PREDMETNIK ŠIVILJA - KROJAČ (gluhi in naglušni dijaki in dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami) / SPI
PREDMETI |
1. letnik |
2. letnik |
3. letnik |
4. letnik |
SKUPNO |
||||
št. ur na |
št. ur na |
št. ur na |
št. ur na |
||||||
teden |
leto |
teden |
leto |
teden |
leto |
teden |
leto |
||
A - Splošno-izobraževalni predmeti |
|||||||||
Slovenščina |
4 |
140 |
3 |
105 |
3 |
105 |
4 |
136 |
486 |
Komunikacija |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
34 |
139 |
Slovenski znakovni jezik |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
34 |
139 |
Matematika |
3 |
105 |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
68 |
313 |
Družboslovje |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
70 |
210 |
||
Športna vzgoja |
3 |
105 |
3 |
105 |
2 |
70 |
2 |
68 |
348 |
Skupaj A |
14 |
490 |
12 |
420 |
11 |
385 |
10 |
340 |
1635 |
B - Strokovno-teoretični predmeti |
|||||||||
Poznavanje tekstilij |
3 |
105 |
2 |
70 |
2 |
70 |
1 |
34 |
279 |
Estetika oblačenja |
1 |
35 |
1 |
35 |
2 |
70 |
2 |
68 |
208 |
Tehnologija |
3 |
105 |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
68 |
313 |
Računalništvo |
2 |
70 |
1 |
35 |
105 |
||||
Podjetništvo |
2 |
68 |
68 |
||||||
Osnove konstruiranja |
3 |
105 |
3 |
105 |
2 |
70 |
2 |
68 |
348 |
Skupaj B |
12 |
420 |
9 |
315 |
8 |
280 |
9 |
306 |
1321 |
C – Praktično izobraževanje v šoli |
|||||||||
Praktični pouk-konstrukcija krojev za ženska oblačila ali |
2 |
70 |
3 |
102 |
172 |
||||
Praktični pouk |
7 |
245 |
12 |
420 |
12 |
420 |
11 |
374 |
1459 |
Skupaj praktični pouk |
7 |
245 |
12 |
420 |
14 |
490 |
14 |
476 |
1631 |
Č – Praktično izobraževanje v delovnem procesu |
|||||||||
Delovna praksa |
72 |
72 |
|||||||
D – Interesne dejavnosti |
|||||||||
Interesne dejavnosti |
96 |
96 |
96 |
64 |
352 |
||||
Skupno število ur pouka (A+B+C) |
33 |
1155 |
33 |
1155 |
33 |
1155 |
33 |
1122 |
4587 |
Skupaj praktično izobraževanje (C+Č) |
245 |
420 |
562 |
476 |
1703 |
||||
Št. ur izobraževanja v šoli (A+B+C+D) |
1251 |
1251 |
1251 |
1186 |
4939 |
||||
Skupaj (A+B+C+Č+D) |
1251 |
1251 |
1323 |
1186 |
5011 |
||||
Število tednov pouka |
35 |
35 |
35 |
34 |
139 |
||||
Število tednov delovne prakse |
2 |
2 |
|||||||
Št. tednov interesnih dejavnosti |
3 |
3 |
3 |
2 |
11 |
||||
Skupno število tednov izobraževanja |
38 |
38 |
40 |
36 |
152 |
Pojasnilo k predmetniku:
Tuj jezik se nadomesti s predmetoma komunikacija in slovenski znakovni jezik.
Vsebine predmeta umetnost so integrirane v strokovno teoretični predmet estetika oblačenja.
*Praktični pouk se veže na izbrani poklic s področja šiviljstva.
Delitev dijakov v skupine
Letnik |
Predmet |
Letno št. |
Št. dijakov v |
1. |
Praktični pouk |
245
|
do 4 dijakov |
2.
|
Praktični pouk
|
420
|
do 4 dijakov |
3. |
- Praktični pouk-konstrukcija krojev za ženska oblačila - Praktični pouk-konstrukcija krojev za moška oblačila - Praktični pouk |
70 70 420
|
do 4 dijakov do 4 dijakov do 4 dijakov |
4. |
- Praktični pouk-konstrukcija krojev za ženska oblačila - Praktični pouk-konstrukcija krojev za moška oblačila - Praktični pouk
|
102 102 374
|
do 4 dijakov do 4 dijakov do 4 dijakov |
* Vaje, pri katerih se dijaki delijo v skupine
** V skladu z Odredbo o normativih in standardih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami (Ur. l. RS, št. 39/97 in 62/01).
Znanje, ki ga morajo imeti izvajalci posameznega predmeta
Predmet |
Izvajalec |
Znanje |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti |
Komunikacija |
učitelj |
visokošolska izobrazba defektologije surdo – logo smeri, |
Slovenski znakovni jezik |
učitelj |
višja oziroma visokošolska izobrazba z opravljenim izpitom za tolmača |
Matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz matematike, fizike, tekstilne tehnologije ali strojništva |
Družboslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz zgodovine, geografije ali sociologije |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
Poznavanje tekstilij |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz tekstilstva |
Estetika oblačenja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz modnega oblikovalstva |
Tehnologija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz tekstilne tehnologije ali tekstilne konfekcije |
Računalništvo |
učitelj
|
visokošolska izobrazba iz računalništva ali informatike ali visokošolska izobrazba iz tekstilstva, ki je vključevala v dodiplomskem programu najmanj 150 ur računalništva ali končan program za izpopolnjevanje iz informatike (računalništva) |
Podjetništvo |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ekonomije, podjetništva, organizacije dela ali tekstilstva |
Osnove konstruiranja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz tekstilne tehnologije ali tekstilne konfekcije |
Praktični pouk-konstrukcija krojev za ženska oblačila |
učitelj |
višja izobrazba iz tekstilne konfekcije s predhodno srednjo strokovno izobrazbo iz konfekcije ali konfekcijskega modeliranja |
Praktični pouk-konstrukcija krojev za moška oblačila |
učitelj |
višja izobrazba iz tekstilne konfekcije s predhodno srednjo strokovno izobrazbo iz konfekcije ali konfekcijskega modeliranja |
Praktični pouk |
učitelj |
višja izobrazba iz tekstilne konfekcije s predhodno srednjo strokovno izobrazbo iz konfekcije ali konfekcijskega modeliranja |
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti dopolnilno izobrazbo defektološke smeri in znanje slovenskega znakovnega jezika.
Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje optimalnega razvoja posameznega mladostnika
Individualna specialno pedagoška pomoč na področju slušne, govorne in jezikovne rehabilitacije.