SREDNJE POKLICNO IZOBRAŽEVANJE

Izobraževalni program: TAPETNIK

KATALOG ZNANJA

Ime vsebinskega sklopa

VISOKO BLAZINJENJE

Katalog znanja je določil Strokovni svet RS za poklicno in strokovno izobraževanje na 88. seji 16.12.2005

Usmerjevalni cilji:

Dijak / Vajenec bo zmožen:

Poklicne kompetence

OZNAKA

VSEBINSKI SKLOP: VISOKO BLAZINJENJE

RAVEN PRIDOBIVANJA KOMPETENCE

Poklicne kompetence

 

 

 

VIB1

Konstruiranje blazinjenega fotelja

 

RUTINSKA RAVEN

 

VIB2

Izdelava blazinjenega fotelja

 

RUTINSKA RAVEN

 

Operativni cilji

Poklicna kompetenca
VIB1–Konstruiranje blazinjenega fotelja

CILJI

CILJI KLJUČNIH KVALIFIKACIJ

Dijak/vajenec:

  • skicira fotelj
  • izbere ustrezno ogrodje, vzmetno osnovo, ustrezen polnilni in prevlečni material
  • nariše konstrukcijsko dokumentacijo z upoštevanjem lastnosti izbranih materialov in oblik prevlačenja
  • nariše kosovnice za izdelek
  • napiše tehnični opis
  • izdela predkalkulacijo izdelka
  • izdela skico in načrt ogrodja

Dijak/vajenec:

    • upošteva ergonomske zakonitosti pri idejnih zasnovah izdelka
    • tvori razumljiva, jezikovno pravilna ustna in pisna besedila
    • s pomočjo informacijske tehnologije zbira podatke, jih uredi in pregledno predstavi ter uporabi pri izdelavi tehnološke dokumentacije izdelka
    • uporablja osnovne matematične funkcije in rešuje matematične probleme
    • komunicira in reševati probleme
    • razvija logično mišljenje, sklepanje, vrednotenje in utemeljevanje

Poklicna kompetenca
VIB2- Izdelava blazinjenega fotelja


Dijak/vajenec:
  • preveri ustrezno ogrodje in izvede morebitna manjša popravila
  • glede na načrt izbere ustrezno osnovo, polnilni in prevlečni material
  • izračuna porabo materialov
  • izbere ustrezna orodja, strojčke in stroje
  • ukroji, pripravi in pritrdi osnovo, polnilni in prevlečni material
  • zmontira izdelek z dodatki
  • izpolni in vodi delovno dokumentacijo

Dijak/vajenec:

  • komunicira in rešuje probleme
  • pozna in upošteva predpise s področja varstva in zdravja pri delu
  • pridobiva različne informacije ter bogati svojo osebno in poklicno življenje, dobljene podatke uporabi pri delu
  • tvori razumljiva in jezikovno pravilna ustna in pisna besedila
  • analizira in vrednoti opravljeno delo
  • predstavi svoje delo skupini
  • razvija strokovnost, poklicno odgovornost, ustvarjalnost in kritičnost
  • sprejema odgovornost za opravljeno delo

INTEGRACIJA CILJEV

Integracija ciljev ključne kvalifikacije naravoslovje je izpeljana tako, da je oblikovana nova, dopolnjena in zaključena celota, ki zahteva smiselno nadgrajevanje  in dopolnjevanje ciljev.

Učitelj posameznega vsebinskega sklopa in učitelj naravoslovja timsko načrtujeta, izvajata in vrednotita delo in pri tem upoštevata vse cilje, zapisane v obeh katalogih znanja, ter jih izvajata tako, da se smiselno dopolnjujejo.

Učni sklopi, ki so integrirani v vsebinski sklop VISOKO BLAZINJENJE

Delovanje človeškega telesa in varovanje zdravja