Izobraževalni program: RUDARSKI TEHNIK
Sprejeto na 62. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, 17. 12. 2002
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževanja dela:
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
Skupaj |
Teorija |
Vaje |
|
1. |
70 |
53 |
17 |
Skupaj |
70 |
53 |
17 |
Dijaki:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI |
ČLOVEK KOT OSEBNOST
|
Dijak:
|
Dijak:
|
|
POSLOVNA KOMUNIKACIJA
|
|
|
|
POSLOVNA KOMUNIKACIJA
|
|
|
|
POSLOVNA KOMUNIKACIJA
|
|
|
|
POSLOVNA KOMUNIKACIJA
|
|
|
|
NAČINI KOMUNICIRANJA
|
|
|
|
NAČINI KOMUNICIRANJA
|
|
|
|
NAČINI KOMUNICIRANJA
|
|
|
|
POGAJANJA
|
|
|
|
Ustno, vaje.
Splošno:
Predmet se povezuje z znanjem strokovnih predmetov, z izkušnjami pridobljenimi pri izvajanju praktičnega pouka ter s predmetom ekonomika in gospodarsko poslovanje.
Konkretno:
ZNANJE |
POVEZAVA S PREDMETOM | |
PREDMET |
ZNANJE |
|
|
Z vsemi predmeti, še zlasti pa s praktičnim poukom, kjer je možnost sodelovanja v smeri pogovora, opazovanja, prepoznavanja večja zaradi metod in tehnik dela. |
|