Izobraževalni program: ŠIVILJA-KROJAČ (šs)
Sprejeto na 35.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
ESTETIKA OBLAČENJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
10 |
25 |
35 |
2. |
20 |
50 |
70 |
3. |
30 |
38 |
68 |
skupaj |
60 |
115 |
173 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
1. letnik
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
UVOD V ESTETIKO |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Večja kritičnost in samokritičnost, motivacija, samozavest. Poečan občutek glede različnih oblikovnih vrednot. |
Pregled slikovnega gradiva s področja umetnosti, mode in oblačenja. |
SORAZMERJA ČLOVEŠKEGA TELESA |
|
|
|
|
|
Večja motivacija, samozavest pri skiciranju. Povečana natančnost opazovanja. Logičnost in doslednost pri skiciranju. |
Vaje: risanje človeškega telesa in posameznih delov. |
OSNOVE MODNEGA RISANJA |
|
|
|
|
|
Razvija spretnost pri risanju. Večja natančnost, kritičnost, samozavest. |
Vaje: |
LIKOVNI ELEMENTI IN OBLIKE |
|
|
|
|
|
Večja kritičnost, motivacija, kvaliteta izdelave skic. |
Vaje: |
BARVE |
|
|
|
|
|
Večja kritičnost, motivacija, kvaliteta izdelave skic. |
Vaje: |
LIKOVNA KOMPOZICIJA |
|
Večja motivacija, kvaliteta izdelave skic. Povečana kreativnost. |
Vaje: oblikovanje modnih skic in tehničnih risb. |
2. letnik
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Dijak |
Dijak |
||
OBLAČILA |
|
Večja kritičnost, odgovornost. Povečan občutek glede različnih oblikovnih vrednost. |
Pregled slikovnega gradiva. |
OSNOVNE OBLIKE OBLAČILNIH DETAJLOV |
|
|
|
|
|
Večja odgovornost, kritičnost, natančnost, spretnost. |
Vaje: risanje različnih oblik oblačilnih detajlov v šoli in doma. |
ŽENSKA OBLAČILA |
|
|
|
|
|
Večja natančnost pri skiciranju, kritičnost, samozavest. |
Vaje: risanje sodobnih tipov ženskih oblačil v šoli in doma. |
MOŠKA OBLAČILA |
|
|
|
|
|
Večja natančnost pri skiciranju, kritičnost, samozavest. |
Vaje: risanje sodobnih tipov moških oblačil v šoli in doma. |
OTROŠKA OBLAČILA |
|
Večja natančnost pri skiciranju, kritičnost, samozavest. |
Vaje: isanje sodobnih otroških oblačil v šoli in doma. |
ŠPORTNA OBLAČILA |
|
Večja natančnost pri skiciranju, kritičnost, samozavest. |
Vaje: risanje sodobnih športnih oblačil v šoli in doma. |
OPTIČNE KOREKCIJE RAZLIČNIH TIPOV POSTAVE |
|
|
|
|
|
Večja natančnost pri skiciranju, kritičnost, samozavest. Boljša komunikacija. |
Vaje: |
SISTEMATIZACIJA KONFEKCIJSKIH VELIKOSTNIH ŠTEVILK |
|
|
|
|
|
Večja natančnost, kritičnost, samozavest. |
Vaje: |
KATERE BARVE NAM NAJBOLJ PRISTAJAJO |
|
|
|
|
|
Večja kritičnost, samozavest. |
Vaje: |
KOREKTIVNO LIČENJE IN IZBIRANJE PRIČESKE |
|
|
|
|
|
Večja kritičnost, samozavest. |
Vaje: skiciranje različnih tipov obrazov in odgovarjajočih pričesk doma in v šoli. |
3. letnik
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
RAZVOJ UMETNOSTI IN OBLAČIL SKOZI STOLETJA |
|
|
|
|
|
Večja kritičnost, samozavest, odgovornost. Povečana komunikacija. |
Pregled slikovnega gradiva (knjige, diapozitivi, folije, reprodukcije, videokasete, …). Izdelava referatov posameznih obdobij in modnih slogov. |
OBLIKOVANJE OBLAČIL |
|
|
|
|
|
Večja natančnost pri skiciranju, pozornost pri oblikovanju, spretnost in prilagodljivost, samozavest, kritičnost, motivacija. |
Vaje: |
ESTETSKO OBLAČENJE IN OSEBNI SLOG |
|
Večja motivacija, kreativnost, samozavest, kritičnost, fleksibilnost. |
Vaje: |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktični pouk - konstrukcija krojev |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Poznavanje tekstilij |
|