Izobraževalni program: POMOČNIK STEKLARJA
UMETNOST Z RISANJEM
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
55 |
15 |
70 |
2. |
25 |
10 |
35 |
3. |
|
||
skupaj |
80 |
25 |
105 |
Dijaki:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Umetnost |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija poklicne posebnosti in odgovornost z oblikovanjem kriterijev za umetniško ustvarjanje. |
Vaje: primerjava umetniških izrazil na različnih področjih umetnosti. |
Risanje |
|
|
|
|
|
Razvija ustvarjalnost in inovativnost. Izpopolnjuje poklicne posebnosti. |
Vaje:
|
Barvni nauk |
|
|
|
|
|
Vaja:
|
|
Kulturna dediščina oblikovanja stekla |
|
|
|
|
|
Razvija ekološko zavest in poklicno odgovornost. Razvija spoštovanje tradicionalnih vrednot v steklarstvu. |
Vaja:
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
Kulturna dediščina oblikovanja stekla. |
Praktični pouk |
Zgodovina slikanja na steklo. |
Estetika v umetnosti. |
Družboslovje |
Značilnosti likovnega izražanja v preteklosti. |
Barvni nauk. |
Tehnologija poklica |
Barve za slikanje na steklo. Elementi slikanja. Brušenje koničastih elementov. Brušenje krogel, oliv, kariranje. |