PREDMETNIK MIZAR (gluhi in naglušni dijaki in dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami) / SPI
PREDMETI |
1. letnik |
2. letnik |
3. letnik |
4. letnik |
SKUPNO |
||||
št. ur na |
št. ur na |
št. ur na |
št. ur na |
||||||
teden |
leto |
teden |
leto |
teden |
leto |
teden |
leto |
||
A - Splošno-izobraževalni predmeti |
|||||||||
Slovenščina |
4 |
140 |
3 |
105 |
3 |
105 |
4 |
136 |
486 |
Komunikacija |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
34 |
139 |
Slovenski znakovni jezik |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
34 |
139 |
Umetnost |
|
|
|
|
|
|
2 |
68 |
68 |
Matematika |
3 |
105 |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
68 |
313 |
Družboslovje |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
70 |
|
|
210 |
Športna vzgoja |
3 |
105 |
3 |
105 |
2 |
70 |
2 |
68 |
348 |
Skupaj A |
14 |
490 |
12 |
420 |
11 |
385 |
12 |
408 |
1703 |
|
|||||||||
B - Strokovno-teoretični predmeti |
|||||||||
Konstrukcije |
4 |
140 |
2 |
70 |
3 |
105 |
3 |
102 |
417 |
Tehnologija |
4 |
140 |
3 |
105 |
3 |
105 |
2 |
68 |
418 |
Varovanje okolja pri delu |
|
|
|
|
|
|
1 |
34 |
34 |
Stroji in naprave |
2 |
70 |
1 |
35 |
|
|
|
|
105 |
Računalništvo |
2 |
70 |
1 |
35 |
|
|
|
|
105 |
Gospodarjenje |
|
2 |
70 |
2 |
70 |
1 |
34 |
174 |
|
Skupaj B |
12 |
420 |
9 |
315 |
8 |
280 |
7 |
238 |
1253 |
|
|||||||||
C – Praktično izobraževanje |
|||||||||
Praktični pouk |
7 |
245 |
12 |
420 |
14 |
490 |
14 |
476 |
1631 |
Skupaj praktični pouk |
7 |
245 |
12 |
420 |
14 |
490 |
14 |
476 |
1631 |
|
|||||||||
Č – Praktično izobraževanje v delovnem procesu |
|||||||||
Delovna praksa |
|
|
|
|
|
72 |
|
|
72 |
|
|||||||||
D – Interesne dejavnosti |
|||||||||
Interesne dejavnosti |
|
96 |
|
96 |
|
96 |
|
64 |
352 |
|
|||||||||
Skupno število ur pouka (A+B+C) |
33 |
1155 |
33 |
1155 |
33 |
1155 |
33 |
1122 |
4587 |
Skupaj praktično izobraževanje (C+Č) |
|
245 |
|
420 |
|
562 |
|
476 |
1703 |
Št. ur izobraževanja v šoli (A+B+C+D) |
|
1251 |
|
1251 |
|
1251 |
|
1186 |
4939 |
Skupaj (A+B+C+Č+D) |
|
1251 |
|
1251 |
|
1323 |
|
1186 |
5011 |
|
|||||||||
Število tednov pouka |
|
35 |
|
35 |
|
35 |
|
34 |
139 |
Število tednov delovne prakse |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
2 |
Št. tednov interesnih dejavnosti |
|
3 |
|
3 |
|
3 |
|
2 |
11 |
Skupno število tednov izobraževanja |
|
38 |
|
38 |
|
40 |
|
36 |
152 |
Pojasnilo k predmetniku:
Tuj jezik se nadomesti s predmetoma komunikacija in slovenski znakovni jezik.
Delitev dijakov v skupine
Letnik |
Predmet |
Letno št. ur za vaje* |
Št. dijakov v |
1. |
Praktični pouk |
245 |
do 6 dijakov |
2. |
Praktični pouk |
420 |
do 4 dijakov |
3. |
Praktični pouk |
490 |
do 4 dijakov |
4. |
Praktični pouk |
476 |
do 4 dijakov |
* Vaje, pri katerih se dijaki delijo v skupine.
** V skladu z Odredbo o normativih in standardih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami (Ur. l. RS, št. 39/97 in 62/01).
Znanje, ki ga morajo imeti izvajalci posameznega predmeta
Predmet |
Izvajalec |
Znanje |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti |
Komunikacija |
učitelj |
visokošolska izobrazba defektologije surdo logo smeri |
Slovenski znakovni jezik |
učitelj |
višja oziroma visokošolska izobrazba z opravljenim izpitom za tolmača |
Matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz matematike ali lesarstva |
Umetnost |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz umetnosti ali umetnostne zgodovine |
Družboslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz zgodovine ali geografije ali sociologije |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje, |
Konstrukcije |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva, arhitekture ali strojništva |
Tehnologija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva |
Varovanje okolja pri delu |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva |
Stroji in naprave |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva ali strojništva |
Računalništvo |
učitelj
|
visokošolska izobrazba iz računalništva ali informatike |
Gospodarjenje |
učitelj |
visokošolska izobrazba lesarstva |
Praktični pouk |
učitelj |
višja ali srednja strokovna izobrazba iz lesarstva s predhodno poklicno izobrazbo za mizarja |
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti dopolnilno izobrazbo defektološke smeri in znanje slovenskega znakovnega jezika.
Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje optimalnega razvoja posameznega mladostnika
Individualna specialno pedagoška pomoč na področju slušne, govorne in jezikovne rehabilitacije.