Izobraževalni program: KMETOVALEC (šs)
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
RAČUNALNIŠTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
18 |
52 |
70 |
2. |
|
||
3. |
|
||
skupaj |
18 |
52 |
70 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnost v izvedbi |
INFORMATIKA |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Se zave nujnosti pravilnega rokovanja/uporabe. Razvija delovno in osebno odgovornost do lastnine. |
Stalna demonstracija z uporabo računalnika in prezentacijske opreme. Vaje: samostojno delo v računalniški učilnici z računalniki v lokalnem omrežju in dostopom do svetovnega spleta. |
RAČUNALNIK, SESTAVNI DELI IN PERIFERNE ENOTE |
|
|
|
|
|
Se zave praktičnosti računalnika kot orodja za obdelavo podatkov. |
|
PROGRAMSKA OPREMA |
|
|
|
|
|
Se zave, da je programska oprema avtorsko delo. |
|
OPERACIJSKI SISTEM |
|
|
|
|
|
Osvoji način dela z računalnikom. Se zave, da je za uresničitev najenostavnejšega ukaza potrebno programsko orodje. |
Demonstracija: uporaba računalnika in prezentacijske opreme. Vaja: samostojno delo v računalniški učilnici z računalniki v lokalnem omrežju z dostopom do svetovnega spleta. |
GRAFIČNI OPERACIJSKI SISTEM |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost in sistematičnost pri množici. Se zave pomena upravljanja s sodobnimi orodji za večjo učinkovitosti dela. |
|
POMOŽNA ORODJA V OPERACIJSKEM SISTEMU |
|
|
|
|
|
Razvija inovativnost s pomočjo najrazličnejših pripomočkov in kombinacij. |
|
UREJEVALNIK TEKSTA |
|
|
|
|
|
Razvija inovativnost in občutek za estetiko pri oblikovanju dokumentov. Se zave pozitivnega učinka estetsko izdelanega gradiva. Razvija nove možnosti. |
Demonstracija: uporaba računalnika in dobre prezentacijske opreme. Vaja: samostojno delo v računalniški učilnici z računalniki v lokalnem omrežju z dostopom do svetovnega spleta. |
PREGLEDNICA |
|
|
|
|
|
||
MREŽNA VEZAVA RAČUNALNIKA, ELEKTRONSKA POŠTA IN SVETOVNI SPLET |
|
|
|
|
|
Zave se nujnosti novih načinov komuniciranja. Razvija ustvarjalnost. |
Demonstracija: uporaba računalnika in dobre prezentacijske opreme. Vaje: samostojno delo v računalniški učilnici z računalniki v lokalnem omrežju z dostopom do svetovnega spleta. |
PROGRAMSKA ORODJA ZA KMETIJSTVO |
|
|
|
|
|
Se zave nujnosti uporabe razpoložljive programske opreme. |
Izdelava seminarske naloge. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Znanja tega predmeta se vsebinsko povezujejo z naslednjimi predmeti: matematika, kmetijski stroji, poljedelstvo, gospodarsko poslovanje in živinoreja.
Konkretno
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Matematika |
|
|
Kmetijski stroj Poljedelstvo Gospodarsko poslovanje Živinoreja |
|