Izobraževalni program: KMETOVALEC (šs)
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
IZDELKI DOMAČE OBRTI - izbirni predmet
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
35 |
35 |
|
3. |
|
||
skupaj |
35 |
|
35 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
UVOD |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija sposobnost razlikovanja obrti med seboj. Se zave pomena ohranjanja tipičnosti dela v domači obrti. Krepi zavest o pomenu obrtne dediščine, ki vnaša kakovost v sodobno življenje. |
|
PLETARSTVO |
|
|
|
|
|
Razvija pravilen odnos do pletarstva in do pletarskih izdelkov. Razvije zavest o pomenu okolju neškodljivega načina dela. |
Ogled: pletarska delavnica. |
IZDELKI IZ GLINE |
|
|
|
|
|
Krepi pravilen odnos do lončarstva. Razvija zavest o tradicionalnih načinih dela, ki pa omogočajo tudi sodobno ustvarjalnost. |
Ogled: lončarska delavnica. |
IZDELKI IZ LESA |
|
|
|
|
|
Razvija skrbnost in ekološko zavest pri delu z lesom. Razvija odgovornost za varno delo. |
Ogled: mizarska delavnica. |
TKANI IZDELKI |
|
|
|
|
|
Razvija ustvarjalnost pri uporabi in ponudbi tkanih izdelkov. |
Ogled: tkalnica. |
NEPOSREDNA IN POSREDNA PRODAJA |
|
|
|
|
|
Razvija inovativnost pri prodaji izdelkov s kmetije. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Znanja tega predmeta se vsebinsko povezujejo z znanji naslednjih predmetov: umetnost, družboslovje, gospodarsko poslovanje, praktični pouk.
Konkretno
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
|
|
|
Umetnost Družboslovje Gospodarsko poslovanje Praktični pouk |
|
|
|
|
|
|