Izobraževalni program: GEODETSKI TEHNIK
Sprejeto na 40.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 30. 6. 2000
GEODEZIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
105 |
105 |
|
2. |
140 |
140 |
|
3. |
140 |
140 |
|
4. |
170 |
170 |
|
skupaj |
555 |
|
555 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
GEODEZIJA |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Spozna vloge geodetske stroke v družbi. |
|
MERSKI SISTEMI |
|
|
|
|
|
Pridobiva občutek za velikost posameznih enot in njihovo vrednotenje. |
|
MERILA |
|
|
|
|
|
Razvija čut za orientacijo in prostorsko predstavljivost pri uporabi kart na terenu. |
|
PREPROSTA GEODETSKA ORODJA |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za natančnost in oceno natančnosti pri meritvah. |
|
LIBELE |
|
|
|
|
|
Razvija čut za natančnost. |
|
OSNOVE OPTIKE |
|
|
|
|
|
Spozna nujnost povezovanja teoretičnega in praktičnega znanja. |
|
TEODOLIT |
|
|
|
|
|
Razvija čut za samostojnost in odgovornost pri delu. |
|
GAUSS-KRUGERJEVA PROJEKCIJA IN KOORDINATNI SISTEM |
|
|
|
|
|
Razvija prostorsko predstavljivost. |
|
MREŽE GEODETSKIH TOČK |
|
|
|
|
|
Se navaja na princip "iz velikega v malo". |
|
KOORDINATNI RAČUN |
|
Pridobiva občutek za potrebno natančnost pri preračunavanju števil. |
|
POLIGONSKA MREŽA |
|
|
|
|
|
Razvija čut za natančnost pri delu. |
|
LINIJSKA MREŽA |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost in sistematičnost pri delu. |
|
ORTOGONALNA IZMERA |
|
|
|
|
|
Pridobiva občutek za natančnost detajlne izmere. |
|
NAPAKE (POGREŠKI) MERJENJ |
|
|
|
|
|
Pridobiva občutek za vrednotenje natančnosti merjenj. |
|
NIVELIRANJE |
|
|
|
|
|
Pridobi občutek za delo z merilnimi instrumenti. Razvija občutek za odgovornost in natančnost pri delu. |
|
UPODABLJANJE RELIEFA |
|
|
|
|
|
Pridobiva občutek za prostorsko predstavljivost različnih oblik terena. |
|
TAHIMETRIJA |
|
|
|
|
|
Razvija prostorsko predstavljivost. |
|
RAZDALJEMERI |
|
|
|
|
|
Razvije čut za natančnost. Razume pomen natančnega merjenja razdalj. |
|
UREZI |
|
|
|
|
|
Razvija sistematičnost in natančnost pri delu. |
|
GRAFIČNA IZMERA |
|
|
|
|
|
Pridobi občutek za delo z merilnimi instrumenti. |
|
OSNOVE MATEMATIČNE STATISTIKE |
|
|
|
|
|
Pridobi občutek za vpliv natančnosti meritev na natančnost rezultatov. |
|
MATRIKE |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za natančnost. |
|
OBLIKA IN VELIKOST ZEMLJE |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost vrednotenja rezultatov pridobljenih po različnih metodah. |
|
TRIANGULACIJA |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za natančnost in oceno napak. |
|
PRAKTIČNA GEODEZIJA |
|
|
|
|
|
Spozna pomen dobrega sodelovanja s projektanti in izvajalci Razvija občutek za oceno napak, ki nastajajo pri načrtovanju in gradnji objekta. |
|
ZAKOLIČEVANJE |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost analitičnega mišljenja pri reševanju praktičnih problemov. Razvija poklicno samozavest. |
|
RAČUNANJE KUBATUR ZEMELJSKIH DEL |
|
Razvija sposobnost realnega vrednotenja količin. |
|
GEODETSKA DELA V GRADBENIŠTVU |
|
|
|
|
|
Spozna pomen sodelovanja geodezije kot vede v gradnji objekta. Spozna pomen dobrega sodelovanja in timskega dela projektantov, izvajalcev in geodetov. |
|
TRIGONOMETRIČNO VIŠINOMERSTVO |
|
Razvija čut za natančnost in sistematičnost. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Snov celotnega predmeta je tesno povezana s predmetom praktični pouk.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Matematika |
|
|
Fizika |
|
|
Izdelava geodetskih načrtov |
|
|
Matematika |
|
|
Izdelava geodetskih načrtov |
|
|
Fizika |
|
|
Matematika |
|
|
Kataster |
|
|
Matematika |
|