Izobraževalni program: ŽIVILSKI TEHNIK OPERATER
Sprejeto na 17.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7 1998
SOCIALNA PSIHOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
4. |
64 |
6 |
70 |
5. |
|
||
skupaj |
64 |
6 |
70 |
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
UVOD |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
|
Pridobijo motivacijo za delo. Spoznajo pomen socialne psihologije za razumevanje osebnosti. |
|
SOCIALNA PSIHOLOGIJA |
|
|
|
OSEBNOST |
|
|
|
|
|
Zavedajo se bistva človekove osebnosti. Pridobljeno znanje jim olajša komunikacijo. Empatija jim postaja bližja. V sebi začnejo razvijati sposobnosti in lastnosti za delo z ljudmi. |
Vaja: odkrivanje človekove osebnosti. |
STALIŠČA, VREDNOTE, STEREOTIPI |
|
|
|
|
|
Zavestno se odrekajo stereotipom. Prenašajo pozitivne vrednote na sodelavce. Razvijajo skupinski duh. |
|
MOTIVACIJA |
|
|
|
|
|
Zavedajo se motivacije in jo prenašajo na druge |
Vaja: kaj motivira? |
DOGAJANJE V MALIH SKUPINAH |
|
|
|
|
|
Razvijajo tekmovalni duh, razvijajo pri sebi in pri sodelavcih čut odgovornosti. |
Vaja: igranje vlog - prepoznavanje vlog v skupini in njihova vloga. |
|
|
Zavedajo se pomembnosti skupinskega in teamskega dela. |
|
VELIKE SKUPINE IN MNOŽICE |
|
|
|
|
|
Prenašajo znanje o dogajanjih v skupinah, o škodljivosti govoric. Poudarjajo pomen posameznika kot sestavino množic – skupine. |
|
VODJA |
|
|
|
|
|
Razvijajo pri sodelavcih čut odgovornosti do vodij. Vzpodbujajo v konkretnih situacijah tako demokratični kot avtoritativni način vodenja. |
Vaja: prepoznavanje tipov vodij. |
POGAJANJA |
|
|
|
|
|
Razvijajo občutek pomembnosti posameznika. Zavedajo se, da je posameznik v procesu dela aktivni udeleženec. |
Vaja: pogajanja - igranje vlog. |
KOMUNICIRANJE |
|
|
|
|
|
S pravilno komunikacijo poudarjajo enakost udeležencev v procesih. |
|
PSIHOLOGIJA DELA |
|
|
|
|
|
Razvijajo motivacijo za delo, tekmovalnost, kritičnost. Ustvarja vzdušje delavnosti. Spoznajo škodljivost neodgovornosti, netočnosti,.... |
Vaja: prepoznavanje problemov. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Podjetništvo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|