Izobraževalni program: GEODETSKI TEHNIK
Sprejeto na 40.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 30. 6. 2000
KATASTER
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
70 |
70 |
140 |
4. |
|
||
skupaj |
70 |
70 |
140 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Dijak |
Dijak |
||
UVOD |
|
Pridobi spoznanje povezanosti katastra z ostalimi strokovnimi predmeti geodezije. Dobi vpogled v obsežnost dejavnosti na področju katastra. |
|
ZGODOVINSKI PREGLED IN RAZVOJ KATASTRA |
|
||
STARI KATASTRI, METODE IZMERE IN KOORDINATNI SISTEMI |
|
|
|
|
|
Spozna pomen starih katastrov in povezuje stare evidence o nepremičninah z novimi. |
Ogled teh evidenc v arhivu Slovenije (dijak napiše poročilo). |
NUMERIČNE METODE IZMERE, G.-K. KOORDINATNI SISTEM IN IZDELAVA KATASTRSKIH NAČRTOV |
|
S pridobljenim znanjem spozna uporabnost načrtov in kart. |
|
AVTOMATIZIRANI POSTOPKI |
|
|
|
|
|
Spozna pomen in prednost avtomatske obdelave podatkov. |
Ogled evidenc na geodetski izpostavi Ljubljana (dijak napiše poročilo). |
IZRAČUN POVRŠIN PARCEL |
|
Razvije čut za odgovornost pravilnega izračuna, pozna površine parcel. |
Vaja: preizkus računanja površin. |
KATASTRSKA KLASIFIKACIJA IN VODENJE VRST RABE ZEMLJIŠČ V ZEMLJIŠKEM KATASTRU |
|
|
|
|
|
Razvija čut odgovornosti pri določanju vrste rabe. |
|
OPERAT ZEMLJIŠKEGA KATASTRA |
|
|
|
|
|
Spozna pomembnost podatkov za lastnike nepremičnin in za strokovno delo. |
Vaja: izdela elaborat parcelarizacije. |
VZDRŽEVANJE ZEMLJIŠKEGA KATASTRA |
|
|
|
|
|
Na osnovi spoznanj pridobiva poklicno identifikacijo. Razvija čut za odgovornost pri delih vzdrževanja zemljiškega katastra. Spozna nujnost povezovanja teoretičnega in praktičnega znanja. |
|
UPRAVNI POSTOPKI PRI VZDRŽEVANJU ZEMLJIŠKEGA KATASTRA |
|
|
|
|
|
Razvija komunikativnost in pozitiven odnos do dela s strankami. Razvija odgovornost ob obveznosti spoštovanja predpisov. |
Ogled operata zemljiške knjige na sodišču v Ljubljani (dijak napiše poročilo o ogledu in naredi lustrum). |
ZEMLJIŠKA KNJIGA |
|
|
|
|
|
Razvija čut za odgovornost, natančnost in sistematičnost pri delu. |
Ogled operata zemljiške knjige na sodišču (dijak izdela poročilo o ogledu in naredi lustrum). |
AGRARNE OPERACIJE |
|
|
|
|
|
Spozna povezanost z drugimi strokovnimi področji Spozna vpliv ag.rarnih posegov na okolje. |
|
KATASTER KOMUNALNIH VODOV IN NAPRAV (KKN) |
|
|
|
|
|
Razvija logično mišljenje pri zasnovi sistemov. Razvija natančnost in sistematičnost pri delu. |
|
DRUGE GEODETSKE EVIDENCE |
|
|
|
|
|
Pozna povezanost posameznih geodetskih evidenc med seboj in vpetost le teh v večje sisteme. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Ekonomija |
|
|
Geodezija |
|
|
Praktični pouk |
|