PREDMETNIK MEDIJSKI TEHNIK (gluhi in naglušni dijaki in dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami) / PTI
1.letnik |
2.letnik |
SKUPNO |
|||
PREDMETI |
število ur na |
število ur na |
|||
teden |
leto |
teden |
leto |
||
A. Splošnoizobraževalni predmeti |
|||||
Slovenščina |
4 |
140 |
4 |
136 |
276 |
Angleščina |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Komunikacija |
1 |
35 |
1 |
34 |
69 |
Slovenski znakovni jezik |
1 |
35 |
1 |
34 |
69 |
Matematika |
4 |
140 |
4 |
136 |
276 |
Psihologija |
2 |
70 |
70 |
||
Informatika |
4 |
136 |
136 |
||
Fizika |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Kemija |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Športna vzgoja |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Skupaj A |
20 |
700 |
22 |
748 |
1448 |
B. Strokovno – teoretični predmeti |
|||||
Multimedijsko oblikovanje |
4 |
140 |
2 |
68 |
208 |
Digitalna tipografija in reprodukcija |
3 |
105 |
3 |
102 |
207 |
Podjetništvo |
3 |
102 |
102 |
||
Fotografija in videotehnika |
3 |
105 |
105 |
||
Skupaj B |
10 |
350 |
8 |
272 |
622 |
C. Praktično izobraževanje v šoli |
|||||
Praktični pouk |
4 |
140 |
4 |
136 |
276 |
Č. Praktično izobraževanje v delovnem procesu |
|||||
Delovna praksa |
72 |
72 |
|||
D. Interesne dejavnosti |
|||||
Interesne dejavnosti (IND) |
64 |
32 |
96 |
||
Skupno število ur pouka (A+B+C) |
34 | 1190 |
34 |
1156 |
2346 |
Št. ur praktičnega izobraževanja (C+Č) |
|
212 |
|
136 |
348 |
Št.ur izobraževanja v šoli (A+B+C+D) |
|
1254 |
|
1188 |
2442 |
Skupno št. ur izobraževanja (A+B+C+Č+D) |
|
1326 |
|
1188 |
2514 |
|
|||||
Število tednov pouka |
|
35 |
34 |
69 | |
Št.tednov prakt. izob. v del. procesu |
|
2 |
|
|
2 |
Št. tednov interesnih dejavnosti |
|
2 |
|
1 |
3 |
Skupno število tednov izobraževanja |
|
39 |
|
35 |
74 |
Delitev dijakov v skupine
Letnik |
Predmet |
Letno št. ur za vaje* |
Št. dijakov v skupini** |
1. |
Praktični pouk |
140 |
Do 4 dijakov |
2. |
Praktični pouk |
102 |
Do 4 dijakov |
* Vaje, pri katerih se dijaki delijo v skupine.
** V skladu z Odredbo o normativih in standardih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami (Ur. l. RS, št. 39/97 in 62/01).
Znanje, ki ga morajo imeti izvajalci posameznega predmeta
Predmet |
Izvajalec |
Znanje |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti |
Tuji jezik |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika |
Slovenski znakovni jezik |
učitelj |
višja oziroma visokošolska izobrazba z opravljenim izpitom za tolmača |
Komunikacija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz defektologije surdo logo smeri |
Informatika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz računalništva in informatike ali visokošolska izobrazba, ki je vključevala v dodiplomskem študiju najmanj 150 ur računalništva ali končan program izpopolnjevanja iz računalništva |
Fizika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz fizike |
Kemija |
učitelj
|
visokošolska izobrazba iz kemije ali kemijskega inženirstva ali kemijske tehnologije |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
Multimedijsko oblikovanje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz oblikovanja vizualnih komunikacij ali računalništva in informatike ali elektrotehnike ali organizacije dela ali ekonomije ali sociologije |
Digitalna tipografija in reprodukcija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz grafične tehnike ali računalništva in informatike ali organizacije dela ali oblikovanja vizualnih komunikacij |
Podjetništvo |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ekonomije ali podjetništva ali poslovne ekonomije ali organizacije dela ali grafične tehnike |
Fotografija in videotehnika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz oblikovanja vizualnih komunikacij ali likovne umetnosti ali grafične tehnike ali filma ali televizije |
laborant |
srednja ali srednja strokovna izobrazba iz fotografije ali grafike ali elektrotehnike ali kemije | |
Praktični pouk |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz oblikovanja vizualnih komunikacij ali grafične tehnike ali višja strokovna izobrazba iz grafike ali srednja strokovna izobrazba iz grafike |
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti dopolnilno izobrazbo defektološke smeri in znanje slovenskega znakovnega jezika.
Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje optimalnega razvoja posameznega mladostnika
Individualna specialno pedagoška pomoč na področju slušno, govorno in jezikovne rehabilitacije.