Izobraževalni program: PREDŠOLSKA VZGOJA
Sprejeto na 23.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 4. 12. 1998
LIKOVNA KULTURA Z METODIKO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
70 |
70 |
140 |
skupaj |
70 |
70 |
140 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Opomba: teorija je povezana s praktično ustvarjalnostjo dijakov
informativni cilji |
formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
ustvarjalno delo |
|
Doslednost, natančnost, inovativnost,ustvarjalnost, ljubezen do likovnega izražanja, vztrajnost. |
Tv |
ustvarjalno delo |
|
||
|
|
Ustvarjalnost, negovanje sposobnosti komuniciranja v likovnem jeziku, natančnost, vztrajnost. |
Tv |
|
|
TV |
|
|
|
Razvijanje ljubezni do poklica, poklicna socializacija, ustvarjalnost, razvoj intelektualnih in motivacijskih sposobnosti, ekonomičnost, vztrajnost. |
Tv |
|
|
Sposobnost komuniciranja v likovnem jeziku. |
Tv |
|
|
Širitev družbeno kulturnega obzorja. |
Tv |
|
|
Poklicna socializacija, vživljanje v otroško duševnost, doslednost, natančnost ter celovitost izvedbe. |
|
|
|
Seminarska naloga |
|
|
|
Samostojnost razmišljanja, spoznavanje specifične in splošne vloge likovnega ustvarjanja. |
Tv |
aktivno ustvarjalno delo in likovna teorija |
|
|
|
|
|
Vrednotenje klasičnih in sodobnih likovnih tehnik ter kritična presoja le-teh v primerjanju možnosti izraznosti. |
Tv |
|
|
Strokovnost, poklicna odgovornost, razvoj intelektualnih in moralno etičnih potencialov. |
Tv |
|
|
Vzgojni cilji, ljubezen do likovne umetnosti in ustvarjalnosti. Ustvarjalnost, strokovno usposabljanje, razvoj intelektualnih in motivacijskih mehanizmov. |
Tv |
|
|
Strokovna odgovornost. Sposobnost komuniciranja skozi likovno izražanje. Vztrajnost, oblikovanje osebnosti, vestnost, azvijanje ljubezni do poklica, varčnost, ekonomičnost. |
|
|
|
Skrbnost, delovna odgovornost, osebnostni razvoj, inovativnost |
|
|
|
Strokovnost, ljubezen do poklica, osebna odgovornost, poklicna odgovornost, poklicna socializacija. |
Referati |
obravnava likovnih problemov ob teoretičnem in ustvarjalnem delu |
|
|
|
|
|
Strokovnost, ustvarjalnost, zanesljivost, varčnost, skrbnost, osebna odgovornost, delovna odgovornost. Sposobnost komuniciranja v likovnem jeziku. Vztrajnost, inovativnost, oblikovanje osebnosti, razvoj intelektualnih in motivacijskih mehanizmov. |
Tv |
|
|
Oblikovanje zgodovinske zavesti in zavesti o sodobnem času. |
Tv |
|
|
Razumevanje sodobnejših prizadevanj v likovni ustvarjalnosti in vrednotenje le-teh. |
TV |
|
|
TV |
|
|
|
Tolerantnost, poklicna socializacija, socialna integracija, osebnostni razvoj, razvoj strokovne in poklicne odgovornosti, razvoj intelektualnih in moralno etičnih potencialov. |
TV |
metodika likovne vzgoje |
|
|
|
|
|
Razvoj zavesti o strokovni odgovornosti in zahtevah kvalitetnega poklicnega dela. Razvijanje poklicne usposobljenosti v smislu strokovnosti. |
|
|
|
Ljubezen do poklica; poklicna socializacija; vživljanje v otroško duševnost. |
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
Razvoj zavesti o strokovni odgovornosti in zahtevah kvalitetnega poklicnega dela. |
|
|
|
||
zgodovina likovne kulture |
|
|
|
|
|
Ljubezen do likovne umetnosti in ustvarjalnosti, vzgojno-izobraževalni cilji, spoznavanje likovnih problematik, negovanje narodne zavesti in pripadnosti. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Plesna vzgoja Glasbena vzgoja Slovenščina Kemija |
|
|
Matematika Fizika Biologija Psihologija Glasba Zgodovina Slovenščina Filozofija Glasbena vzgoja Plesna vzgoja Telesna vzgoja |
|
|
Fizika Filozofija Matematika Psihologija Pedagogika |
|