Izobraževalni program: GOZDAR
Sprejeto na 39.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 19. 5. 2000
BILOGIJA Z EKOLOGIJO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
55 |
15 |
70 |
2. |
29 |
6 |
35 |
3. |
|
||
skupaj |
84 |
21 |
105 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
UVOD V BIOLOGIJO |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
1.VAJA (2 uri): Raziskovanje neznane snovi. |
|
|
|
Razvija smisel za natančnost pri delu. |
Mikroskopiranje. |
CELICA - OSNOVNA ŽIVLJENSKA ENOTA |
|
|
|
|
|
2. VAJA ( 1 ura): Mikroskopiranje rastlinske celice. 3. VAJA (1ura): Lastnosti celične membrane. 4.VAJA (2 uri): Delitev rastlinske celice. |
|
OSNOVNI ŽIVLJENSKI PROCESI |
|
|
|
|
|
5. VAJA (2uri): Delovanje enostavnih katalizatorjev. |
|
|
|
6. VAJA (1ura): Preučevanje alkoholnega vrenja. |
|
|
|
7.VAJA (2uri): Porabljanje ogljikovega dioksida in sproščanje kisika. 8. VAJA (2 uri): Barvila v zelenih listih. |
|
|
|
Razvija sposobnost za delo v skupini. |
|
ORGANIZACIJSKI TIPI ŽIVIH BITIJ |
|
|
|
|
|
||
RASTLINSKI SISTEM |
|
|
|
|
|
9. VAJA(2uri): Prepoznavanje osnovnih predstavnikov praprotnic in semenovk. |
|
ŽIVALSKI SISTEM |
|
|
|
|
|
|
|
OSNOVNI POJMI IZ EKOLOGIJE |
|
|
|
|
|
Spozna pomen ohranjanja gozdnega ekosistema. |
|
|
|
||
|
|
Razvija sposobnost za delo v skupini. |
10.VAJA (2uri): Živi svet prst. |
|
|
Spozna pomen varovanja vodnih ekosistemov. |
|
|
|
||
|
11. VAJA (2uri): Določanje rastlinskih vrst v gozdu. |
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
12. VAJA (2uri): Lišaji kot bioindikatorski organizmi. |
|
|
|
Razvija poklicno odgovornost. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Dendrologija |
|
|
|
|
|
Gojenje in varstvo gozdov |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|