Izobraževalni program: FOTOGRAFSKI TEHNIK
Sprejeto na 36.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
FOTOGRAFSKO SNOVANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
70 |
70 |
|
2. |
70 |
70 |
|
3. |
70 |
70 |
|
4. |
68 |
68 |
|
skupaj |
|
278 |
278 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja v izobraževalnem programu dijaki:
1. LETNIK
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
UVOD V FOTOGRAFSKO SNOVANJE |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Pridobi samozaupanje pri samostojnem reševanju zastavljenih problemov. |
|
FOTOGRAM |
|
|
|
|
|
Vaja |
|
ORGANIZACIJA VIDNIH ZAZNAV |
|
|
|
|
|
Se zave pomena čutov, čustev in razuma v celostnih zaznavah dogodkov v okolju. |
|
LIKOVNI ELEMENTI ALI IZRAZNE PRVINE |
|
|
|
|
|
Razvija motivacijo in vztrajnost za osebnostni razvoj. |
|
TISKANI MEDIJI IN JEZIK FOTOREPORTAŽE |
|
|
|
|
|
Razvija ter pridobiva pogum in samozavest pri snemanju. |
Vaja |
GLOBINSKA VODILA (prostorski ključi) |
|
|
|
|
|
Vaja |
|
SVETLOBA |
|
|
|
|
|
Razvija in ceni odgovornost do opreme in lastnega dela. |
Vaja |
LIKOVNI ELEMENT BARVA IN BARVNA TEORIJA |
|
|
|
|
|
2. LETNIK
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
SNEMANJE STATIČNIH MOTIVOV |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razume osnovne pojme gradnje slike, glede na prostor. |
Vaja |
BARVNA TEORIJA |
|
|
|
|
|
Razvija čut natančnega opazovanja svetlostnih in barvnih vrednosti v danem motivu. |
Vaja |
REPORTAŽA |
|
|
|
|
|
Razvija komunikativne sposobnosti in spozna tudi nujnost hitrih odločitev med samim snemanjem. |
Vaja |
BARVNA TEORIJA |
|
|
|
|
|
Občuteno razvije smisel za barve in naravnanost k pozornemu opazovanju in delovanju v okolju. |
Vaja |
ODNOS MED VIZUALNIM IN LIKOVNIM |
|
|
|
|
|
||
REPRODUKCIJA |
|
|
|
|
|
Razvija smisel, odgovornost in natančnost glede vrednotenja in primerjave originalne predloge z reprodukcijo. Odgovorno ravna z zaupanimi mu likovnimi in drugimi deli, ki so predmet reprodukcije. |
Vaja |
NOČNI POSNETKI |
|
|
|
|
|
Pridobi sposobnost reševanja problemov snemanja svojevrstnih nočnih motivov. |
Vaja |
LIKOVNA MORFOLOGIJA |
|
|
|
|
|
||
UPORABA RAZLIČNIH OBJEKTIVOV IN PERSPEKTIVA |
|
|
|
|
|
Razvija vztrajnost pri iskanju rešitev. |
Vaja |
PODROČJA – ZVRSTI FOTOGRAFIJE |
|
|
|
|
|
Etika Razvija vztrajnost, odločnost in dgovornost pri načrtovanju dela. Razvija kooperativen odnos do sodelavcev pri timskem delu. Sprejema in razvija vedenjske vzorce pri delu s strankami in se uči strpnosti. Se zaveda svoje vloge in vsakega posameznika v verigi, ki sodeluje v procesu izvedbe naročil. |
3. LETNIK
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
LIKOVNA MORFOLOGIJA - morfologija naravnih oblik |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija raziskovalen in pozitiven odnos do narave in beleženja te iz različnih vidikov fotografsko in človeško občutljivih tem. Doživljajsko in oblikotvorno sprejema naravo kot neizčrpen vir navdihov in motivov. |
|
FOTOGRAFIKA |
|
|
|
|
|
Spoznava male skrivnosti nakopičenih izkušenj oblikovalcev in fotografov ter utrjuje lastno samozavest. |
Vaja |
SVETLOMER |
|
|
|
|
|
Razvija poklicno prožnost ob reševanju vedno novih problemov. |
Vaja |
KOMERCIALNA FOTOGRAFIJA |
|
|
|
|
|
Goji in razvija estetski čut do fotografskega oblikovanja. Zaveda se odgovornosti do naročnika. Razvija in uveljavlja poti lastne kreativnosti. |
Vaja |
PORTRET |
|
|
|
|
|
Razvija profesionalni pristop v komunikaciji s strankami (naročniki). |
Vaja |
SINTAKSA LIKOVNE KOMPOZICIJE |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost reševanja nasprotij in uravnoteženega delovanja. |
4. LETNIK
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
SINTAKSA LIKOVNE KOMPOZICIJE |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
||
FORMALNA ANALIZA LIKOVNIH IN FOTOGRAFSKIH DEL |
|
|
|
|
|
Vaja |
|
FOTOGRAFSKA PRODUKCIJA KOT OBLIKA KOMUNIKACIJE |
|
|
|
|
|
Znanje uporabi pri krepitvi razvoja lastne kreativnosti. |
|
OBLIKOVANJE IN OPREMA FOTOGRAFIJ |
|
|
|
|
|
Se nauči strpnosti ter tvornega sodelovanja v skupini, ki sledi istemu cilju. Suvereno signira svoja fotografska dela. Oddelek v celoti razstavi svoje dosežke v javnosti. Utrjuje samozavest, kritičnost in strpnost. |
Skupinsko delo |
SLOG ALI STIL V FOTOGRAFIJI |
|
|
|
|
|
||
Korekture strokovnega projektnega dela s seminarsko nalogo (skozi celo leto). |
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Tehnologija procesov |
|
|
Fotografska tehnika |
|
Informatika |
|
|
|
Novi mediji |
|
Fotografska tehnika |
|
|
Tehnologija procesov |
|