Izobraževalni program: GRADBENI TEHNIK
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
GEODEZIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
55 |
15 |
70 |
4. |
|
||
skupaj |
55 |
15 |
70 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
NALOGE GEODEZIJE |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razume pomen povezovanja različnih strok. Razume povezanost poklicev. Pridobi vpogled v obsežnost dejavnosti širšega poklicnega področja. |
Ogled prospektov in brošur s področja geodezije. |
MERSKE ENOTE |
|
|
|
|
|
Razvija odgovoren odnos do dela. Razvija sistematičnost in natančnost pri delu. |
|
MERILA |
|
|
|
|
|
Razvija sistematičnost in natančnost. Spozna pomen predhodnih meritev pri izdelavi načrtov. |
|
GEODETSKO MERSKO ORODJE |
|
|
|
|
|
Spozna pomen timskega dela. Razvija sposobnost za delo v skupini. |
Vaja (4 ure): uporaba in merjenje z geodetskimi merskimi orodji. |
NATANČNOST MERJENJ IN NAPAKE |
|
|
|
|
|
Razvija čut za natančnost in odgovornost pri opravljanu meritev. |
Izračuni in ugotavljanje napak pri merjenju. |
TEODOLITI |
|
|
|
|
|
Razvija čut za odgovorno ravnanje z merilnimi instrumenti. |
Preskus nastavitve in uporaba teodolita. |
VIŠINOMERSTVO |
|
|
|
|
|
Razume pomen višin pri gradbenih delih. |
Vaja (2 uri): določanje višin točk na podlagi različnih načinov višinomerstva. |
NIVELACIJSKO ORODJE |
|
|
|
|
|
Spozna pomen in razvija čut za natančnost. Razvija odgovoren odnos do dela. |
|
NIVELIRANJE |
|
|
|
|
|
Razvija čut za odgovornost pri delu. Spozna pomen pravilnega določanja višin pri gradbenih delih. |
Vaja (2 uri): niveliranje in izdelava elaborata. |
KOORDINATNI SISTEM |
|
|
|
|
|
Razvija čut za natančnost. Spozna pomen natančnosti. |
Vaja: izračun koordinat. |
IZMERA ZEMLJIŠČA |
|
|
|
|
|
S poglabljanjem strokovnega znanja pridobiva poklicno samozavest. |
Vaja (4 ure): primeri trikotne izmere in izračun površin. |
IZDELAVA GEODETSKIH NAČRTOV |
|
|
|
|
|
Pridobiva motivacijo za širjenje področja strokovnih znanj. |
Vaja: konstrukcija izohips med točkami z znano nadmorsko višino. |
GEODETSKA DELA PRI VISOKIH GRADNJAH |
|
|
|
|
|
Razvija odgovornost, natančnost in sistematičnost pri delu. Spozna povezanost gradbeništva in geodezije. |
Ogled oznak za opazovanje deformacij pri visokih zgradbah. Vaja (3 ure): zakoličevanje enostavnega objekta. |
GEODETSKA DELA PRI NIZKIH GRADNJAH |
|
|
|
|
|
Razvija čut za odgovornost pri delu. Spozna povezanost gradbeništva in geodezije. |
Ogled oznak in objektov na komunalnih vodih. |
GEODETSKE EVIDENCE |
|
|
|
|
|
Razvija sistematičnost pri iskanju podatkov. Spozna odgovornost za varovanje podatkov in podatkovnih baz. |
Ogled operata zemljiškega katastra. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Matematika |
|
|
Visoke zgradbe |
|
|
Nizke zgradbe |
|