Izobraževalni program: UPRAVLJALEC GRADBENE MEHANIZACIJE
TEHNOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
140 |
140 |
|
2. |
140 |
140 |
|
3. |
175 |
175 |
|
skupaj |
451 |
|
451 |
* - teoretični pouk, seminarji, projektno delo
** - vaje, individualno in skupinsko projektno delo
Dijak zna:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijak |
Dijak |
||
Merski sistem |
|
Motiviran za delo z meritvami. |
Vaje - merjenje z različnimi merskimi napravami. |
OSNOVE IZ FIZIKE |
|
|
|
|
|||
MEHANIKA |
|
|
|
|
|
Motiviran za pridobivanje novih znanj; razvija sposobnost povezovanja različnih pojmov. |
|
ENERGIJA |
|
|
|
|
|
Razume povezavo pretvarjanja energije s koristnim delom. |
|
UVOD V STROJE |
|
|
|
|
|||
VODNI STROJI |
|
|
|
|
|
Spozna ekološki, energetski in gospodarski pomen strojev. |
Modeli, programi. |
VODNE TURBINE |
|
|
|
|
|
Prospekti, slike, strokovna ekskurzija. |
|
VETRNI STROJI |
|
|
|
|
|
Zna geografsko opredeliti najbolj primerna področja za uporabo vetrnih strojev glede na gibanje zračnih mas. |
Slikovni material. |
KURIŠČA IN PARNI KOTLI |
|
|
|
|
|
Razvije ekološko zavest, občutek odgovornosti do upoštevanja pravil in do varstva pri delu ter gospodarnosti pri izbiri goriv. |
Skiciranje kurišča z opisom posameznih delov. |
KOTLOVSKE NAPRAVE IN AGREGATI |
|
|
|
|
|
||
PARNE TURBINE |
|
|
|
|
|
Sistematski prikaz parne turbine s šobami in krmiljenjem. |
|
STROJI Z NOTRANJIM IZGOREVANJEM |
|
|
|
|
|
Z opisom zgodovine primerja razvoj motoristike, pozna najpomembnejše predstavnike. |
Predavanje, video kasete, slikovni material. Deli motorjev. |
DIESEL MOTOR |
|
|
|
|
|
Slikovni material in video kasete. |
|
HLAJENJE MOTORJEV Z NOTRANJIM IZGOREVANJEM |
|
|
|
|
|
Shema in video kaseta. |
|
DOVOD GORIVA PRI DIESEL MOTORJIH |
|
|
|
|
|
Slikovni material s posameznimi deli. |
|
ELEKTRIČNA OPREMA MOTORJEV |
|
|
|
|
|
Spozna pomen in uporabo električne energije in razvija občutek po sodelovanju z drugimi poklici. |
Električni agregati, slikovni material, sheme. |
ZAVORNI SISTEM |
|
|
|
|
|
Razvije občutek povezave med delovnimi stroji in gospodarskimi vozili. |
Shema zavornega sistema. |
UPRAVLJANJE GOSPODARSKIH VOZIL IN DELOVNIH STROJEV |
|
|
|
|
|
Spozna pomen in čuti odgovornost za varno krmiljenje. |
Slike. |
PREDNJA PREMA |
|
|
|
|
|
Slike. |
|
SKLOPKA IN MENJALNIK |
|
|
|
|
|
Deli vrtljivih in deljivih zvez. |
|
DELOVNI STROJI LAHKE GRADBENE MEHANIZACIJE |
|
|
|
|
|
Pridobi poklicno identifikacijo in razvija občutek odgovornosti in ekološko zaves ter varstvo pri delu. |
Obisk delovišča na terenu. |
ČRPALKE KOT DELOVNI STROJI |
|
|
|
|
|
||
DVIGALA V GRADBENIŠT-VU |
|
|
|
|
|
||
DELAVNIŠKI ŽERJAVI |
|
|
|
|
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
materiali |
|
|
praktični pouk |
|