Izobraževalni program: KAMNOSEK (ds)
MATERIALI
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
54 |
30 |
84 |
2. |
16 |
16 |
32 |
3. |
|
||
skupaj |
70 |
46 |
116 |
T* - teoretični pouk, seminarji, projektno delo.
V** - vaje, individualno projektno delo oz.projektno delo v skupinah, storitev. Pri vajah so vajenci deljeni v skupine.
*** - oznaka vsebin, integriranih iz kemijskega dela naravoslovnih predmetov.
Predmet materiali dopolnjuje strokovno teoretična znanja tehnologije, praktičnega pouka in osnov varovanja kulturne dediščine. V predmetu so integrirane kemijske vsebine naravoslovnih predmetov v obsegu najmanj 20 ur. Pri predmetu vajenci:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
STANDARDIZACIJA |
Vajenec |
Vajenec |
VAJE |
|
|
Razume vlogo svojega poklica v povezavi z drugimi poklici. Razume pomen povezovanja različnih strok. Dobi vpogled v obsežnost dejavnosti širšega poklicnega področja. |
|
MERSKI SISTEMI *** |
|
Razvija odgovoren odnos do poklica. |
|
NAPETOSTI V MATERIALIH, KOT POSLEDICA DELOVANJA OBTEŽB |
|
|
|
|
|
Na osnovi začetnih spoznanj pridobiva poklicno identifikacijo. |
|
LASTNOSTI MATERIALOV |
|
|
|
|
|
Pridobivajo spoznanja o povezanosti strokovnih predmetov. |
|
PREIZKUŠANJE LASTNOSTI MATERIALOV |
|
|
|
|
|
Razvija čut za odgovornost pri izbiri materiala. |
|
LES |
|
|
|
|
|
Razvija ekološko zavest in odgovornost do ekonomično uporabe naravnih virov. |
|
KERAMIČNO GRADIVO |
|
|
|
|
|
Razume pomen povezovanja z drugimi poklici v okviru gradbene stroke. |
|
VEZIVA *** |
|
|
|
|
|
Pridobiva ekološko zavest v zvezi s spoznanji o naravnih materialih. |
|
MALTE |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za skupinsko delo. |
|
BETONI |
|
|
|
|
|
Krepi poklicno odgovornost. Zaveda se obveznosti spoštovanja gradbenih predpisov. Zaveda se posledic napačnih odločitev. |
|
KOVINE |
|
|
|
|
|
Pridobiva motivacijo za širjenje področja poklicnih znanj. |
|
IZOLACIJSKI MATERIALI |
|
|
|
hidroizolacije***, |
|
Zaveda se pomena timskega dela. |
|
toplotne izolacije |
|
|
|
zvočne izolacije |
|||
LEPILA, KITI IN TESNILNE MASE |
|
|
|
|
|
Pridobiva sposobnost povezovanja različnih strokovnih znanj. |
|
KAMEN |
|
|
|
|
|
Napreduje pri uporabi strokovne terminologije. |
|
LASTNOSTI KAMNIN |
|
|
|
FIZIKALNE |
|
|
|
|
|
S poglabljanjem strokovnega znanja pridobiva poklicno samozavest. Motiviran je za prenos teoretičnega znanja v praktično obdelavo naravnega kamna. |
|
KEMIJSKE*** |
|
|
|
|
|
||
MEHANSKE |
|
|
|
|
|
||
TEHNOLOŠKE |
|
|
|
|
|
|
|
SLOVENSKI KAMEN |
|
|
|
|
|
Zaveda se izjemnosti in raznolikosti nahajališč slovenskih kamnin v evropskem in svetovnem merilu ter s tem krepi zavest o nujnosti ekonomične izrabe naravnih surovin. Razvija čut za varovanje okolja. |
|
POMOŽNI MATERIALI ZA OBDELAVO KAMNA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zaveda se povezanosti različnih strok. |
|
BRUSI ZA KAMEN |
|
|
|
|
|
|
|
OBLIKE BRUSOV: Frankfurt, Munchen, Cassani, zvezdasti, konusni, ledvičniki, brusni zvonci |
|
Razvija samostojnost. |
|
MATERIALI ZA POLIRANJE KAMNA |
|
|
|
|
|
Razvija ekološko zavest. |
|
MATERIALI ZA KAMNOSEŠKA ORODJA |
|
|
|
ROČNO |
|
|
|
|
|
||
STROJNO |
|
|
|
|
|
Krepi čut za odgovorno delo in varčno ravnanje z materiali. |
|
VZDRŽEVANJE IN ČIŠČENJE KAMNA |
|
|
|
|
|
Razvija čut za estetiko in kvaliteto dela. |
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Tehnologija |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Osnove varovanja kulturne dediščine |
|