Izobraževalni program: UPRAVLJALEC GRADBENE MEHANIZAZIJE
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
560 |
560 |
|
2. |
560 |
560 |
|
3. |
272 |
272 |
|
skupaj |
|
1392 |
1392 |
Dijak zna:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijak |
Dijak |
||
RAZVRSTITEV GRADBENE MEHANIZACIJE |
|
|
|
|
|
Spozna povezave med vsemi udeleženci v procesu gradnje. |
Delovni stroji. |
RAZVRSTITEV SPOZNAVANJE ORODJA |
|
|
|
|
|
Osnovne vrste orodij. |
|
MERSKI SISTEMI IN MERILA |
|
|
|
|
|
Razvije občutek za natančnost in odgovornost. |
Merila in merilne naprave. |
ZARISOVANJE IN TOČKANJE |
|
|
|
|
|
||
OBDELAVA KOVIN |
|
|
|
|
|
Ročno orodje, stroji in naprave. |
|
DIMENZIONIRANJE LUKENJ IN NAVOJEV |
|
|
|
|
|
||
VARJENJE |
|
|
|
|
|
Razume odgovornost pri opravljanju del in nalog v zvezi z varstvom pri delu. |
Aparati za varjenje in primerni delovni prostor z zaščito. |
OSNOVE ELEKTROTEHNIKE |
|
|
|
|
|
Agregati in naprave. |
|
MOTORJI - DELOVNI STROJI - NAPRAVE ZA DVIGANJE IN TRANSPORT MATERIALA IN TEKOČIN |
|
Delovni stroji in motorji, dvigala in transportne naprave. |
|
MOTORJI OTTO IN DIESEL |
|
|
|
|
|
||
RAZSTAVLJANJE IN SESTAVLJANJE ČISTILCEV |
|
|
|
|
|
Posebno je pozoren na ekologijo. |
|
RAZSTAVLJANJE IN SESTAVLJANJE AGREGATOV IN SKLOPOV |
|
|
|
|
|
Sklopi, sklopka, menjalnik, reduktor, kardan, diferencial. |
|
STROJI ZA UTRJEVANJE TERENA |
|
|
|
|
|
Pridobi poklicno identifikacijo in pomen povezanosti z ostalimi poklici na delovišču. |
Delovni stroji za utrjevanje terena. |
MEŠALCI ZA BETON IN MALTE |
|
|
|
|
|
Mešalci. |
|
KOMPRESORJI |
|
|
|
|
|
||
TRANSPORTERJI |
|
|
|
|
|
Transporterji. |
|
DVIGALA IN ŽERJAVI V GRADBENIŠTVU |
|
|
|
|
|
Dvigala. Stroji na gradbišču. |
|
ŽERJAVI |
|
|
|
|
|
Na gradbišču. |
|
ČRPALKE |
|
|
|
|
|
Različne črpalke. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
tehnologija |
|
|
materiali |
|