Izobraževalni program: TESAR (ds)
GRADBENA MEHANIKA (GME)
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
60 |
30 |
90 |
skupaj |
60 |
30 |
90 |
Gradbena mehanika z vajami posreduje vajencu temeljna in strokovnoteoretična znanja, ki so osnova in dopolnilo k praktičnemu pouku.
Pri pouku vajenci:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
1. UVOD: |
Vajenec: |
Vajenec: |
|
|
|
Z znanjem splošnih osnov GME pridobi odgovornost do natančnega in pravilnega izvajanja del. |
Vaja: Računanje obtežb. |
2. SILE V RAVNINI: |
|||
|
|
Pri grafičnih konstrukcijah pridobi občutek za natančnost in vztrajnost. |
Vaja: Sestavljanje več sil grafično in računsko. Vaja: Grafično sestavljanje sile. Vaja: Grafično uravnoteževanje več sil. |
3. TEŽIŠČA: |
|||
|
|
Si oblikuje delovne navade in pridobi pravilen odnos do dela. |
Vaja: Določevanje težišča sestavljenega lika. |
4. NOSILCI: |
|||
|
|
Razvije vztrajnost pri reševanju problemov. |
Vaja: Določanje reakcij prostoležečega nosilca obremenjenega z več silami, ki delujejo pravokotno na os nosilca (grafično in analitično). Vaja: Določanje reakcij nosilca s previsnimi polji, nosilec je obremenjen z mešano obtežbo (analitično). |
5. NOTRANJE STATIČNE KOLIČINE: |
|||
|
|
Vaja: Račun notranjih sil konzolnega nosilca. Vaja: Izdelava diagramov notranjih sil prostoležečega nosilca, ki je obremenjen z več koncentriranimi silami. |
|
6. DIMENZIONIRANJE |
|||
|
|
Spozna pomen natančnosti pri delu. |
Vaja: dimenzioniranje prostoležečega tesanega nosilca obremenjenega s silami in zvezno obtežbo na čisti upogib. Vaja: dimenzioniranje na tlak in nateg. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
osnove gradbeništva |
|
|
tehnologija |
|
|
materiali |
|
|
risanje z opisno geometrijo |
|
|
varstvo pri delu |
|
|
praktični pouk |
|