Izobraževalni program: FARMACEVTSKI TEHNIK
Sprejeto na 1.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 28. 3 1996
ZDRAVSTVENA VZGOJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
22 |
22 |
|
skupaj |
22 |
|
22 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
||||
Pomen zdravstvene vzgoje, higiene in socialne medicine |
Dijaki |
Dijaki |
|||||
|
|
Si s pridobljenim znanjem večajo samozavest in zanesljivost pri delu. |
|||||
Osebna higiena |
|
|
|
||||
|
|
Razvijajo čut za odgovorno opravljanje nalog. Si pridobivajo ustrezen odnos do lastnega zdravja in zdravja drugih. |
|||||
Komunalna higiena |
|
|
|
||||
|
|
Razvijajo sposobnost prilagajanja novim situacijam. |
|||||
Socialna medicina |
|
|
|
||||
|
|
Razvijajo čut za varno delo ob upoštevanju predpisov s posebnim poudarkom na preprečevanju okužbe. |
|
||||
|
|
Razvijajo kritičen odnos do novosti s področja preprečevanja in zdravljenja najpogostejših obolenj. Razvijajo potrebo po posredovanju novih spoznanj sodelavcem in bolnikom. |
|||||
Mentalna higiena |
|
|
|
||||
|
|
Razvijajo senzibilen odnos do dela z ljudmi. Razvijajo sposobnost logičnega mišljenja in samostojnega odločanja. Razvijajo kritičen odnos do novosti s področja varovanja zdravja. Razvijajo kritičen odnos do varne spolnosti. |
Znanje se preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Mikrobiologija |
|
|
Somatologija |
|
|
Farmakognozija |
|
|
Kontrolne in analizne metode v farmaciji |
|
|
Farmacevtska kemija |
|