Izobraževalni program: ŽIVILSKI TEHNIK
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
ORGANIZACIJA IN VODENJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
60 |
10 |
70 |
skupaj |
60 |
10 |
70 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
TEMELJI ORGANIZACIJE |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvije sposobnost opazovanja organizacije v sodobni družbi. Razvije zavest o pomenu organizacije in menedžmenta v podjetju. Usvaji pomen temeljnih pojmov organizacije in poslovnega odločanja. |
Vaja: organiziranje šolske zabave. |
TEMELJNI POSTOPKI V GOSPODARSKIH IN DRUŽBENIH DEJAVNOSTIH |
|
|
|
|
|
Razvije pravilen odnos do različnosti med proizvodnimi procesi. Se zave pomena različnih načinov proizvodnje. |
Ogled: obisk podjetij z različnimi načini proizvodnje. |
ČLOVEK KOT DEJAVNIK DELOVNEGA PROCESA |
|
|
|
|
|
Razvije čut odgovornosti do dela. Se zave pomena motivacije in medosebnih odnosov za uspešno delo. Krepi čut odgovornosti do varnosti pri delu. Razvije ekološko zavest v delovnem procesu. Razvije sposobnost komuniciranja. |
Vaja: izdelava plakata na temo "vplivi na človekovo delo in učinek dela". |
ŠTUDIJ DELA |
|
|
|
|
|
Se zave lastne ustvarjalnosti, poklicne odgovornosti in sistematičnosti. Razvije občutek varčnosti in pripadnosti. |
|
VODENJE |
|
|
|
|
|
Usvoji pomen timskega dela. Razvije čut odgovornosti, zanesljivosti, osebne odgovornosti, tolerantnosti, pripadnosti in inovativnosti. |
Vaja: "igra vlog" organiziranega in neorganiziranega vodje. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Podjetništvo Gospodarsko poslovanje Praktični pouk |
|