Izobraževalni program: KMETOVALEC (šs)
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
REJA ŽIVALI - izbirni predmet
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
60 |
8 |
68 |
skupaj |
60 |
8 |
68 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
OSNOVE ZDRAVSTVENEGA VARSTVA DOMAČIH ŽIVALI |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Se zave poklicne odgovornosti za prirejo neoporečnih živalskih, proizvodov za prehrano in zdravje ljudi. Se zave osebne in poklicne odgovornosti za zdravje in počutje živali. Razvija sposobnost opazovanja. Razvija human odnos do živali. |
Ogledi: |
OSNOVE EKOLOŠKEGA KMETOVANJA |
|
|
|
|
|
Krepi ekološko zavest. Se zave pomena ekološkega kmetovanja za varstvo okolja in ohranjanja biotske raznovrstnosti. |
Ogled: ekološka kmetija. |
ŽIVALIM PRILAGOJENA VZREJA |
|
|
|
|
|
Se zave poklicne odgovornosti do pravilnega krmljenja za zdravje in počutje živali. Razvije odgovornost za prirejo neoporečnih živalskih proizvodov za prehrano ljudi. Razvija human odnos do živali. |
Ogled: živinorejska proizvodnja na ekološki kmetiji. |
PREPREČEVANJE IN ZDRAVLJENJE BOLEZNI |
|
|
|
|
|
Se zave osebne in poklicne odgovornosti za zdravje in počutje živali. |
Prikaz: evidenčni listi |
TRŽENJE NEOPOREČNIH ŽIVALSKIH PROIZVODOV |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost komuniciranja. Se zave posledic kršenja pravil. |
Ogledi: |
ALTERNATIVNE PANOGE ŽIVINOREJE |
|
|
|
Čebelarstvo |
|
|
|
|
|
Razvije human odnos do čebel. Krepi ekološko zavest. Razvija delovno odgovornost. |
Ogledi. |
Ribogojstvo |
|
|
|
|
|
Razvija boljše prehranjevalne navade. Razvija ekološko zavest. Se zave poklicne odgovornosti za varstvo voda. |
Ogled: |
Vzreja divjadi* |
|
|
|
* Dijakom se omogoči, da pripravijo referat, seminarsko nalogo, …
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Znanja tega predmeta se vsebinsko povezujejo z naslednjimi predmeti: matematika, poljedelstvo, živinoreja, računalništvo, kmetijski stroji.
Konkretno
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Živinoreja |
|
|
Poljedelstvo Živinoreja Kmetijski stroji |
|
|
Matematika Živinoreja Računalništvo Poljedelstvo |
|
|
Kmetijski stroji Živinoreja |
|