Izobraževalni program: PREDŠOLSKA VZGOJA
Sprejeto na 23.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 4. 12. 1998
ŠPORTNA VZGOJA Z METODIKO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
7 |
21 |
28 |
skupaj |
7 |
21 |
28 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Dijaki:
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Dijaki |
|||
|
|
Vzpodbujati zanimanje za otrokov razvoj, tako fizični kot psihični; zavedati se pomembnosti telesne(športne) vzgoje. |
|
|
|
Pridobiti si smisel in začutiti odgovornost za natančno izvedbo vaj,biti potrpežljiv. |
Priprava in izvedba svojega kompleksa gimnastičnih vaj. |
|
|
Premagovanje treme in sramu pri nastopanju in vodenju igric, pridobiti smisel za skupinsko delo. |
Pripravijo in vodijo elementarne igre,morajo se naučiti spoštovati pravila in pravila prilagajati. |
|
|
Naučiti se tolerantnosti do manj sposobnih otrok. |
Priprava in izvedba jutranjega razgibavanja. |
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Slovenski jezik Biologija Fizika Kemija Pedagogika Psihologija Zdravstvena vzgoja Plesna vzgoja Glasbena vzgoja Likovna vzgoja |
|