Izobraževalni program: ŽIVILSKI TEHNIK
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
PODJETNIŠTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
50 |
20 |
70 |
skupaj |
50 |
20 |
70 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
PODJETNIŠTVO |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija pozitiven odnos do podjetništva. Krepi prilagajanje v timu, delovno vzdušje v skupini. Se zave pomena pogajalskih sposobnosti, kooperacije, pripadnosti skupini in doseganja konsenza. |
Ogled: obisk pri podjetniku in intervju s podjetnikom. Vaja: Izdelava plakata: ponazoritev lastnosti uspešnih podjetnikov. |
ISKANJE IDEJ |
|
|
|
|
|
Razvije inovativnost, ustvarjalnost, logično razmišljanje in je sposoben reševati problemov. Razvije medsebojno sodelovanje in prilagajanje. Se zave pomena medsebojnega ocenjevanja in hkrati lastnega ocenjevanja. |
Vaja: |
NAČRTOVANJE ORGANIZACIJA DELA |
|
|
|
|
|
Razvije osebno in delovno odgovornost, sposobnost komuniciranja, vztrajnost, pripadnost, inovativnost, tolerantnost, doslednost. Razvije ročne spretnosti. |
Obisk: skupinski obisk GZS, OZS, svetovalne agencije. Obisk strokovnjakov iz različnih gospodarskih in negospodarskih organizacij v šoli. |
RAZISKAVA TRGA |
|
|
|
|
|
Razvije sposobnost komuniciranja. Krepi lastno odgovornost. Razvije ekološko zavest. Se zave pomena kritičnosti. Razvije ekološko zavest. |
Vaja: Terenska vaja: dijaki anketirajo naključno izbrane potencialne kupce njihovih izdelkov. |
OGLAŠEVANJE IN PROMOCIJA |
|
|
|
|
|
Razvije čut za estetiko. Usvoji sposobnost izražanja in komuniciranja. Se zave strokovnosti in resničnosti pri oglaševanju. Razvije ekološko zavest in moralno etične lastnosti. |
Vaja: |
FINANCE |
|
|
|
|
|
Razvije delovno odgovornost, natančnost, varčnost, strokovnost. Se zave pomena ekonomičnosti, produktivnosti, donosnosti, likvidnosti pri poslu. Krepi občutek za koordinacijo. |
Vaja: izdelava kalkulacij na prosojnice in predstavitev le-teh. Obisk: obisk banke in poročanje v razredu. Obisk: povabilo bančnega strokovnjaka v razred, |
PREDSTAVITEV POSLOVNEGA NAČRTA |
|
|
|
|
|
Se zave pomena pripadati skupini in se ji prilagajati. Pridobi krog poslušalcev. Se zave pomena pozitivne tekmovalnosti med poročevalci. Krepi sposobnost soočanja in obvladovanja neprijetnih občutkov. Razvije osebno in delovno odgovornost. Se zave pomena samostojnega projektnega dela. |
Prikaz: dijak samostojno organizira in pripravi javno predstavitev poslovnih načrtov. Priprava dijakov na državno tekmovanje, če se izkaže, da so poslovni načrti primerni za to vrsto tekmovanja. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Računalništvo |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Slovenski jezik Praktični pouk |
|
|
Praktični pouk |
|