Izobraževalni program: FARMACEVTSKI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
SOMATOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
27 |
27 |
|
skupaj |
27 |
|
27 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
||||||||
Zgradba telesa |
Dijaki |
Dijaki |
|||||||||
|
|
Se zavejo prenatalne zaščite otroka. |
|||||||||
Okostje |
|
|
|
||||||||
|
|
So pripravljeni v domačem okolju spremeniti življenjske razmere v korist zdravju. Se zavejo pomena pravilne prve pomoči v procesu zdravljenja poškodovanca. Se zavejo velike odgovornosti dajalca pomoči. Sprejmejo prvo pomoč kot del obveznosti zdravstvenih delavcev (po kodeksu etike in po zakonu). |
|||||||||
Mišičje |
|
|
|
||||||||
|
|
Razvijajo sposobnost opazovanja telesa in prepoznavanja dogajanj v njem v mirovanju in med obremenitvijo. |
|
||||||||
|
|
||||||||||
Živčevje |
|
|
|
||||||||
|
|
Učijo se medsebojnega sodelovanja. Analizirajo probleme po skupinah in se tako naučijo poslušati drugega, dopuščati, da ima lahko drugi prav, sprejeti mnenje drugih, timskega dela. |
|||||||||
Prebavila |
|
|
|
||||||||
|
|
Sprejmejo norme za zdravo prehrano kot enega od pogojev za ohranitev zdravja. Se posredno, z medicinsko terminologijo in patologijo identificirajo s poklicem farmacevtski tehnik - zdravstveni delavec. |
|||||||||
Dihala |
|
|
|
||||||||
|
|
Zavejo se nevarnosti onesnaženega okolja, kajenja in |
|
||||||||
|
|
razvijajo ekološko zavest. So pozorni na pomen gibanja na svežem zraku. Razvijajo čut odgovornosti za svoje zdravje. |
|||||||||
Izločala |
|
|
|
||||||||
|
|
Zavejo se pomena upoštevanja zdravnikovih navodil med zdravljenjem. |
|||||||||
Obtočila |
|
|
|
||||||||
|
|
Medsebojno sodelujejo pri meritvah. Natančno upoštevajo navodila za izvedbo meritev, ker se zavedajo svoje odgovornosti. |
|
||||||||
|
|
||||||||||
Endokrini sistem |
|
|
|
||||||||
|
|
||||||||||
Reprodukcijski sistem |
|
|
|
||||||||
|
|
Dijaki se zavejo odgovornosti v zvezi s svojim spolnim življenjem. So posebej pozorni na ohranjanje zdravja rodil. Dojamejo odgovornost za svoje bodoče potomce. |
Znanje se preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Zdravstvena vzgoja |
|
|
Farmacevtska kemija |
|
|
Latinski jezik |
|