Izobraževalni program: VRTNARSKI TEHNIK
Sprejeto na 53. seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 30. 11. 2001
PODJETNIŠTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
|
|
2. |
70 |
32 |
102 |
skupaj |
70 |
32 |
102 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
° spozna temelje podjetništva
° spozna vlogo podjetništva v sodobni družbi
° zna razvijati podjetniške ideje
° zna raziskati trg za svoj izdelek/storitev
° usvoji pomen učinkovite tržne strategije
° zna poiskati potrebne vire za realizacijo svoje poslovne ideje
° zna načrtovati potrebe po zaposlenih
° se zaveda možnih tveganj in problemov pri realizaciji svoje poslovne ideje in skuša poiskati ukrepe za zmanjšanje teh problemov in tveganj
° zna izdelati in predstaviti enostaven poslovni načrt za svojo poslovno idejo
° razvija osebnostne lastnosti
° razvija sposobnosti za skupinsko in projektno delo
° razvija podjetniško miselnost in naravnanost k načrtovanju lastne kariere.
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijak |
Dijak |
Dijak |
|
PODJETNIŠTVO |
|
|
|
|
|
Ugotavlja možnosti za delovno kariero. Razvija občutek odgovornosti za svoje delo. Se zave pomena dela v skupini. Razvija podjetniško mišljenje. |
Vaja: |
PODJETNIK |
|
|
|
|
|
Krepi pozitivne osebnostne lastnosti. Se zave pomena pogajalskih sposobnosti in doseganja konsenza. Razvija sposobnost komuniciranja. Ugotavlja možnosti za osebno kariero. |
Vaja: |
PODJETNIŠKE IDEJE |
|
|
|
|
|
Razvija inovativnost. Razvija domiselnost. Krepi ustvarjalno in logično mišljenje. Razvija osebno in strokovno odgovornost. Krepi komunikacijske spretnosti. Krepi spoznanje o dobri zamisli. |
Vaja: |
RAZISKAVA IN ANALIZA TRGA |
|
|
|
|
|
Krepi komunikacijske spretnosti. Razvija ustvarjalnost. Razvija podjetniško razmišljanje. |
Vaja: |
NAČRTOVANJE PROIZVODNJE/STORITVE |
|
|
|
|
|
Razvija ustvarjalnost. Razvija sposobnost sodelovanja v skupini. Se zave pomena načrtovanja dela. Krepi osebno in delovno odgovornost. Razvija zanesljivost in natančnost. |
Vaja: |
TRŽNA STRATEGIJA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost komunikacije. Krepi podjetniško razmišljanje. Razvija ustvarjalnost. Razvija čut za estetiko. Razvija samoiniciativnost. |
Vaja: |
FINANČNE PROJEKCIJE |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost ekonomičnega presojanja. Razvija zanesljivost in natančnost. Razvija občutek odgovornosti za svoje delo. Razvija podjetniško razmišljanje. |
Vaja: izdelava prosojnic za predstavitev finančne analize svoje poslovne zamisli (finančnega dela poslovnega načrta). |
POSLOVNI NAČRT |
|
|
|
|
|
Razvija pogajalske in druge komunikacijske spretnosti. Razvija, osebno, delovno in strokovno odgovornost. Razvija zanesljivost in natančnost. Razvija sposobnosti za skupinsko delo. |
Izdelava posameznih poglavij poslovnega načrta in končno oblikovanje. Priprava gradiva in pripomočkov za predstavitev poslovnega načrta. Samostojna predstavitev poslovnega načrta v razredu. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
° ustno.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
Podjetnik |
Strokovna informatika Praktični pouk |
|
Raziskava trga |
Strokovna informatika Podjetništvo |
|
Načrtovanje proizvodnje |
Vrtnarski stroji in naprave Praktični pouk |
|
Oglaševanje |
Strokovna informatika Slovenščina |
|
prodaja |
Strokovna informatika Podjetništvo |
|
kalkulacije |
Matematika Strokovna informatika Podjetništvo |
|
Izdelava poslovnega načrta |
Strokovna informatika |
|
Predstavitev poslovnega načrta |
Podjetništvo |
|