Izobraževalni program: GEODETSKI TEHNIK
Sprejeto na 40.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 30. 6. 2000
FOTOGRAMETRIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
|
||
4. |
68 |
68 |
136 |
skupaj |
68 |
68 |
136 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Dijak |
Dijak |
||
Fotogrametrija |
|
Spozna povezanost fotogrametrije kot geodetske metode z matematiko in opisno geometrijo. |
|
Značilnosti FTG kot metode izmere in primerjava s klasičnimi geodetskimi metodami |
|
Povezuje fotogrametrijske metode izmere z izsledki in potrebami drugih panog. |
|
Elementi centralne projekcije |
|
|
|
|
|
Pozna pomembnosti prostorske predstave. |
|
Fotografski posnetek |
|
|
|
|
|
Spozna pomen povezovanja znaj različnih strokovnih področij. Pridobiva občutek za vestnost in natančnost. Spozna pomen uporabe tehničnih sredstev v stroki. |
Vaja: izdelava geometričnega modela z označbami karakteristične točke in premice. |
Stereoskopsko opazovanje in merjenje |
|
|
|
|
|
Razvija poklicno identifikacijo in natančnost. Spozna povezave stereogledanja s spoznanji o delovanju človeških oči. |
Vaja: |
Terestrično in aerosnemanje |
|
|
|
|
|
Spozna pomen tehnike in s tem pogojenih metod in postopkov. Spozna pomen načrtovanja in organiziranja dela. |
Ponazoritev: prospekti snemalne opreme. |
Izvrednotenje posnetkov |
|
|
|
|
|
Razvija čut za natančnost in sistematičnost. |
|
Analogno izvrednotenje stereopara |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za primerjanje in vrednotenje. |
Prikaz: ogled av kasete. |
Analogni instrumenti |
|
|
|
|
|
Razvija strokovni sistematični pristop do dela z instrumenti. |
Vaja: |
Topografsko kartiranje - postopki |
|
Razvija strokovno samozavest, sistematičnost in natančnost pri delu. |
|
Napake |
|
|
|
|
|
Razvija kritičen odnos do napak. Spozna meje natančnosti izvrednotenja in vpliv napak pri različnih postopkih. Spozna pomen natančnega in odgovornega dela. |
|
Analitično izvrednotenje |
|
Razvija čut za odgovornost za rezultat pri izpeljavi postopkov. |
|
Enoslikovna fotogrametrija |
|
|
|
|
|
Razvija čut za kritično presojo. Pridobiva poklicno samozavest. |
Demonstracija: slike in sheme inštrumentov. |
Približni postopki metričnega izvrednotenja |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost za uporabo znanj v vsakdanjem življenju. Razvija natančnost in sistematičnost. |
|
Oslonilne točke |
|
|
|
|
|
Razvija sistematičnost pri delu. |
|
Aerotriangulacija |
|
|
|
|
|
Spozna pomen razvoja računalništva pri izvajanju aerotriangulacije. Spozna povezanost fotogrametrije z drugimi panogami. |
|
Nemetrično izvrednotenje |
|
|
|
|
|
Spozna povezanost fotogrametrije z drugimi panogami. |
|
Globalni pozicijski sistem |
|
|
|
|
|
Spozna vlogo satelitske tehnologije v razvoju geodezije. |
|
Digitalna fotogrametrija |
|
Spozna povezanost fotogrametrije s sodobnimi tehnologijami. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Geodezija |
|
|
Opisna geometrija Matematika |
|
|
Matematika |
|
|
Geodezija |
|
|
Matematika Matematika |
|
|
Geodezija |
|