Izobraževalni program: GEODETSKI TEHNIK
Sprejeto na 40.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 30. 6. 2000
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
140 |
140 |
|
2. |
105 |
105 |
|
3. |
140 |
140 |
|
4. |
136 |
136 |
|
skupaj |
|
521 |
521 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnost v izvedbi |
Risanje s svinčnikom |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Navaja se na preciznost, pedantnost in spoznava posebnosti geodetskega risanja. Razvija vztrajnost pri delu. |
Vaja: |
Tehnična pisava |
|
|
|
|
|
Razvija čut za natančnost pri delu, estetiko in urejenost. |
Vaja: pisanje besedil s področja stroke s poudarkom na stacioniranju znakov različnih velikosti. |
Risanje s tušem |
|
|
|
|
|
Se navaja na natančnost pri geodetskem risanju. Pridobiva poklicno samozavest. |
Vaje: |
Delo z geodetskim orodjem |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost pri delu. Razvija čut za delo v skupini. |
Vaje na terenu. |
Grafična merila in noniji |
|
|
|
|
|
Spozna pomen natančnosti izvedenih meritev. Razvija odgovoren odnos do uporabe rezultatov meritev. Razvija pozitiven odnos do delovne discipline. |
|
Libela |
|
|
|
|
|
Razvija odgovornost za delo z merilnimi instrumenti. Razvija sistematičnost in samostojnost pri delu. Pridobiva natančnost in ročne spretnosti. |
Vaja: določanje višinskih točk ter ravnin s cevno in dozno libelo. |
Teodolit |
|
|
|
|
|
Razvija odgovornost za delo z merilnimi instrumenti. Razvija sistematičnost, natančnost in samostojnost pri delu. |
Vaje na terenu. |
Skiciranje terena |
|
|
|
|
|
Razvija veščino skiciranja. Razvija prostorsko predstavljivost in samostojnost. Razvija občutek za skupinsko delo. |
Vaje na terenu. Skiciranje po modelu, |
Poligon |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost in sistematičnost pri delu. Pridobi občutek za vrednotenje rezultatov meritev. |
Vaja: izdelava elaborata, ki vsebuje skico poligonske mreže, topografije poligonskih točk, izračun poligona in tehnično poročilo. |
Ortogonalna izmera |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost in sistematičnost pri delu. Razvija prostorsko predstavljivost. Razvija občutek za skupinsko delo. Razvija čut za odgovornost pri izvajanju skupinskih nalog. |
Skupina dijakov, izdela elaborat ortogonalne izmere, ki vsebuje topografije poligonskih točk, skico linijske mreže, detajlne skice, podatke o ortogonalni izmeri in detajlnemu nivelmanu, izračun koordinat linijskih in detajlnih točk ter tehnično poročilo. |
Niveliranje |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost in sistematičnost pri delu. Pridobi občutek za vrednotenje rezultatov meritev. Pridobiva motivacijo za širjenje področja poklicnih znanj. |
Vaje na terenu. |
Reichenbachov razdaljemer |
|
|
|
|
|
Pridobi ustrezen odnos do dela z merilnimi instrumenti. Pridobi občutek za vrednotenje rezultatov meritev. Razvija samostojnost. |
Vaje na terenu. |
Avtoredukcijski tahimeter |
|
|
|
|
|
Pridobi ustrezen odnos do dela z merilnimi instrumenti. Pridobi občutek za vrednotenje rezultatov meritev. |
Vaje na terenu ali v delavnici. |
Polarna izmera |
|
|
|
|
|
Spozna pomembnost medsebojne kontrole. Razvija čut za odgovornost in samozavest. Razvija sposobnost sodelovanja v delovni skupini. |
Skupina dijakov izdela elaborat polarne izmere, ki vsebuje skico poligonske mreže, detajlne skice, topografije poligonskih točk, zapisnika razvijanja poligonske mreže in polarne izmere, izračun poligona in koordinat detajlnih točk, kartiranje podatkov izmere in tehnično poročilo. |
Urezi |
|
|
|
|
|
Pridobiva občutek za natančnost. Napreduje pri uporabi strokovne terminologije. |
|
Grafična izmera |
|
Spozna pomen natančnosti in sistematičnosti. |
|
Merjenje kotov trigonometrijske mreže |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost in sistematičnost pri delu. Pridobiva poklicno zavest in samostojnost. |
Vaja: izdelava projekta zgoščevanja trigonometrične mreže. |
Zakoličevanje |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost in sistematičnost. Spozna povezanost geodezije in gradbeništva. Razvija poklicno identiteto in utrjuje strokovno samozavest in odgovornost. |
Vaja: prenos podatkov iz načrta na teren. |
Idejni projekt gozdne ceste |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, ki je potrebna pri projektiranju. Samostojno povezuje abstraktna znanja s konkretnimi nalogami v stroki. |
Vaja: izdelava idejnega projekta gozdne ceste. |
Geodetska dela v rudarstvu |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, ki je potrebna pri projektiranju. Napreduje pri uporabi strokovne terminologije. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Snov celotnega predmeta je tesno povezana s predmetom praktični pouk.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Opisna geometrija |
|
|
Izdelava geodetskih načrtov |
|
|
Matematika |
|
|
Informatika |
|