Dijak/vajenec je zmožen:
- pripraviti delovno mesto,
- se ustrezno urediti,
- naročati in obveščati stranke,
- sprejeti in se posvetovati s stranko o želeni storitvi,
- izbrati in ustrezno zaščititi stranko glede na izvedbo storitve,
- stranki pojasniti in strokovno utemeljiti izbor storitve, izdelkov in preparatov ter pripomočkov,
- organizirati in časovno ustrezno načrtovati delo,
- predvideti čas posamezne storitve,
- predvideti in izbrati količino preparatov in drugega materiala glede na storitev,
- predstaviti slikovne informacije (uporabno pri določeni stranki),
- pripraviti in obdelati računalniške informacije (vezano na stroko),
- kontrolirati kakovost, učinkovitost ter ekonomičnost opravljenega dela,
- komunicirati s stranko, sodelavci in poslovnimi partnerji,
- sodelovati v timu,
- spremljati strokovne novosti,
- pripraviti kalkulacijo storitve,
- izpolnjevati in voditi kartoteko o opravljenih storitvah.
Dijak:
- pozna zakonske odredbe za frizersko dejavnost,
- pozna in upošteva predpise o varnosti in zdravju pri delu,
- pozna načela poslovnega komuniciranja,
- razume pomen sodelovanja v timu,
- pozna in upošteva pravice stranke,
- zna izračunati kalkulacije frizerskih stortiev ter voditi razne evidence,
- pozna in uporablja osnovne in specialne vrste programske opreme,
- pozna in uporablja sodobno specialno in informacijsko tehnologijo,
- pozna bioritem človeka in njegove zakonitosti,
- pozna elemente organizacije dela (z upoštevanjem strank in zaposlenih),
- pozna časovne normative za izvedbo posameznih storitev in količinske normative za uporabo preparatov,
- zna izračunati minimalne in optimalne stroške,
- pozna elemente kakovosti ter tehnike evalvacije in samoevalvacije dela,
- spremlja svetovne modne smernice.
. |
Dijak/vajenec je zmožen:
- upoštevati psihološke in sociološke vidike zdravja,
- upoštevati osebno higieno in higieno okolja ter estetiko, za ohranjanje psihofizičnega zdravja,
- spoznati načine in sredstva za higieno telesa, obleke in obutve,
- odgovorno skrbeti za svoje zdravje, zdravje strank in sodelavcev,
- zagotavljati zdravo in varno delo,
- predvideti možne nezgode na delovnem mestu in se usposobiti za nudenje osnov prve pomoči,
- predvideti možne poklicne bolezni in okvare ( hrbtenica, stopala, krčne žile, alergije, vid, sluh.),
- razvijati svojo osebnost,
- se ravnati skladno z delovno disciplino,
- prevzeti osebno odgovornost za svoje strokovno delo,
- delati skrbno, natančno in zanesljivo,
- sprejeti odločitve,
- tolerirati in imeti pozitiven, spoštljiv odnos do ljudi, upoštevati
stranko kot osebnost,
- biti pošten in etičen do strank,
- razumeti potrebe in želje strank,
- biti strpen do potreb drugih in drugačnih,
- biti podjeten, dinamičen, iniciativen, samostojen,
- obvladovati čustveno izražanje,
- obvladovati pritiske (časovne omejitve, tveganje, negotovost),
- razumeti pomen sposobnosti, znanja in motivacije za delo,
- upoštevati ekonomiko, organizacijo in strategije za delo,
- predvideti začrtano dejavnost in iskati racionalne rešitve,
- načrtovati svoje delo in se uskladiti v timu,
- timsko delati in si prizadevati za dobro počutje v delovnem okolju,
- vstopiti na trg,
- delati strokovno, hitro, učinkovito in ekonomično,
- smiselno oceniti stroške poslovanja,
- vrednotenotiti opravljeno delo,
- delati z viri in podatki ter se pripravljati za vseživljensko učenje,
- kritično zavrniti stereotipe, ki se vežejo na poklic frizerja.
.
|