B. POSEBNI DEL

PREDMETNIK OBDELOVALEC KOVIN (gluhi in naglušni dijaki in dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami) / NPI

PREDMETI

1. letnik

2. letnik

3. letnik

SKUPNO
št. ur
v programu

št. ur na

št. ur na

št. ur na

teden

leto

teden

leto

teden

leto

A - Splošnoizobraževalni predmeti

Slovenščina

2

70

2

70

2

68

208

Strokovno računstvo

2

70

2

70

2

68

208

Komunikacija

1

35

1

35

1

34

104

Slovenski znakovni jezik

1

35

1

35

1

34

104

Družboslovje

1

35

1

35

1

34

104

Naravoslovje

1

35

1

35

1

34

104

Športna vzgoja 2 70 2 70 2 68 208

Skupaj A

10

350

10

350

10

340

1040

 

B - Strokovno-teoretični predmeti

Uvod v strojništvo

3

105

3

105

3

102

312

Tehnologija

3

105

3

105

3

102

312

Skupaj B

6

210

6

210

6

204

624

 

C - Praktično izobraževanje v šoli

Praktični pouk 16 560 16 560 16 544 1664

Skupaj

16

560

16

560

16

544

1664

 

D - Interesne dejavnosti

Interesne dejavnosti

 

64

 

64

 

32

160

 

Skupaj strokovni del (B+C)

22

770

22

770

22

748

2288

Skupaj ur(A+B+C)

32

1120

32

1120

 32

1088

3328

 
Število tednov pouka
35
 
35
 
34
104
Število interesnih dejavnosti
2
 
2
 
1
5
Število tednov izobraževanja  
37
 
37
 
35
109

Pojasnilo k predmetniku:
Tuj jezik se nadomesti s predmetoma komunikacija in slovenski znakovni jezik.

Delitve dijakov v skupine

Letnik

Predmet

Letno število ur za vaje*

Število dijakov v skupini**

1.

Praktični pouk

560

do 6 dijakov

2.

Praktični pouk

560

do 4 dijakov

3.

Praktični pouk

544

do 4 dijakov

* Vaje, pri katerih se dijaki delijo v skupine
** V skladu z Odredbo o normativih in standardih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami (Ur. l. RS, št. 39/97 in 62/01).

Znanje, ki ga morajo imeti izvajalci posameznega predmeta:

Predmet

Izvajalec

Znanje

Slovenščina

učitelj

visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti

Strokovno računstvo

učitelj

visoka izobrazba strojništva ali matematike

Komunikacija

učitelj

visokošolska izobrazba defektologije surdo-logo smeri

Slovenski znakovni jezik

učitelj

višja oziroma visokošolska izobrazba z opravljenim izpitom za tolmača

Družboslovje

učitelj

visokošolska izobrazba iz zgodovine, geografije ali sociologije

Naravoslovje

učitelj

visokošolska izobrazba iz fizike, kemije ali biologije

Športna vzgoja

učitelj

visokošolska izobrazba iz športne vzgoje

Uvod v strojništvo

učitelj

visokošolska izobrazba iz strojništva

Tehnologija

učitelj

visokošolska izobrazba iz strojništva

Praktični pouk

učitelj

višješolska ali srednje šolska izobrazba iz strojništva

Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti dopolnilno izobrazbo defektološke smeri in znanje slovenskega znakovnega jezika.

Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje optimalnega razvoja posameznega mladostnika

Individualna specialno pedagoška pomoč na področju slušne, govorne in jezikovne rehabilitacije