKE KONSTRUKCIJE |
|
|
|
|
|
Pridobiva natančnost pri delu. |
|
KOORDINATNI SISTEM |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost prenašanja teoretičnega znanja na konkretne naloge s področja stroke. |
|
MREŽE TELES |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za natančnost in poklicno odgovornost. Pridobiva sposobnosti za skupinsko delo. |
|
PROPORCIONALNE POVEČAVE IN POMANJŠAVE |
|
|
|
|
|
VAJE |
|
KOMPOZICIJA IN PROPORCI |
|
Razvija odgovornost za svoj prispevek k estetskemu izgledu izdelkov. |
|
PROSTOROČNO RISANJE IN SKICIRANJE |
|
Odkriva in razvija likovne sposobnosti. Razvija strokovno komunikacijo. |
|
BARVE |
|
Spozna vpliv barv na počutje človeka. |
|
KONSTRUIRANJE ČRK |
|
|
|
|
|
Razvija smisel za oblikovanje. Pridobiva risarske spretnosti. Razvija občutek za estetiko. |
VAJE |
LOGOTIPI IN ZNAKI |
|
Razvija smisel za oblikovanje. Pridobiva risarske spretnosti. Razvija občutek za estetiko. |
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Tehnologija |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Računalniško oblikovanje |
|