Izobraževalni program: RUDAR
Sprejeto na 62. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 17. 12. 2002
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
Skupaj |
Teorija |
Vaje |
|
3. |
68 |
51 |
17 |
Skupaj |
68 |
51 |
17 |
* delitev dijakov v skupine
Dijaki:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
PREDSTAVITEV POJMA TRAJNOSTNI RAZVOJ Nastanek pojma (avtor), pomen pojma, planetarne okoljske razmere, antropogeni vplivi na okolje, okoljske posledice, kroženje snovi in energije v naravi.
SESTAVINE TRAJNOSTNEGA RAZVOJA Okolje kot življenjski prostor, okolje kot izvor surovin, okolje kot sprejemnik emisij. Gospodarstvo v povezavi s socialo in okoljem. Sociala, tretji temelj trajnostnega razvoja.
UPOŠTEVANJE NAČEL TRAJNOSTNEGA RAZVOJA PRI POSEGIH V OKOLJE S POSEBNIM OZIROM NA RUDARSTVO Princip trajnosti pri posegih v prostor, bolj trajnostni pristop k rudarjenju in premogovništvu, pomen upoštevanja naravnih omejitev.
Zahteve zakonodaje, skladne z načeli trajnostnega razvoja Pomen trajnostnega pristopa v zakonodaji, Zakon o varstvu okolja, Zakon o rudarstvu. |
Dijak:
|
Dijak:
|
|
Šterbenk, E: Šaleška jezera, Vpliv premogovništva na pokrajinsko preobrazbo Šaleške doline. Založništvo Pozoj, ERICo Velenje, Velenje 1999
Plut, D. Geografija vodnih virov. Filozofska fakulteta, Oddelek za geografijo. Ljubljana 2000.
Razni članki, seminarske in raziskovalne naloge v letih od 1986 do 2002 (več avtorjev)
Ustno, vaje.
Povezava s predmetom
PREDMET: Znanje:
GEOGRAFIJA Kroženje snovi v naravi
GEOLOGIJA Zgradba zemlje, tektonika, nastanek preperin
KEMIJA Kemijske lastnosti snovi
INFORMATIKA Informacijski sistem
PRAKTIČNI POUK Spremljanje procesov teoretično pridobljenega znanja