Izobraževalni program: VRTNARSKI TEHNIK
Sprejeto na 53. seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 30. 11. 2001
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
Vaje z delitvijo*** |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
|
1. |
|
|
|
|
2. |
16 |
52 |
68 |
52 |
skupaj |
16 |
52 |
68 |
|
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
*** delitev dijakov v skupine.
Pri predmetu dijak:
° dopolni in nadgradi svoje temeljno znanje iz računalništva in informatike
° spozna vlogo in pomen informacije in informacijske tehnologije v sodobni družbi
° razvija sposobnosti za učinkovito in estetsko oblikovanje in posredovanje informacij
° zna izdelati preglednice in grafične prikaze podatkov za potrebe stroke
° se nauči s pomočjo računalniške in prezentacijske opreme pripraviti in predstaviti svoje delo
° spozna možnosti uporabe računalniške opreme v vrtnarstvu in cvetličarstvu
° zna uporabljati informacijske storitve interneta
° razvija sposobnosti učinkovitega in uspešnega iskanja, vrednotenja, hranjenja, obdelave in uporabe aktualnih podatkov
° se nauči iskati in uporabljati informacije s področja vrtnarske in cvetličarske stroke na internetu in drugih elektronskih medijih
° razvije smisel za natančno in interdisciplinarno delo
° razvije tehnično kulturo in smisel za izdelavo kakovostnih izdelkov in storitev
° spremlja razvoj informacijske tehnologije, razvija pravilen odnos do varovanja lastnine (avtorske pravice) in osebnosti (zaščita podatkov)
° razvija komunikacijske spretnosti in samostojnost.
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijak |
Dijak |
Dijak |
|
GRAFIČNA PREDSTAVITEV INFORMACIJ |
|
|
|
|
|
Se zaveda možnosti uporabe računalnika pri strokovnem delu. Razvija občutek za ocenjevanje zahtevnosti. |
Demonstracija: Vaja: |
ZVOČNA PREDSTAVITEV INFORMACIJ |
|
|
|
|
|
Se zave možnosti uporabe zvoka pri predstavitvi informacij. Razvija čut za kakovost zvoka. |
Demonstracija: Vaja: |
RAČUNALNIŠKA OMREŽJA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost povezovanja. Razvija spretnost iskanja podatkov. |
Demonstracija: Vaja: |
PREGLEDNICE |
|
|
|
|
|
Se zave, da preglednice poenostavijo preračunavanje in prikažejo podatke v preglednejši obliki. Razvija sposobnost obdelave večje količine podatkov v krajšem času |
Demonstracija: Vaja: |
PREDSTAVITEV RAČUNALNIŠKEGA PROGRAMA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost za komuniciranje v skupini. Se motivira za iskanje rešitev in samoizobraževanje. Krepi odgovornost sodelovanja v skupini. |
Vaja: |
PREDSTAVITEV INFORMACIJ V SVETOVNEM SPLETU |
|
|
|
|
|
Se motivira za iskanje informacij in samoizobraževanje. Krepi odgovornost sodelovanja v skupini. Razvija sposobnost za ocenjevanje in vrednotenje lepega. Se motivira za izdelavo oblikovno dovršenih predstavitev z računalnikom. |
Vaja: |
UPORABA RAČUNALNIŠKE TEHNOLOGIJE V STROKI |
|
|
|
|
|
Se zave pomena novih tehnologij. Razvija potrebo po vseživljenjskem učenju.
|
Demonstracija:
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje
° pisno (vaje)
° ustno.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
Predmet |
Znanje |
|
Računalniška grafika Vektorska grafika Preglednice |
Aranžerstvo Krajinsko vrtnarstvo Matematika |
|