SREDNJE POKLICNO IZOBRAŽEVANJE

Izobraževalni program:TAPETNIK

KATALOG ZNANJA

Ime vsebinskega sklopa

NIZKO BLAZINJENJE

Katalog znanja je določil Strokovni svet RS za poklicno in strokovno izobraževanje na 88. seji 16.12.2005

Usmerjevalni cilji

Dijak / Vajenec bo zmožen:

Poklicne kompetence

OZNAKA

VSEBINSKI SKLOP:NIZKO BLAZINJENJE

RAVEN PRIDOBIVANJA KOMPETENCE

Poklicne kompetence

 

 

 

NIB1

Konstruiranje nizko blazinjenega izdelka

 

RUTINSKA RAVEN

 

NIB2

Izdelava nizko blazinjenega izdelka

 

RUTINSKA RAVEN

 


Operativni cilji

Poklicna kompetenca

NIB1- Konstruiranje nizko blazinjenega izdelka

CILJI

CILJI KLJUČNIH KVALIFIKACIJ

Dijak/vajenec:

  • skicira izdelek
  • izbere vrsto blazine, ustrezno ogrodje, vzmetno osnovo, ustrezen polnilni in prevlečni material
  • nariše konstrukcijsko dokumentacijo ob upoštevanju lastnosti izbranih materialov
  • nariše kosovnice za izdelek
  • napiše tehnični opis
  • izdela predkalkulacijo izdelka

Dijak/vajenec:

  • tvori ustrezna, razumljiva in jezikovno pravilna ustna in pisna besedila 
  • uporablja osnovne matematične funkcije in reševanja matematičnih problemov
  • razvija logično mišljenje, sklepanje, vrednotenje in utemeljevanje
  • s pomočjo informacijske tehnologije pripravi podatke, jih obdela in predstavi v primerni obliki
  • uporablja različne vire podatkov

NIB2- Izdelava nizko blazinjenega izdelka

CILJI

CILJI KLJUČNIH KVALIFIKACIJ

Dijak/vajenec:

  • izdela nizko blazinjen izdelek
  • izbere ustrezen tehnološki postopek
  • preveri ustrezno ogrodje in izvede morebitna manjša popravila
  • glede na načrt izbere ustrezno osnovo, polnilni in prevlečni material
  • skroji, pripravi in pritrdi osnovo, polnilni in prevlečni material
  • zmontira izdelek z dodatki
  • izpolni in vodi delovno dokumentacijo

Dijak/vajenec:

  • pozna in upošteva predpise s področja varstva in zdravja pri delu
  • sodeluje v pogovoru, upoštevajoč načelo ustreznosti, razumljivosti in jezikovne pravilnosti
  • razvija sposobnost za natančno, gospodarno in varno delo
  • tvori ustrezno razumljiva in jezikovno pravilna ustna in pisna besedila
  • analizira in ovrednoti opravljeno delo
  • predstavi svoje delo skupini, staršem, strankam