Izobraževalni program: POMOČNIK KMETOVALCA
PRAKTIČNI POUK - ŽIVINOREJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
105 |
105 |
|
2. |
105 |
105 |
|
3. |
68 |
68 |
|
skupaj |
|
278 |
278 |
Dijaki:
1. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijaki: |
Dijaki: |
||
PASME |
|
||
|
Razvijejo občutek za ohranjanje pestrosti govejih pasem. |
Živali različnih pasem in njihovi križanci. |
|
RAZMNOŽEVANJE DOMAČIH ŽIVALI |
|
||
|
|
Razvijejo sposobnost prepoznavati spremenjeno obnašanje. Naučijo se primernega vedenja in nenasilne pomoči ob porodu. |
Sodeluje pri odkrivanju estrusa in pri osemenjevanju. Sodeluje pri porodu in oskrbi teleta. |
PRIREJA MLEKA |
|
||
|
|
Doslednost pri molži in čistoča sta pogoja za kvalitetno mleko in zdravo vime. |
Sodeluje pri molži in čiščenju molznega stroja. |
OSKRBA GOVEDI |
|
||
|
|
Sodeluje pri dnevni oskrbi goveda, higieni hleva, zatiranju zajedalcev. |
|
PREHRANA GOVEDI |
|
||
|
|
Razvijanje doslednosti pri krmljenju. |
Sodeluje pri dnevnem krmljenju. |
SPOZNAVANJE RAČUNALNIŠKEGA PROGRAMA ZA KRMLJENJE KRAV |
|
Računalnik in program. |
|
ŽIVINOREJSKA PRAKSA |
|
2. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
RAZMNOŽEVANJE DROBNICE |
|
|
|
|
|
Razvijejo sposobnost prepoznavati spremenjeno obnašanje. Naučijo se primernega vedenja in nenasilne pomoči ob porodu. |
Sodeluje pri odkrivanju estrusa in pri paritvi. Sodeluje pri porodu in oskrbi mladičev. |
OSKRBA IN NEGA DROBNICE |
|
|
|
|
|
Sodeluje pri dnevni oskrbi drobnice, higieni hleva, oskrbi parkljev, striženju in molži ter oskrbi mleka po molži. |
|
PREHRANA DROBNICE |
|
|
|
|
|
Razvijanje doslednosti pri krmljenju. |
Sodeluje pri dnevnem krmljenju in urejanju pašnikov. |
RAZMNOŽEVANJE PRAŠIČEV |
|
|
|
|
|
Naučijo se prepoznati spremenjeno obnašanje živali ter potrpežljivo spremljati porod in nežno ravnati s pujski. |
Sodeluje pri ugotavljanju bukanja, osemenjevanju, prasitvi in oskrbi pujskov. |
PREHRANA PRAŠIČEV |
|
|
|
|
|
Razvijanje doslednosti pri krmljenju živali. |
Sodeluje pri dnevnem krmljenju različnih kategorij prašičev. |
ŽIVINOREJSKA PRAKSA |
|
|
|
3. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
PROIZVODNJA JAJC |
|
|
|
|
|
Doslednost pri delu. Zavedo se odgovornosti rejca za preživetje zvaljenih piščančkov. Zavedo se odgovornosti in discipline pri delu. |
Sodeluje pri pobiranju in sortiranju ter pripravi jajc za prodajo in valjenje ter sodeluje pri pobiranju zvaljenih piščancev. |
KRMLJENJE IN OSKRBA |
|
|
|
|
|
Razvijanje doslednosti pri krmljenju. |
Sodeluje pri dnevni oskrbi in krmljenju različnih kategorij perutnine. |
ŽIVINOREJSKA PRAKSA |
|
|
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno: Znanja tega predmeta nadgrajujejo znanja iz predmetov Kmetijski stroji in Poljedelstvo.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
kmetijski stroji |
|
|
poljedelstvo |
|
|
poljedelstvo |
|
|
kmetijski stroji |
|
|
kmetijski stroji |
|