Izobraževalni program: ČISTILEC OBJEKTOV
Sprejeto na 43.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 11. 2000
TEHNOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
90 |
15 |
105 |
2. |
90 |
15 |
105 |
3. |
|
||
skupaj |
180 |
30 |
210 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
OSNOVNI POJMI O STORITVI |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija čut za higieno, čistočo, estetiko v bivalnem, delovnem okolju in okolju za rekreacijo. Razvija čut odgovornosti do pravilne izbire čistil, negoval, zaščitnih sredstev. |
Zbiranje strokovnih člankov. Analiza obstoječega stanja bivalnega in delovnega okolja. |
ČISTILA, NEGOVALA, ZAŠČITNA SREDSTVA |
|
|
|
|
|
Razvija čut odgovornosti do pravilne izbire čistil, negoval, zaščitnih sredstev. |
Vaja:
|
STROJNA OPREMA,ORODJA, PRIPOMOČKI |
|
|
|
|
|
Razvija občutek odgovornosti do pravilne uporabe orodij in strojev. |
Vaja:
|
VZDRŽEVANJE STROJNE OPEME, PRIPOMOČKOV IN ORODIJ |
|
|
|
|
|
Zave se pomena priprave in čiščenja delovnega orodja. Razvija zvest varne uporabe strojev. Razvija občutek odgovornosti za strojno opremo. |
Vaja: tehnike uporabe čistilnih strojev, opreme in pripomočkov za učinkovitost dela. |
DNEVNO ČIŠČENJE |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za čisto bivalno in delovno okolje. |
Vaja: priprava čistilnih raztopin. |
GENERALNA ČIŠČENJA |
|
|
|
|
|
Zave se pomena pravilne izbire čistil, negoval, zaščitnih sredstev. Razvija občutek odgovornosti za storitev na objektih. Zave se napak in poškodb zaradi neustrezne uporabe čistil in delovne opreme. Zave se pomena celovite urejenosti objektov z njeno okolico. |
Vaja: delovanje strojev in orodij za generalno čiščenje. |
NAPAKE IN POŠKODBE |
|
|
|
|
|
Razvija čut za lepoto in urejenost. Razvija čut za varovanje tuje lastnine. Spozna pomembnost sprotnega odpravljanja napak za ohranjanje vrednosti materiala. Razvija odgovornost za strokovno delo. |
Vaja: simulacija napak na vzorcih različnih materialov z različnimi vrstami obdelave. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktični pouk Poznavanje materialov |
|
|
Praktični pouk |
|