Izobraževalni program: ELEKTROTEHNIK RAČUNALNIŠTVA
Sprejeto na 58. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 7. 6. 2002
RAČUNALNIŠTVO IN DOKUMENTIRANJE
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
|
1. |
70 |
70 |
140 |
skupaj |
70 |
70 |
140 |
Dijaki:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijak | Dijak | ||
Operacijski sistemi
|
|
|
|
Urejevalnik besedil |
|
|
|
Elektronske preglednice |
|
|
|
Elektronske predstavitve |
|
|
|
Obdelava slik |
|
|
|
Medmrežje in elektronska pošta |
|
|
|
Urejevalnik spletnih strani |
|
|
|
Osnove programiranja |
|
|
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Naloge na ustnem preverjanju so zastavljene širše in splošnejše, da se ugotovi razumevanje principov in zakonitosti, poznavanje in izbire metode reševanja problemskih nalog in uporabnost teoretičnih znanj v konkretni problemski situaciji pri delu v laboratoriju in pri praktičnem delu.
Pri ocenjevanju izdelkov se ocenjuje razumevanje in upoštevanje navodil, samostojnost pri delu, inovativnost in alternativne rešitve kot povezovanje znanja. Pri ocenjevanju usposobljenosti za delo z računalnikom se preverja in ocenjuje poznavanje temeljnih opravil, operacij posameznih programskih orodij in spretnosti. Dijak mora poleg verbalnega sporočanja o namenu in uporabnosti programskega orodja pokazati tudi konkretno usposobljenost za uporabo orodja.
Pri reševanju problemskih nalog dovoljujemo in navajamo dijake na uporabo priročne literature, pomoči, priročnikov in drugih pripomočkov .
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
Predmet |
Znanja |
|
|
Matematika |
|
|
Fizika |
|
|
Osnove elektrotehnike |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Matematika |
|