Izobraževalni program: ČRKOSLIKAR (ds)
TEHNOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
138 |
30 |
168 |
2. |
94 |
50 |
144 |
3. |
132 |
60 |
192 |
skupaj |
364 |
140 |
504 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oz. projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenec:
1. letnik
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Vajenec |
Vajenec |
||
ZGODOVINSKI PREGLED RAZVOJA JAVNIH SPOROČIL DO 20. Stoletja |
|
Razvija odnos do pomena sporočil v okolju. |
|
RAZVOJ OGLAŠEVANJA V 20.STOLETJU |
|
Spozna ustvarjalne možnosti, ki jih ponujajo pridobitve industrijske revolucije. Spozna razvoj le-teh. |
Vaje: Prostoročno skiciranje oglasa v svinčniku na izbrano temo. |
Osnove gradbeništva |
|||
|
|
Razvija poklicno identiteto. |
Vaje: V delavnici za slikopleskarske dejavnosti spoznavanje materialov in postopkov za površinske obdelave sten. |
PREGLED OGLASNIH SPOROČIL |
|
Razvija ustvarjalnost na poklicnem področju. |
Vaje: Prostoročno skiciranje obstoječih oglasov v svinčniku na terenu. |
OSNOVE SLIKOPLESKARSKIH DEL |
|
Razvija strokovnost, pozitiven odnos do kvalitete in poklicno odgovornost. |
Vaje: Poznavanje materialov in postopkov za površinske obdelave sten. |
OBLIKOVANJE OGLASOV |
|
Razvija ustvarjalne sposobnosti in smisel za oblikovanje izdelkov. |
Vaje: Prostoročno oblikovanje oglasa v svinčniku in barvah na izbrano temo in izbrano podlago - v manjšem merilu - kot krajši seminar. Izbira in analiza teme Sestava in oblikovanje teksta. Izdelava logotipa. Barvna kombinacija- vsaj dvobarvno. Izbira tipologije pisave. |
DELOVNA SREDSTVA IN ORODJA |
|
Spozna prednosti sodobnih orodij in načinov obdelav, kakor tudi vrednosti klasičnih postopkov. |
|
VARNOST PRI DELU |
|||
|
|
Spozna pomen varovanja sebe in drugih pri delu. Krepi si ekološko zavest. |
|
PODLAGE IN MATERIALI ZA DELO |
|||
|
|
Razvija strokovno odgovornost pri odločitvah o posegih. |
Vaje: (14 ur) Delavniško - ročno in računalniško - oblikovanje napisov, logotipov in drugih obeležij v smislu seminarja, to je namenska priprava z znanim končnim ciljem. |
OSNOVNE SAMOLEPILNE FOLIJE |
|
Razvija občutek za :gospodarno ravnanje z materiali. |
Vaje (14 ur) Izrezovanje prej pripravljenih osnutkov iz več barvnih folij in nanašanje na enostavne podlage. |
OSNOVE EKOLOGIJE PRI DELU |
|
Razvije občutek za osebno varnost in varnost okolja. |
|
RAČUNALNIŠKA POMOČ PRI DELU |
|
Razvije občutek za uporabnost računalniške opreme. Spozna prednosti in slabosti dela z sodobno tehniko. |
Vaje: V računalniški učilnici spoznavanje opreme in njene uporabnosti (Scanner, rezalnik, digitalni fotoaparat). |
POSEBNOSTI OBDELAV PODLAG |
|
Razvija sposobnost za zahtevne obdelave, kjer so potrebni: |
Vaje: Ogledi objektov opremljenih z zahtevnimi izdelki oglaševalske tehnike. |
OSNOVE FOTOGRAFIJE |
|
Razvija občutek za nujnost interdisciplinarnosti več področij pri zahtevnejših delih. |
Vaje: (20 ur) Računalniško obdelovanje fotografij (scanniranje, izrezovanje, zamenjava barv, posebni efekti, solarizacija). |
KLASIČNE ČRKOSLIKARSKE TEHNIKE |
|
Razvija natančnost, vztrajnost in inovativnost. |
Vaje: Risarsko na papirju: |
POSEBNE FOLIJE, NJIH LASTNOSTI IN UPORABA |
|
Razvija sposobnost prepoznavanja posebnih pogojev obdelav izdelkov in materiale, ki so za to potrebni. |
Vaje: (20 ur) Nanašanje folij na zahtevne podlage – po možnosti posebne, kvalitetne folije s predhodnim ročnim in strojnim izrezovanjem. |
OSNOVE PODJETNIŠTVA |
|
Razvija sposobnost samostojnega nastopanja v družbi in na trgu. |
|
ZAKLJUČNA SEMINARSKA NALOGA |
|
Razvija delovno, osebno in poklicno odgovornost, strokovnost in inovativnost. |
Vaje: (20 ur) Skiciranje osnutkov, risanje predlog ali računalniška obdelava osnutkov na izbrano temo. Izbira in analiza teme. Sestava in oblikovanje teksta. Izdelava logotipa ali znaka. Barvna kombinacija - vsaj dvobarvno. Izbira tipologije pisave. Izbira mesta postavitve. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Umetnost |
|
|
Tehnično in strokovno risanje |
|
|
Računalniško oblikovanje |
|
|
Materiali |
|
|
Praktični pouk |
|