Izobraževalni program: PREDŠOLSKA VZGOJA
Sprejeto na 23.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 4. 12. 1998
HOSPITACIJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
84 |
84 |
|
skupaj |
|
84 |
84 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Dijaki:
Dijaki hospitirajo v vrtcu ali tudi v zavodih za delo z osebami s posebnimi potrebami.
Splošna navodila:
1. Praviloma naj bo opravljena analiza hospitacij pod vodstvom mentorja oziroma učitelja.
2. Posamezne zanimive teme ali primere dijaki lahko obdelajo, proučijo tudi v seminarski nalogi.
3. Kot obliko povezovanja teoretičnega dela s prakso lahko uvedemo tudi seminar ali predavanje uspešnih praktikov iz vrtcev in drugih ustanov, ki bodo predstavili nove oblike, metode, načine dela ali drugo, nakar naj sledi diskusija, dijaki pa napišejo poročilo in obvezno dodajo svoje mnenje.
4. Učitelji posameznih predmetov pripravijo dijake na hospitacije in dajo dijakom ustrezna navodila (pripravijo program in naloge za dijake), dijaki pa morajo napisati poročilo in analizo.
5. Hospitacije organizira učitelj na šoli.
Hospitacije se ne ocenjujejo. V spričevalo se vpiše: opravil/opravila.
Specifičnost hospitacij je v tem, da omogoča sintezo spoznanj s posameznih področij in uresničevanje le teh pri vzgojnem delu v vrtcu.